Die oude koek was erg lekker, zeker toen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Dit is allemaal wel erg oude koek. Heeft Prins ook nog iets geschreven van de laatste 20 jaar ofzo?
Niet veel goeds volgens mij. Een grootheid in de jaren 80 en begin jaren 90 maar daarna was het over.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Dit is allemaal wel erg oude koek. Heeft Prins ook nog iets geschreven van de laatste 20 jaar ofzo?
Succes in Almerequote:Op vrijdag 22 april 2016 23:17 schreef Joezi het volgende:
Triest eigenlijk dat je altijd voor een land uit moet komen, ik zou nooit voor Nederland en haar kutbevolking uit willen komen
Zestien televisies gestolen uit tijdelijke opvang.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De modelvluchteling omdat het moet.
Wel voor Fok!, toch?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:17 schreef Joezi het volgende:
Triest eigenlijk dat je altijd voor een land uit moet komen, ik zou nooit voor Nederland en haar kutbevolking uit willen komen
Stigmatisering! Incident! Doen ze anders nooit...quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zestien televisies gestolen uit tijdelijke opvang.
Zo'n nieuwsbericht negeert Pauw.
Lekker qat kauwen op het parkbankje bij de kinderspeeltuin tochquote:
Dat gezinnetje was echt komischquote:Op vrijdag 22 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De modelvluchteling omdat het moet.
Gelukkig hebben we jou!quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Zestien televisies gestolen uit tijdelijke opvang.
Zo'n nieuwsbericht negeert Pauw.
En nu is het ook alweer klaar met de Prince items op tv. Toen MJ dood ging was de hype massaal. Prince is toch veel minder bekend bij de jeugd. Maarja hun idool is Enzo Knol.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet veel goeds volgens mij. Een grootheid in de jaren 80 en begin jaren 90 maar daarna was het over.
Zou wat zijn als er straks een FOK!ploeg met Danny-vlag het Olympisch stadion in Rio binnen wandelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |