Welke site.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Door die site kom je er wel achter hoeveel je nog moet lezenDamn, vooral Nederlandse literatuur. Dat is wel beschamend
Ik was over dit boek toen ik het las al skeptisch.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Als kind sowieso Kruistocht in Spijkerbroek trouwens.
Annie MG Schmidt?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was over dit boek toen ik het las al skeptisch.
Vind dat die vrouw leukere boeken heeft.
Nee, die heeft kruisotcht in spijkerbroek niet geschrevenquote:
De Bijbel terecht op #1quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.belangrijksteboek.nl
Vandaar m`n vraag
Oh je bedoelt de auteurquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, die heeft kruisotcht in spijkerbroek niet geschreven
Hersenschimmen, Damocles en Max Havelaar niet.quote:
Hoeveel welquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
Bijbel ook niet echt helemaal natuurlijk
Een en ander van OT.quote:
OT ben ik zwak in.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een en ander van OT.
NT kan ik me niet echt meer herinneren eigenlijk
Ja, in mijn literatuurklas ooitquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil ook al lang de Goddelijke Komedie lezen. Heb je die al gelezen Inso?
Waarom?quote:
Openbaring als horror-afsluiterquote:Op zaterdag 23 april 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
En heeft het meest vormende invloed op het westen gehad.
Geloof je daar letterlijk in hoe dat beschreven staat? Veel moderne christenen zijn sowieso sceptisch over NT toch?quote:
Over NT?quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof je daar letterlijk in hoe dat beschreven staat? Veel moderne christenen zijn sowieso sceptisch over NT toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |