Of zoveel mogelijk plaatsnamen opneoeen met een random letter. 5 punten als je ze allebei hebt en 10 punten als jij hem alleen hebtquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kon het ook weer als een soort competitie zien.
Omdat het op zichzelf een heel uitgebreid onderwerp is, je kan er 83858856 uren over doorlullen met mensen, en het is leuk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind alleen voetbalquizzen leuk
Misschien moeten we dat ook eens doen. Zonder te googelen uiteraard (VALT NIET TE CONTROLEREN).quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of zoveel mogelijk plaatsnamen opneoeen met een random letter. 5 punten als je ze allebei hebt en 10 punten als jij hem alleen hebt
En dan heel de wereld.
Die topics zijn altijd wel fantastisch grote successen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook eens doen. Zonder te googelen uiteraard (VALT NIET TE CONTROLEREN).
Ja op een forum wordt dat antigenotquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook eens doen. Zonder te googelen uiteraard (VALT NIET TE CONTROLEREN).
Vroeger deed ik dat bij AKQ. Dan werden ze nijdig als nooit tevoren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die topics zijn altijd wel fantastisch grote successen.
daagquote:
Ik stelde je een vraag verdommequote:Op zaterdag 23 april 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu had ik plannen om een boek te lezen maar nu is het heel erg gezellig in dit topic.
Oh, nooit gekekenquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
Ken je Sporcle Stijn?
Is wel leuke site voor jou
Topshow als je je verveeltquote:
Eens.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste spellen zijn ook alleen leuk in goed gezelschap
Mijn Britse familie is netjes allemaal conservative.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Praten over politiek is bij ons nooit zo boeiend. Want we zijn het praktisch altijd erover eens dat de overheid corrupt en kut is.
Nou ja, er zitten ook wat stevig linkse mensen erbij, maar ook die moet je erbij hebben zullen we maar zeggen. Al houden we die onderwerpen zoveel mogelijk onder de pet. Lekker praten over corruptie, over hoe kut Rutte is. Een soort drang, overgave, wekelijks plezier.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn Britse familie is netjes allemaal conservative.
Lekker makkelijk.
voor watquote:
Niksquote:
omg waarom zou je zenuwachtig zin voor een voetbal wedstrijd die je zelf niet eens hoeft te spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |