Vrouwen hebben geen gevoel van competitie.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
omg waarom zou je zenuwachtig zin voor een voetbal wedstrijd die je zelf niet eens hoeft te spelen
dan ben je wel heel laag gezakt sorry
Hoezoquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Hokjesmannen over professoren gezien. Man man. Wat een walgelijk volk van Minerva
wel als ik zelf speelquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen gevoel van competitie.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
omg waarom zou je zenuwachtig zin voor een voetbal wedstrijd die je zelf niet eens hoeft te spelen
dan ben je wel heel laag gezakt sorry
Wat moet ik in Turkijequote:Op zaterdag 23 april 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gaat Inso een bezoekje brengen aan Turkije dus daar zit de spanning hem in.
Allemaal zo pretentieus en staan zo ver van het normale leven af.quote:
Pretentieus?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal zo pretentieus en staan zo ver van het normale leven af.
Dat weet ik ook wel zeker jaquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Jij zou echt gek worden van die upper class hier als je Minerva al erg vind
Ik vind Jort Kelder een prima mens.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had toevallig gisternacht op tabletje gekeken naar Jort Kelder.
Dat was pas genot.
Ach, de meeste hebben ook veel meer bereikt dan "de gewone man", dus wat dat betreft.quote:
Jort Kelder is een topshow.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Jort Kelder een prima mens.
Ja, door de connecties van pappie.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, de meeste hebben ook veel meer bereikt dan "de gewone man", dus wat dat betreft.
De NPO heeft weinig boeiende televisie meer. Alles heeft een links karakter gekregen, ongeveer.quote:
Ja, dat bereik je meestal sowieso wel als je op een universiteit studeert. Maar dan hoef je je ook niet meteen verheven te voelen zoals al die korpsballen daar. Zijn trouwens genoeg normale universitaire studenten die die flauwekul naast zich laten liggen en veel bereiken dus wat betreft.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat altijd maar een matig excuus.
De meeste hebben ook wel iets meer bereikt qua studie/werk dan de gemiddelde persoon door wat ze hebben gedaan.
In vrijwel alles.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Het zal alleen in een paar branches nuttiger zijn
Studieverenigingen kunnen daar ook aan bijdragen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is het maar omdat je leert hoe je moet netwerken.
Valt in het niets met een studentenvereniging.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Studieverenigingen kunnen daar ook aan bijdragen natuurlijk.
nu lees ik je berichten automatisch nietquote:
ik geef de schuld aan mijn hersenenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd net gevraagd waarom ik hier een briefje met hala madrid had liggen
jeetjequote:Op zaterdag 23 april 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik werd net gevraagd waarom ik hier een briefje met hala madrid had liggen
Nee, mij niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest Stijn iets op een briefje geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |