Ja zeg. Forgive me madame!quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wherever you put 'm
[..]
ja wat is 'echte werk is pas real deal' nou weer voor reactie![]()
Nu snaptu wel toch?
Pics?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik bedoel niet elektronische apparaten, ik bedoel.. elektrische shit. Ja man. Weet ik veel hoe dat heet maar nu snap je het vast
ja goh ze hebben een week verbouwd. Waar was jij dat je dat niet hebt gezien hahahquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:06 schreef Sked het volgende:
[..]
ik was net bij de Spar
zit er opeens keistrak uit daarbinnen wow
Sinterklaar Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Pietquote:
Ja, ik wist dat ze aan het verbouwen waren maar had nog niet gezien hoe het was geworden binnenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja goh ze hebben een week verbouwd. Waar was jij dat je dat niet hebt gezien hahah
Ooh ik heb het ook nog niet gezien, maar had wel verwacht dat het zoiets zou worden als bij het station. Klopt dat?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat ze aan het verbouwen waren maar had nog niet gezien hoe het was geworden binnen
quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
Ik ga alleen naar de spar als ik me kut voel en wat te eten moet hebben want het is de dichtstbijzijnde
Ja, ziet er wel een beetje hetzelfde uit. Alleen wat groter enzo natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh ik heb het ook nog niet gezien, maar had wel verwacht dat het zoiets zou worden als bij het station. Klopt dat?
Even wat te eten halen na het fappenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
Ik ga alleen naar de spar als ik me kut voel en wat te eten moet hebben want het is de dichtstbijzijnde
heheheheheheehequote:Op vrijdag 22 april 2016 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Even wat te eten halen na het fappen![]()
Loop je door de winkel met die spermageur om je heenquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Even wat te eten halen na het fappen![]()
Daarom niet te vaak luisteren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo snel saai worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |