abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161653542
Loop ik vanmiddag met mijn vriendin door de supermarkt boodschappen te doen, omdat het weekend is en de laatste uren dat ze open zijn natuurlijk hartstikke druk.
Ik had ook al zaterdagdienst gedraaid bij de betoncentrale dus was al een beetje uit mijn hum.
Dat uit zich dan in het feit dat ik gewoon met het boodschappenlijstje voorop loop en mijn vriendin er met de kar achter aan.
Zo voorkom ik dat typische vrouwelijke gedraal en dat scheelt tijd.

Wil ik daar net de hoek om lopen, komt daar zo'n klein ettertje aan met zo'n miniwinkelwagentje voor kinderen, je kent ze wel.
Rennen ze lekker druk de winkel mee door terwijl moeders er met de grote kar achteraan loopt.
Kennelijk had de kleine de vaart er flink in want net toen ik de hoek om kwam liep ie met een enorme rotssmak tegen mijn rechter been aan.
Omdat ik echter mijn kniebeschermers van het werk (buitendienst) nog aan had viel de klap voor mij mee.

Het kleine ettertje klapte echter frontaal en knetterhard met zijn bekkie tegen de stang aan,
In een tel stond de hele supermarkt op de kop.
Terwijl het kleine wagentje nog tot stilstand moest komen van de klap lag die kleine met een kapot bekkie daar op de grond te bulken en te schreeuwen en er lag wat bloed en een paar melktanden op de vloer.
De moeder overhysterisch en mijn vriendin en ik keken elkaar vragend aan.
Terwijl de moeder de kleine van de grond opraapte die maar niet kon stoppen met janken kwamen daar een paar vakkenvullers poolshoogte nemen.

''KUN JE NIET UITKIJKEN LOMPERD!!!''
Schreeuwde het viswijf onder het aanhoudende gejank door.
Waarop mijn vriendin reageerde (voordat ik dat kon) met:
''JE ZAL JEZELF BEDOELEN!!! JE LAAT DAT JOCH TOCH ZELF HARDLOPEN IN EEN BOMVOLLE SUPERMARKT??? DAN VRAAG JE ER TOCH ZELF OM ???''
Hierna werd het van kwaad tot erger en de moeder gaf de kleine met zijn kapotte lip aan één van de vakkenvullers en ging met haar handen in de zijn schreeuwend voor mijn vriendin staan.
Die van mij zette op haar beurt de boodschappenkar aan de kant en deed hetzelfde.
Enkele centimeters van elkaar stonden ze elkaar dus af te keffen.

Terwijl de vakkenvullers en ander personeel de zaak wilden sussen (het gejank van die kleine ging continu door) en er steeds meer kijkers kwamen keek ik zo naar die melktandjes en dat bloed op de grond en besefte dat ik de tandenstokers niet op het lijstje had staan.
Ik heb namelijk bloedend tandvlees en de tandarts raadde me aan om bij iedere poetsbeurt te stokeren om het zodoende sterker te maken.
Ik loop dus weg en begeef me een paar paden verder.

Bij terugkomst waren de dames uit elkaar gehaald maar bleek de boel uit de hand gelopen te zijn, mijn vriendin had een blauw oog maar hield in haar hand wel een pluk haar van moeders vast, die krijsend en gillend en ook schoppend (een van haar naaldhakken vloog de stellingen over en kwam in een ander gangpad terecht) door twee personeelsleden aan weers kanten met grote moeite werd vast gehouden.

Om de boel compleet te maken kwamen daar paps en de winkelmanager aan.
Om een lang verhaal kort te maken:
Bij het aanhoren van het verhaal keerde de woede van de vader zich niet tegen mij en mijn vriendin maar tegen zijn verbijsterde vrouw.
''IK HEB JOUW TOCH OOK AL GEZEGD HEM NIET ALS EEN GEK TE LATEN RENNEN??? MAAR JIJ VIND ALLES MAAR GOED!!! DAN KRIJG JE DIT!!!''
Waarop de vrouw met een groot ''OOOH!!!'' haar mond open liet vallen om zich vervolgens van de vakkenvullers los te rukken om haar man klappend en krabbend te lijf te gaan.
Ondertussen namen ik en mijn vriendin het hazenpad.
Onderweg namen we nog een biefstukje mee van de koelafdeling om bij mijn vriendin thuis op haar oog te leggen...

Klacht: Hadden ze alleen maar die kloterige ''fijne'' tandenstokers met mintsmaak van 1,60 terwijl je bij de Action van die goedkope sterke hebben van 50 cent per doosje... :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 23-04-2016 18:38:28 ]
pi_161653566
verzonnen topics :')
De Turkse president Erdogan is een geitenneuker.
pi_161653637
Werkman topic. _O_
Zo meteen lezen als mijn appeltaart klaar is met bakken. _O_
Winnaar beste KLB user 2017
Winnaar grappigste topic KLB 2018
pi_161653659
Goed topic.
Ура для россии
pi_161653695
Was leuk. Wel verzonnen natuurlijk.
Radar.
pi_161653716
Die karretjes zijn ook een vloek. Ook voor ouders :')
pi_161654078
Tvp voor als ik moet poepen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  zaterdag 23 april 2016 @ 18:42:00 #8
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161654189
Goed topic!

Werkman zijn fantasie staat altijd garant voor vermakelijke verhalen waar uit iedere zin maar weer blijkt dat het verzonnen is _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161654192
Werkman!!!! Nu ff lezen
Ik zwaai naar dieren.
pi_161654203
Sowieso zouden de een dag moeten maken dat er alleen mannen in de supermarkt boodschappen mogen doen. Iedere zaterdag weer die vrouwen die het zogenaamd druk hebben met het huishouden maar wel tijd hebben om de gebeurtenissen in hun treurige leventjes met Truus van het schoolplein te bespreken in het gangpad.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_161654267
Terechte klacht. Die dunne tandenstokers breken al af als je er verkeerd naar kijkt.
  zaterdag 23 april 2016 @ 18:52:57 #12
286575 Roces18
Chef de party
pi_161654417
verzonnnen topic.

niet verzonnen
was afgelopen week in de supermarkt en had inderdaad zon klein gastje met zon karretje( zo'n dingetje dat je aan een hand mee trekt achter je aan) liep zo tegen me aan, ligt op de grond. hahahahhahaha die gast was even lang als mijn kniehoogte. ja wat een grap, gelukkig ben ik net de gvr
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:44:16 #13
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_161655524
wm topic tvp
pi_161656538
die kwaliteits tandenstokers zijn toch veel beter dan kleine sateprikkers
pi_161656655
De vriendin van werkman!!!!! _O_ _O_ _O_
pi_161656834
Had je niet gewoon een tandenstoker in het bloedende tandvlees van dat jochie kunnen steken?
  Moderator zaterdag 23 april 2016 @ 20:50:44 #17
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_161656967
Je hebt toch schadevergoeding geëist van dat jochie?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_161657354
Verzonnen topics aanbidden :')
Dit is wat er mis is met FOK!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2016 21:08:04 ]
pi_161657411
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 april 2016 20:36 schreef Pulzzar het volgende:
De vriendin van werkman!!!!! _O_ _O_ _O_
Ik zou haar keihard doen !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_161669160
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 21:10 schreef Geerd het volgende:
Ik zou haar keihard doen !!
:7 met of zonder mij er bij?

[ Bericht 3% gewijzigd door Werkman op 24-04-2016 11:50:19 ]
pi_161669781
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 11:31 schreef Werkman het volgende:

[..]

:7 met of zonder mij er bij?
Kijk je dan alleen maar toe of doe je mee?
pi_161669980
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 12:02 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Kijk je dan alleen maar toe of doe je mee?
Hij? Cuck natuurlijk!
  dinsdag 26 april 2016 @ 19:16:32 #23
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_161736301
Terechte kutklacht.
pi_161761120
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: