Ik had dit keer omdat het zo uitkwam een dure kwast met goedkope verf gebruiktquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:15 schreef BaardaapAd het volgende:
Ik maak goedkope kwasten niet schoon; als ik nog verder moet verven wikkel ik de kwast in plastic, dan kan je er de volgende dag gewoon mee verder. En anders mik ik die kwast weg (ik wil geen verfzooi in m'n wasbak / afvoer).
Dat klopt wel, maar ik compenseer. Omdat ik geen waterbesparende douchekoppen heb zorg ik daarmee dat m'n afvalwater in het algemeen minder verontreinigd het riool instroomt. Zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:19 schreef Chicolade het volgende:
Kwasten uitspoelen onder de kraan. Dat het wateroplosbaar is betekent niet dat het geen kwaad kan voor bijv. het milieu.
Daar wordt al rekening mee gehouden, je betaalt namelijk rioolheffing.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:19 schreef Chicolade het volgende:
Kwasten uitspoelen onder de kraan. Dat het wateroplosbaar is betekent niet dat het geen kwaad kan voor bijv. het milieu.
Ik ben het op zich wel met chicolade eens. Maar daar staat tegenover dat ze bij de milieustraat ook best wel vreemd kijken als je met een 10 liter jerrycan met afvalwater aan komt. Ik ben er al eens weggelachen met een zak oude vette poetsdoeken, dus nu vind ik het wel even welletjes.quote:Op zaterdag 23 april 2016 18:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daar wordt al rekening mee gehouden, je betaalt namelijk rioolheffing.
Dus zonde om er dan geen gebruik van te maken.
In alluminiumfolie in de vriezer, blijft zeker een half jaar goedquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:15 schreef BaardaapAd het volgende:
Ik maak goedkope kwasten niet schoon; als ik nog verder moet verven wikkel ik de kwast in plastic, dan kan je er de volgende dag gewoon mee verder. En anders mik ik die kwast weg (ik wil geen verfzooi in m'n wasbak / afvoer).
LOL, bij welke temperatuur gaat water gloeienquote:
Je snapt mequote:Op zaterdag 23 april 2016 20:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
LOL, bij welke temperatuur gaat water gloeien
Net voor je water ziet brandenquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
LOL, bij welke temperatuur gaat water gloeien
Dat lijkt mij ook niet zo verstandig.quote:
Gebeurt helemaal niks. Uiteraard wel even uitstrijken en droog deppen met papier.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:57 schreef CafeRoker het volgende:
alkydkwasten in water? Wat krijg je dan wel niet voor een vreemde effecten als je ze weer in de verf doopt?
Daar staan ze nu, maar hoe haal je de oude kleur er dan uit?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:53 schreef Nico987 het volgende:
kwasten zet ik altijd gewoon in een keteltje met water..
Dure kwasten kun je zo heel lang goed houden. Wel eens kwasten na een half jaar er uit gehaald, droog geschut en was gelijk bruikbaar. Je moet natuurlijk wel zorgen dat er water in blijft staan, dit dit tot de bovenkant van de haren staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |