quote:Tot zo!
Op 14 november 2000 15:40 schreef equilan het volgende:
Vind ik lief van je
Lekker hoor, kom ze zo halen!!
Kan je voor mij even een paar broodjes + een flesje wijn inpakken? Ik ga nl. Jojogirl verrassen met een picknick op het strand.
quote:Ja natuurlijk, melk, alsjeblieft..Vertel me eens waarom die haast vanochtend ?
Op 14 november 2000 16:07 schreef equilan het volgende:
Ja ben ik,zijn mn broodjes klaar?
Ik eet ze hier wel even op, heb je er een glas melk bij?
quote:Alsjeblieft, zie je nou dat er wel iets groeit tussen jullie 2 !
Op 14 november 2000 16:21 schreef kasper het volgende:
Hoi B.M.G. Hoe was het op school?Kan je voor mij even een paar broodjes + een flesje wijn inpakken? Ik ga nl. Jojogirl verrassen met een picknick op het strand.
Ik had haast omdat we op zoek zijn naar nare wezens die het eiland bedreigen. Lees maar in de topics van mijn toren, eiland in gevaar, ruine, tuinen, dagotel....en welke ben ik vergeten??
Begrijp dat het lastig is om nu het verhaal te volgen, maar Lurky is bezig met een samenvatting als ik het goed begrepen heb.
Niet dat we daar nu mee klaar zijn hoor,
maar moet toch echt ff eten tussendoor!!
quote:idd heb ook het topic "Evacuatie" gelezen, mmz, ik lees de laatste tijd niet meer zo veel hier... Ben bezig met de Duiveltjes krant.
Op 14 november 2000 16:51 schreef equilan het volgende:
Aikeleer, of mag ik gewoon BMG zeggen??Ik had haast omdat we op zoek zijn naar nare wezens die het eiland bedreigen. Lees maar in de topics van mijn toren, eiland in gevaar, ruine, tuinen, dagotel....en welke ben ik vergeten??
Begrijp dat het lastig is om nu het verhaal te volgen, maar Lurky is bezig met een samenvatting als ik het goed begrepen heb.Niet dat we daar nu mee klaar zijn hoor,
maar moet toch echt ff eten tussendoor!!
Doe maar een kom soep v/d dag. Ga ik intussen die krant eens rustig lezen.
quote:Is goed, leesze... Hier heb je je Soep van de dag: Kippen soep (Dinsdag)
Op 14 november 2000 19:33 schreef kasper het volgende:
Fantastisch B.M.G.! Leuk!Doe maar een kom soep v/d dag. Ga ik intussen die krant eens rustig lezen.
quote:Danke
Op 14 november 2000 19:23 schreef VixenFromHell het volgende:
wauw...
quote:
Op 14 november 2000 21:16 schreef Aikeleer het volgende:
lief
* VixenFromHell is jouw liefje nie meer
Ach, in het langslopen verontschuldig ik mij. Dat ik nou net 'het Duiveltje' oversla bij de Fomin uitdeling: sorry jongens jullie weten wat te doen en waar het verkrijgbaar is. Ik ga even wat wantrouwenden het wit van mijn ogen tonen
quote:
Op 14 november 2000 21:51 schreef VixenFromHell het volgende:![]()
* VixenFromHell is jouw liefje nie meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |