Hier ben ik het deels mee oneens.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elk spelletje moet je spelen om te winnen
Ik hou van quizjes, en quizapps, en quizsites.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Spelletjes met algemene kennis vind ik nog het leukst.
quote:
Dat is een soort Party&Co toch?quote:
Wij deden altijd land, stad, rivier. Zoveel mogelijk categorieën verzinnen, dan werd er een letter geprikt en aan de hand van die letter moest je al je algemene kennis showen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou van quizjes, en quizapps, en quizsites.
Hahahquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij deden altijd land, stad, rivier. Zoveel mogelijk categorieën verzinnen, dan werd er een letter geprikt en aan de hand van die letter moest je al je algemene kennis showen.
Had je van het aantal deelnemers een origineel antwoord, dan kreeg je 10 punten. Voor elke man meer 1 punt minder etc. Dan kwam je op de meest idiote dingen uit.
ja maar dan zonder uitbeelden (quote:
Dit klinkt dan weer niet als een topshow.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij deden altijd land, stad, rivier. Zoveel mogelijk categorieën verzinnen, dan werd er een letter geprikt en aan de hand van die letter moest je al je algemene kennis showen.
Had je van het aantal deelnemers een origineel antwoord, dan kreeg je 10 punten. Voor elke man meer 1 punt minder etc. Dan kwam je op de meest idiote dingen uit.
En Machiavelligodquote:
Je kon het ook weer als een soort competitie zien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klinkt dan weer niet als een topshow.
Ik vind alleen voetbalquizzen leukquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kon het ook weer als een soort competitie zien.
Of zoveel mogelijk plaatsnamen opneoeen met een random letter. 5 punten als je ze allebei hebt en 10 punten als jij hem alleen hebtquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kon het ook weer als een soort competitie zien.
Omdat het op zichzelf een heel uitgebreid onderwerp is, je kan er 83858856 uren over doorlullen met mensen, en het is leuk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind alleen voetbalquizzen leuk
Misschien moeten we dat ook eens doen. Zonder te googelen uiteraard (VALT NIET TE CONTROLEREN).quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of zoveel mogelijk plaatsnamen opneoeen met een random letter. 5 punten als je ze allebei hebt en 10 punten als jij hem alleen hebt
En dan heel de wereld.
Die topics zijn altijd wel fantastisch grote successen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook eens doen. Zonder te googelen uiteraard (VALT NIET TE CONTROLEREN).
Ja op een forum wordt dat antigenotquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat ook eens doen. Zonder te googelen uiteraard (VALT NIET TE CONTROLEREN).
Vroeger deed ik dat bij AKQ. Dan werden ze nijdig als nooit tevoren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die topics zijn altijd wel fantastisch grote successen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |