Heerlijk spelletje, ik had toen een site waar je het kon spelen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Kende het niet.
En sjoelen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind bridgen ook leuk.
Maar dat wordt alleen door 75+'ers gespeeld
Zou Opper, of tenminste zijn vrouw het kennen?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heerlijk spelletje, ik had toen een site waar je het kon spelen.
100%quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou Opper, of tenminste zijn vrouw het kennen?
Ik houd niet van bordspellen.quote:
Tijdenlang Risk online gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik houd niet van bordspellen.
Al vind ik Risk wel leuk.
Wij deden nog wel eens aan Land, Stad, Rivierquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik houd niet van bordspellen.
Al vind ik Risk wel leuk.
Kaarten met je vriendin loopt ook altijd op ruzie uit zei je netquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas speel ik niet zoveel spelletjes
Elk spel met een competitief element.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kaarten met je vriendin loopt ook altijd op ruzie uit zei je net
Elk spelletje moet je spelen om te winnenquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk spel met een competitief element.
Wie van jullie twee kan niet tegen zijn verlies?quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elk spel met een competitief element.
Anders kun je het beter niet spelen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elk spelletje moet je spelen om te winnen
Beide niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie van jullie twee kan niet tegen zijn verlies?
Hier ben ik het deels mee oneens.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elk spelletje moet je spelen om te winnen
Ik hou van quizjes, en quizapps, en quizsites.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Spelletjes met algemene kennis vind ik nog het leukst.
quote:
Dat is een soort Party&Co toch?quote:
Wij deden altijd land, stad, rivier. Zoveel mogelijk categorieën verzinnen, dan werd er een letter geprikt en aan de hand van die letter moest je al je algemene kennis showen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou van quizjes, en quizapps, en quizsites.
Hahahquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij deden altijd land, stad, rivier. Zoveel mogelijk categorieën verzinnen, dan werd er een letter geprikt en aan de hand van die letter moest je al je algemene kennis showen.
Had je van het aantal deelnemers een origineel antwoord, dan kreeg je 10 punten. Voor elke man meer 1 punt minder etc. Dan kwam je op de meest idiote dingen uit.
ja maar dan zonder uitbeelden (quote:
Dit klinkt dan weer niet als een topshow.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij deden altijd land, stad, rivier. Zoveel mogelijk categorieën verzinnen, dan werd er een letter geprikt en aan de hand van die letter moest je al je algemene kennis showen.
Had je van het aantal deelnemers een origineel antwoord, dan kreeg je 10 punten. Voor elke man meer 1 punt minder etc. Dan kwam je op de meest idiote dingen uit.
En Machiavelligodquote:
Je kon het ook weer als een soort competitie zien.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit klinkt dan weer niet als een topshow.
Ik vind alleen voetbalquizzen leukquote:Op zaterdag 23 april 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kon het ook weer als een soort competitie zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |