vegetarische kipquote:
Wij speelde tegen een team die geloof ik allemaal gemiddeld 20kg overgewicht hadden.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
wij moesten tegen vrouwen van in de 40 en we hebben verloren
ernstig
bij ons met volleybal is er altijd wel een dikke in het team, de rest gewoon normaal.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij speelde tegen een team die geloof ik allemaal gemiddeld 20kg overgewicht hadden.
Wel genot.
Oh, in ons team is ongeveer helft met welvaartsbuikjes en de andere helft gewoon normaal of gespierd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
bij ons met volleybal is er altijd wel een dikke in het team, de rest gewoon normaal.
echt raar om te zien
maar in elk team wat we tegen komen is dat zoquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, in ons team is ongeveer helft met welvaartsbuikjes en de andere helft gewoon normaal of gespierd.
in mijn team mogen alleen een ander meisje en ik alcohol drinkenquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Komt door bier drinken na afloop denk ik
Hebben ze ook een functie in het spelquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
maar in elk team wat we tegen komen is dat zo
vind het wel grappig
wowquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
in mijn team mogen alleen een ander meisje en ik alcohol drinken
de rest is nog te jong
nee niet echt een speciaal iets eigenlijkquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ze ook een functie in het spel
Want toen ik rugbyde hadden wij wel meer dikken
ik ben de oudste lolquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow
das jong
Ik ben ongeveer de jongste in mijn team
niet waarquote:
wel waar ben nieuw hierquote:
ohquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel waar ben nieuw hier
The acronym INRI represents the Latin inscription IESVS·NAZARENVS·REX·IVDÆORVM (Iesus Nazarenus, Rex Iudaeorum), in English reads as "Jesus the Nazarene, King of the Jews"
Nee dat is irritantquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik een kloon maken net als tjacka
Echtquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben gevallen van de trap vandaag, Sof
Ja, echt. Was bij teamgenootje voetbal aan het kijken, adilette slipper, joggingbroek je weet hoe gaat.quote:
wow achteruitquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, echt. Was bij teamgenootje voetbal aan het kijken, adilette slipper, joggingbroek je weet hoe gaat.
Wil ik trap oplopen, blijft adilette slipper hangen bij 1-na-laatste trede.
RATATATATA naar beneden
Nee, valt mee.
Ik kon mezelf opvangen en toen rolde ik zo op mn buik naar beneden (lol)quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wow achteruit
maar dan viel je best ver toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |