toen ik het aangaf in de berichten was de opmerking dat hij al een paar dagen open stond maar waarschijnlijk elke keer gereserveerd was als ik keek. Zou kunnen natuurlijk maar ik zie in elk geval 3 appies in de regio dus dan zou het zo moeten zijn dat het de landelijke hoeveelheid was die gehaald moest worden dat hij er daarom niet bij stond.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:41 schreef Feestkabouter het volgende:
Soms is de timing van Roamler om een nieuwe opdracht online te gooien echt heel vreemd ja
ik heb een invite voor je. als je interesse hebt stuur maar een berichtjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:34 schreef Bobbie32 het volgende:
Heeft iemand een roamler invite voor mij? Ik heb er ook een voor smartspotter beschikbaar.
het valt mij op dat ik weleens geen email van ze krijg met feedback ,maar als ik dan bij betalingsgeschiedenis kijk, dan staat er ok for pay. misschien dat het dan allemaal goed was ofzo. ik neem aan dat je daar al gekeken hebt?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb tussen 28 en 30 april 7 opdrachten gedaan voor MV maar die zijn nog steeds niet goedgekeurd. Duurt wel erg lang toch
Ik heb me zaterdag opgegeven. Ik twijfelde eerst nogal, maar de nieuwsbrief gaf mij de doorslagquote:Op maandag 9 mei 2016 07:19 schreef Vincentoo het volgende:
Wie van jullie is lid van Roamler works? Wat zou ik kunnen verwachten ? Is het ook te doen zonder auto ?
Ja daar staat juist dat ze nog gekeurd moeten worden, vind het maar vreemd. Zal ze morgen eens mailenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:09 schreef loezzzje het volgende:
[..]
het valt mij op dat ik weleens geen email van ze krijg met feedback ,maar als ik dan bij betalingsgeschiedenis kijk, dan staat er ok for pay. misschien dat het dan allemaal goed was ofzo. ik neem aan dat je daar al gekeken hebt?
ja dat is idd wel raar. misschien komt het door de feestdagen. de opdrachten die ik bij SS op 4 mei had gedaan waren ook pas 6 mei eind vd middag gekeurd.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja daar staat juist dat ze nog gekeurd moeten worden, vind het maar vreemd. Zal ze morgen eens mailen
Duurt zeker lang dan.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:07 schreef MaJo het volgende:
Ik heb tussen 28 en 30 april 7 opdrachten gedaan voor MV maar die zijn nog steeds niet goedgekeurd. Duurt wel erg lang toch
Dat stond niet in de vraag dat ze de prijs moeten kunnen lezen. Anders had ik dat uiteraard gedaan. Ze hebben het voorgelegd aan de projectmanager om de tekst aan te passen. Ook wordt de opdracht alsnog vergoed aangezien ik gewoon gedaan heb wat er gevraagd werd. Aardig mopperen en goed duidelijk omschreven feedback geven loont.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
Opzijschuiven die kaartjes. Of bij je opmerkingen dingen vermelden.
doe ik ook altijd. voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
Opzijschuiven die kaartjes. Of bij je opmerkingen dingen vermelden.
Ik merk juist het tegenovergestelde (al maak ik zelden fouten of überhaupt opdrachten). Zeker regio-shift.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:48 schreef MaJo het volgende:
Ik vind roamler de laatste maanden veel strenger. Vroeger zagen ze dingen nog wel eens door de vingers maar nu keuren ze af op 1 fout. Heb er daardoor weinig plezier meer in.
en jij hebt een mep verdient!quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
thnx ;* ik zal m'n vriendin wel duidelijk vertelllen dat ze actief moet zijn !!!!!
Heb er 1 uitgedeeld die beloofde van alles, toen niks.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:39 schreef loezzzje het volgende:
Ik raak die invites aan de straatstenen niet kwijt. En degene die ik weggegeven heb doen er niks mee.
Die van mij ook allemaal. Sommige verdiende ik ook wel wat aan. Maar nu ineens niks meer. Zo jammer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb er 1 uitgedeeld die beloofde van alles, toen niks.
Nou het is geen vetpot maar is wel leuk als iemand aangeeft heel actief er mee bezig te willen dat ze ook wat doen. Ik heb 3 keer de 2 euro voor lvl 2 binnen, van de 10 invites oid.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:20 schreef Feestkabouter het volgende:
maak je nou niet zo druk om die invites.
iemand heeft mij 5 maanden geleden een invite gestuurd en die heeft de mazzel gehad om iemand te scoren die chronisch in de top 10 staat..... en wat levert hem dat op? ik denk nu in totaal ongeveer 40 a 45 euro. nou goh wat een vetpot! dat zijn 2 of 3 leuke MV opdrachten, of 3 uurtjes Roamlen.
dat wordt misschien wel 100 euro op jaarbasis, en dan heeft ie een soort van hoofdprijs te pakken met mij. dat betekent dat je met allerlei anderen die in normale/gemiddelde mate gaan Roamlen hooguit 2 of 3 tientjes per jaar pakt.
Jij hoeft toch geen vraag te stellen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:47 schreef miranda1188 het volgende:
Vandaag mijn eerste MV opdracht gedaan. Vond het lastig om aan te geven dat ik vragen had over het medicijn bij Kruidvat. Hoe doen jullie dat als je het medicijn al vaak hebt gebruikt? Stel je dan een random vraag? Kom wel vaker bij dat filiaal en ben bang dat ze me op een gegeven moment gaan herkennen..
Ik hoopte inderdaad dat ze me zou vragen of ik er niet bekend mee was. Helaas is er ook een andere manier waarop ze die vraag mogen stellen, namelijk door te vragen of jij nog vragen hebt over het medicijn. En dan moet je ergens mee komenquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij hoeft toch geen vraag te stellen?
Zij moeten jou de vraag stellen of je er al bekend mee bent. Het enige antwoord wat je daarop moet geven is "Nee". En daarna moeten zij hun verhaaltje doen (of er dus iemand bijroepen; waarop jij dan weer moet zeggen dat dat nou ook weer niet nodig is).
Dan roep je "Nou.. ik ben er eigenlijk niet bekend mee. Zijn er nog belangrijke dingen die ik moet weten?".quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:45 schreef miranda1188 het volgende:
[..]
Ik hoopte inderdaad dat ze me zou vragen of ik er niet bekend mee was. Helaas is er ook een andere manier waarop ze die vraag mogen stellen, namelijk door te vragen of jij nog vragen hebt over het medicijn. En dan moet je ergens mee komen
Goeie! Werd er deze keer een beetje door overvallen..quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan roep je "Nou.. ik ben er eigenlijk niet bekend mee. Zijn er nog belangrijke dingen die ik moet weten?".
Open vraag.
Sorry. Ik heb er totaal overheen gelezen dat je hem al gedaan hadquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:04 schreef miranda1188 het volgende:
[..]
Goeie! Werd er deze keer een beetje door overvallen..
gewoon kruidvat laxeertabletten een keer meenemen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:06 schreef loezzzje het volgende:
Maar ik vind dat zo triest om te vragen bij paracetemol. Wie heeft daar nou vragen overIk ga zaterdag weer 4 kruidvat opdrachten doen, dus alle tips zijn wel welkom
Ik heb genoeg ibuprofen/paracetemol voor mijn hele leven denk ik
mwa, lief en ik hebben beide de vervelende eigenschap dat we amper naar de wc hoeven als we bijv op vakantie zijn. Dan helpt een pilletje wel.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog nooit laxeertabletten nodig gehad, zou niet weten waarom je dat nodig zou hebben zonder dat je echt iets heel raars hebt gedaan.
Wauw, misschien meer vezels eten?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa, lief en ik hebben beide de vervelende eigenschap dat we amper naar de wc hoeven als we bijv op vakantie zijn. Dan helpt een pilletje wel.
We eten niet anders thuis dan op vakantie ofzo. Is gewoon onbekende toiletten en zulks. Heb het de eerste weken op een nieuwe werkplek ook. Dan kan ik alleen thuis lekker zitten, na een tijdje gaat het prima.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wauw, misschien meer vezels eten?
Ik bedoelde ook meer in het algemeenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
We eten niet anders thuis dan op vakantie ofzo. Is gewoon onbekende toiletten en zulks. Heb het de eerste weken op een nieuwe werkplek ook. Dan kan ik alleen thuis lekker zitten, na een tijdje gaat het prima.
In het algemeen gaat het primaquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer in het algemeenMaar dat is wel een vervelende "gewoonte" van je lichaam dan.
ik keek om 12:00 en toen zag ik ze wel maar ze waren ook gelijk weer weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:49 schreef MaJo het volgende:
Was de babymelkcheck weer te vroeg vandaag? Ik keek om 11:59 en toen stonden er alleen nog van die + opdrachten.
Ja ze waren weer te vroeg! AH is nu ook een + opdracht geworden, gelukkig hebben ze hier bij ons geen dummies dus hoef ik niet naar de servicebalie om mij te melden. Ik heb daar namelijk helemaal geen zin in...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 22:49 schreef MaJo het volgende:
Was de babymelkcheck weer te vroeg vandaag? Ik keek om 11:59 en toen stonden er alleen nog van die + opdrachten.
Had ik gisteren ook bij de Games opdracht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:06 schreef loezzzje het volgende:
Ik accepteer net een opdracht bij SS en ik heb 24 uur om hem uit te voerendus ik nog 1 accepteren, ook 24 uur. Is dat misschien omdat ik bij percentage geannuleerd 0% heb? Ik snap er niks van maar prima
En gelijk naar Musselkanaal gegaan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:39 schreef Albert86 het volgende:
Wow. Kreeg vanmiddag een bericht dat er een combinatiecheck Coop was is Musselkanaal voor 40 euro..
het was idd alleen die opdracht. ik vind dat toch altijd zo flauw he. ik had 2 opdrachten geannuleerd omdat de winkels al dicht waren, gelijk 14% omhoog. En als je opdrachten goedgekeurd worden ga je meestal maar 1% omlaag.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:09 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook bij de Games opdracht.
Hoe lang was je bezig met die 5 opdrachten in 1 winkel? Dat gaat over hondenvoer enzo neem ik aan? Ik kan op zich wel wat centen gebruiken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:38 schreef djkoelkast het volgende:
5 opdrachten in 1 welkoop en als je ze alle 5 deed 10 euro bonus. 25 euro voor de hele reeks bij elkaar was niet gek. Nog een hele rits opdrachten op het eiland kunnen doen, 2 babychecks, het was het tochtje wel waard
dat idee heb ik ook. paar maanden terug waren alle schappen leeg. nu kom ik regelmatig in winkels waar ze alle nummers weer in overvloed hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Hier wordt de babymelk+ check standaard niet meer gedaan, dus dat is zo'n beetje elke week standaard 20 eu voor 1 opdracht van 2 minuten.
toch ben ik bang dat die opdrachten binnenkort weggaan, nu al twee weken op rij heel die stellage bomvol met babymelk. volgens mij is de run op de babymelk wel een beetje voorbij. rip aan de nabestaanden alvast.
Hondenvoer en kattenvoer. De eerste keer ben je wel even bezig, het is het makkelijkste om de plaatjes groter te bekijken en dan te kijken welke er wel en niet zijn. Het is alleen maar wel/niet in assortiment of wel in assortiment maar niet op voorraad.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Hoe lang was je bezig met die 5 opdrachten in 1 winkel? Dat gaat over hondenvoer enzo neem ik aan? Ik kan op zich wel wat centen gebruiken.
Ik hoop dat de Welkoop hier morgen ook open is, dan ga ik er ook even heenquote:Op zondag 15 mei 2016 11:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hondenvoer en kattenvoer. De eerste keer ben je wel even bezig, het is het makkelijkste om de plaatjes groter te bekijken en dan te kijken welke er wel en niet zijn. Het is alleen maar wel/niet in assortiment of wel in assortiment maar niet op voorraad.
Daarna moet je van elke meter waar die types voer te vinden zijn een foto maken.
In de Welkoop waar ik was hadden ze niet heel veel, was ik alleen langer bezig met die pro plan hondenvoer omdat die heel erg veel op elkaar lijken. Het was per opdracht 1 of max 2 foto's in mijn geval.
Ik schat in een minuut of 20 voor alle 5. Er is een brief beschikbaar en je mag je voorstellen, heb ik trouwens niet hoeven doen, het boeide niemand wat ik aan het doen was
Kut is dat altijd hequote:Op zondag 15 mei 2016 15:51 schreef loezzzje het volgende:
pfoe net even 7 MV verslagen ingevoerd en verzonden. het uitvoeren is altijd leuk maar daarna die vragenlijsten is wat minder
ok thanksquote:Op zondag 15 mei 2016 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kut is dat altijd hehad er laatst ook 6 op 1 dag.
Let trouwens op met de AH opdracht, daarvan mag je er maximaal 3 op 1 dag doen
Thanks voor het antwoord!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:58 schreef Feestkabouter het volgende:
Blijkbaar heb je bij het aanvragen vandaag als datum genoemd.
Maar zij zijn er ook vaak slordig of strijdig in hoor, ligt niet altijd aan jezelf.
Vragenlijst blijft gewoon open staan.
Sinds vorige week zijn er weer veel meer opdrachten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:06 schreef Sunri5e het volgende:
Eindelijk weer eens wat te doen op Roamler.
Nou.. Ik was in de veronderstelling dat ik hem afgelopen vrijdag al moest doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb hem vandaag gedaan. Denk dat het bij deze ene keer blijft. Ik vond het zo voor schut om een artikel retour te brengen. Vind dat zo stom, als je het niet nodig hebt dan koop je het toch nietMaargoed dat ligt waarschijnlijk meer aan mij, ik heb ook nooit zin om medewerkers aan te spreken.
ja ik had hagelslag gekocht en zei dat ik het verkeerde merk had gekocht voor mijn vriend. zei ze; zal ik het goede merk pakken? ik zeg, nee dat komt nog welquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou.. Ik was in de veronderstelling dat ik hem afgelopen vrijdag al moest doen.
Dus in de praktijk heb ik hem twee keer gedaan.
Mijn simpele smoesjes voor het ruilen:
De eerste keer kocht ik een tijdschrift en toen had net mijn vriend hem toevallig ook al gekocht![]()
En bij de tweede keer kocht ik gewoon de verkeerde stofzuigerzakken![]()
Easydepeasy! Geen vuiltje aan de lucht.
Daarom pak ik dingen die niet geruild hoeven/kunnen worden, maar gewoon terug moetenquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ja ik had hagelslag gekocht en zei dat ik het verkeerde merk had gekocht voor mijn vriend. zei ze; zal ik het goede merk pakken? ik zeg, nee dat komt nog wel
Ik was dat vergeten dus heb het niet gedaan. Bezoek is gewoon goedgekeurd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:49 schreef miranda1188 het volgende:
Moet je bij de AH aan gaan geven dat je ergens niet tevreden over bent als je bij de kassa staat? Lijkt me moeilijk zeker als er niets om over te klagen is.
???quote:Op vrijdag 20 mei 2016 01:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik was dat vergeten dus heb het niet gedaan. Bezoek is gewoon goedgekeurd.
nee niet echt. het is gewoon een vraag uit de vragenlijst. je moet meerdere medewerkers vragen waar iets ligt en kijken of je aangesproken word. Volgens mij is dat belangrijker.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:37 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
???
Is dat niet de essentie van het bezoek?
Bij 2 van de 4 winkels hadden ze de opdracht al voor mij gedaanquote:Op maandag 23 mei 2016 16:56 schreef Feestkabouter het volgende:
heb inmiddels 8 oranje kokers in mijn auto liggen.
en 7 worstjes die ik niet lekker vind (in 1 winkel heeft de filiaanmanager hem waarschijnlijk op).
en 2 winkels gehad waar niemand de koker met sticker had gezien en niemand hem kon vinden.
tegelijk ook nog aardig wat bier gecheckt in dezelfde winkels.....
Roamler works opdrachtquote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
Oranje kokers, niets tegengekomen, wat is dat voor opdracht?
ah shit dat is echt kut!!quote:Op maandag 23 mei 2016 19:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Bij 2 van de 4 winkels hadden ze de opdracht al voor mij gedaanWaarbij 1 de vloersticker helemaal verkreukeld heeft met opplakken en daarom weggegooid heeft. En maar 1 Worstbroodje van alle opdrachten
Ik heb ze wel allemaal uitgekeerd gekregen. Alleen zonde van de worst cadeautjes. 😂quote:Op maandag 23 mei 2016 19:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ah shit dat is echt kut!!
ik had er niet bij stilgestaan dat mij dat ook had kunnen overkomen, en bij jou dan zelfs 2 keer!
Volledige 10 euro?????quote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb ze wel allemaal uitgekeerd gekregen. Alleen zonde van de worst cadeautjes. 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |