quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of als achtergronddat werkt wel prima
visluchtquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loop je door de winkel met die spermageur om je heen
Met zo'n vers opdrogend kwakje in je boxerquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loop je door de winkel met die spermageur om je heen
ik doe dat niet midden op de dag ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Even wat te eten halen na het fappen![]()
Niet? Ik heb daar echt geen regeltjes oid voor, als je zin hebt dan heb je toch zin? En soms ben je hele dag thuis in pyjama, waarom dan nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe dat niet midden op de dag ofzo
Als het niet zoveel tijd zou kosten, zou ik het de hele dag doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Ik heb daar echt geen regeltjes oid voor, als je zin hebt dan heb je toch zin? En soms ben je hele dag thuis in pyjama, waarom dan niet. Enkel omdat het overdag is? Ja nee, daar doe ik niet aannn
Ik doe het sowieso al niet vaak en als ik er overdag zin in zou hebben dan zou ik het wel doen. Maar het komt eigenlijk niet in me op om het te gaan doen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Ik heb daar echt geen regeltjes oid voor, als je zin hebt dan heb je toch zin? En soms ben je hele dag thuis in pyjama, waarom dan niet. Enkel omdat het overdag is? Ja nee, daar doe ik niet aannn
Wanneer wel dan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom is dit zo leuk om te weten?quote:
quote:
ah, nee oke goedzo.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso al niet vaak en als ik er overdag zin in zou hebben dan zou ik het wel doen. Maar het komt eigenlijk niet in me op om het te gaan doen.
Wat was je max, Aldo?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet altijd aan deze scene denken als het gesprek gaat over het aantal keer fappen![]()
Babi Pangangquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
eindelijk thuis
lig nu lekker in bed en even thuisbezorgd doen
kut, heb ik ook zin inquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
eindelijk thuis
lig nu lekker in bed en even thuisbezorgd doen
nee ik lust geen chinees ;s Krijg ik altijd buikpijn vanquote:
Weet ik nog nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kut, heb ik ook zin inwat ga je bestellen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |