moest een beetje lachen sorryquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon mezelf opvangen en toen rolde ik zo op mn buik naar beneden (lol)
hoequote:Op zaterdag 23 april 2016 22:05 schreef supersof het volgende:
vroeger met matras van de trap af glijden
matras op de trap leggen en glijdenquote:
Wow ik heb wat gemist als kindquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
matras op de trap leggen en glijden
of twee matrassen achter elkaar en dan in een slaapzak en dan van die matrassen glijden
nee, geen tuin en geen trampolinequote:Op zaterdag 23 april 2016 22:06 schreef supersof het volgende:
heb je ooit op een trampoline geslapen inso
dat is echt heel erg leuk om te doen in de zomer
ohh jammerquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, geen tuin en geen trampoline
Wat deed jij graag als kind?quote:
voetballenquote:
het ligt wel lekker op zich en je kan dan naar de sterren kijken enzo. maarja dat kan ook als je gewoon buiten slaapt.quote:
ik vond tekenen heel leuk vroegerquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voetballen
lezen
eigenlijk deed ik niet zoveel als kind
ik weet dat ook niet meer, volgens mij mochten we niet heel veel kijken van mijn moederquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me bijvoorbeeld ook niet herinneren dat ik veel tv keek oid.
ohja dat deed ik ookquote:
altijd matrassen naast elkaar leggen om OPTIMAAL robbertje te kunnen vechtenquote:
Ik vond het gewoon niet leuk eigenlijk. Kan ook nooit meepraten over tv programmas van vroeger.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet dat ook niet meer, volgens mij mochten we niet heel veel kijken van mijn moeder
Ohja wij hadden dan zo'n stuurtje en gaspedalen en racespelletjesquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon niet leuk eigenlijk. Kan ook nooit meepraten over tv programmas van vroeger.
Als het slechct weer was computerspelletje spelen
quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
en 's nachts elkaar zodanig gek maken dat mama er gek van werd en ons uit elkaar haalde en er 1 bij haar in bed legde om de rust in huis terug te krijgen. en dan vader VIESBOOS
mooie tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |