Nosferatu komt in Nederland op 2 januari, dus eigenlijk pas volgend jaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:35 schreef Spaulding het volgende:
En dan komen later dit jaar nog Heretic en vooral Nosferatu uit waar ik heel erg naar uit kijk.
Misschien nog net in de voorpremière dit jaar, maar soitquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nosferatu komt in Nederland op 2 januari, dus eigenlijk pas volgend jaar.
Ik raad Oddity ook ten zeerste aan:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:35 schreef Spaulding het volgende:
Goed jaar voor horror films. Al best wat toffe films gezien in de bios dit jaar
The First Omen - vond hem persoonlijk niet geweldig maar geen standaard franchise vervolg en werd ook goed ontvangen.
Alien Romulus - erg sterk vervolg deel. is alweer een nieuw deel van aangekondigd ook.
Terrifier 3 - als je van de eerste twee delen houd vind je deze ook tof.
Smile 2 - vond hem minder dan deel 1, maar nog wel een goede film
The Substance - als je van body horror houd is dit een must. Vond hem echt heel erg tof
Longlegs - Mijn favoriet tot nu toe dit jaar. Plot technisch zitten er misschien wat gaten in maar qua sfeer en cinametografie is deze zo ontzettend goed.
A Quiet Place Day One - niet mijn favoriete franchise, maar op zich wel een aardige film
En dan heb ik een heel deel (nog) niet kunnen zien :
Strange Darling
Late Night with the Devil
Cuckoo
Speak No Evil
MaXXXine
In a Violent Nature
I Saw the TV Glow
Abigail
En dan komen later dit jaar nog Heretic en vooral Nosferatu uit waar ik heel erg naar uit kijk.
Prima jaar
Dat klinkt niet als de originaliteitsprijs, maar 86% op Rotten Tomatoes momenteel op basis van 55 beoordelingen, dus wie weet!quote:Een gezin verhuist naar een nieuw huis in een buitenwijk. Tussen de vier muren blijkt een mysterieuze en bovennatuurlijke entiteit te huizen. Chloe is de enige die de entiteit waarneemt maar wanneer er bovennatuurlijke dingen gebeuren, raakt iedereen ervan overtuigd dat ze niet alleen zijn in het huis.
Oeh nice. Checkt alle boxes af bij mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ben zeer content met de leuke reacties hierIk had niet verwacht dat er zoveel horror-fans waren ik dacht altijd dat dat een tik van mij was.
Hoe dan ook, er zijn 2 posters voor de film 'Presence' uit:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Dat klinkt niet als de originaliteitsprijs, maar 86% op Rotten Tomatoes momenteel op basis van 55 beoordelingen, dus wie weet!
Morgen trailer.
Ik vond hem ook leuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:20 schreef Aberkullie het volgende:
Niet echt een horror maar Trap vond ik erg leuk om te kijken
quote:Lionsgate heeft officieel een derde film in de “Orphan”-horrorfranchise aangekondigd, waarin Isabelle Fuhrman terugkeert als het iconische personage Esther.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4/10Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:31 schreef Aberkullie het volgende:
Ik had hele hoge verwachtingen van Longlegs en dan vooral door Nicolas Cage als gestoorde killer maar verdomme wat ben ik teleurgesteld.SameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4/10
Tap tap tap
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:31 schreef Aberkullie het volgende:
Ik had hele hoge verwachtingen van Longlegs en dan vooral door Nicolas Cage als gestoorde killer maar verdomme wat ben ik teleurgesteld.AchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4/10
Ik vond hem wel leuk.
Ik ging er helemaal blind in en ik had geen idee dat dat Nicolas Cage was lolEr werd wel verwezen naar deel 2, het is vrij duidelijk dat er characters in deel 2 voorkomen die weer in deel 3 terugkomen, maar het laat zich redelijk raden wat er ongeveer gebeurd is.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Kun je Terrifier 3 volgen zonder deel 1 en 2 te hebben gezien of gaat het niet om het verhaal
Ik had gewoon zin in eenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
Ik vond hem wel leuk.
Ik ging er helemaal blind in en ik had geen idee dat dat Nicolas Cage was lol
[..]
Er werd wel verwezen naar deel 2, het is vrij duidelijk dat er characters in deel 2 voorkomen die weer in deel 3 terugkomen, maar het laat zich redelijk raden wat er ongeveer gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
https://www.nu.nl/film/63(...)ftijd-overleden.htmlquote:Candyman- en Final Destination-acteur Tony Todd op 69-jarige leeftijd overleden
Acteur Tony Todd, bekend van Candyman en Final Destination, is woensdag op 69-jarige leeftijd overleden. Zijn management bevestigde vrijdagavond aan Deadline dat hij thuis in Los Angeles is overleden. De doodsoorzaak is onbekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |