Kan niet lelijker dan mijn handschriftquote:
quote:
Ik schrijf inderdaad heel inconsistent.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]echt zo hoofdletters en kleine letters door elkaar
Hoe doe je dat zo snelquote:
Ik schrijf ook heel zelden. In september moest ik voor het eerst in tijden weer eens een pen oppakken nadat ik mijn examens in mei had gehad. Alsof je aan een tweede leven begon, sjeez.quote:
Oh, en tentamens uiteraard.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schrijf ook heel zelden. In september moest ik voor het eerst in tijden weer eens een pen oppakken nadat ik mijn examens had gehad. Alsof je aan een tweede leven begon, sjeez.
Staph plsquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:46 schreef richolio het volgende:
Dat Geer & Goor is nog echt grappig ook![]()
Goede humor ja.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:46 schreef richolio het volgende:
Dat Geer & Goor is nog echt grappig ook![]()
Hij is wel sympathieker dan Gordon in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Gerard Joling won donderdagavond wel even het internet maar voor de rest heb ik niet veel met hem.
Gordon is echt een TOPGOZERT.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is wel sympathieker dan Gordon in ieder geval
ik vind gordon echt veeeer leukerquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is wel sympathieker dan Gordon in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |