Dat is wel klote dan, een goede reden om nog even te wachten met zoiets kopen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:05 schreef Repeteeltje het volgende:
Ik heb de security set van Xiaomi. Mooie producten en ze werken goed. Een nadeel, de 'scenes' zijn nog in het Chinees (officiele app). Met die 'scenes/activiteiten' kan je in principe instellen hoe de apparaten moeten reageren. Bijvoorbeeld, beweging getecteerd door je antscam --> afgaan alarm.
Er zijn wel vertalingen aanwezig van de officiele app op een Griekse Xiaomi forum. Ik heb dit even geprobeerd, maar niet werkend gekregen.
Ik hoop voor je dat in het geval van brand, de verzekeraar er niet achter komt dat je dit op jouw lichtnet hebt aangesloten.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:52 schreef rene90 het volgende:
Aangezien ik een huis heb gekocht ben ik nu veel aan het kijken naar producten voor in huis. Qua verlichting, kranen, accessoires of andere handige spullen uit China die praktisch zijn. Mogelijk hebben jullie ook al ervaringen met producten maar zelf zit ik bijvoorbeeld naar de volgende producten te kijken.
Livolo aanraak schakelaar
[ afbeelding ]
Circa $9 dollar
Ik verwacht daar niet bepaald problemen mee. 1 dollar USB-opladers voor in het stopcontact is dan weer wel iets wat een risico is.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:23 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat in het geval van brand, de verzekeraar er niet achter komt dat je dit op jouw lichtnet hebt aangesloten.
Want? Jij hebt die dingen laten testen?quote:Op donderdag 28 april 2016 07:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik verwacht daar niet bepaald problemen mee. 1 dollar USB-opladers voor in het stopcontact is dan weer wel iets wat een risico is.
ze zijn gewoon gekeurdquote:Op donderdag 28 april 2016 07:52 schreef vaduz het volgende:
[..]
Want? Jij hebt die dingen laten testen?
Mwah, wel grappig maar ik ga niet de lampen met mijn telefoon bedienen denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:31 schreef Erasmo het volgende:
Milight is ook wel tof: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1650755
Mooi, laat ik de tuinslang liggenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:32 schreef Shefkee het volgende:
Die lichtschakelaar lijkt me wel tof, die flexibele tuinslang is weinig waard.
Je kan het verder automatiseren als je wilt, koppelen aan IFTT en je kan allerlei kleurenschema's instellen voor sommige gelegenheden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mwah, wel grappig maar ik ga niet de lampen met mijn telefoon bedienen denk ik.
[..]
Mooi, laat ik de tuinslang liggenZal in dat geval wel een normale slang halen op zo'n katrol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |