Dit.quote:
Helemaal mee eens. De seks tussen ons is ook goed hoor, maar ze is wat minder avontuurlijk en heeft wat minder behoefte dan ikzelf. Maar als we dan seks hebben is het vaak heel goedquote:Op zondag 24 april 2016 18:45 schreef Xa1pt het volgende:
Goed dat je er zo mee omgaat. Wat er achter zit kan van alles zijn, van willen experimenteren tot biseksuele of lesbische gevoelens. Je kunt je vriendin hier het beste vrij in laten of zelfs helpen, want als je haar daar nu in tegenhoudt kan dit uiteindelijk tegen je keren. Als ze wil experimenteren heb je kans dat de seks tussen jullie ook weer 'beter' wordt. En voor jou een mooie gelegenheid om een keer een trio te fixen lijkt me.
Dankjequote:Op vrijdag 22 april 2016 07:57 schreef Luuntje het volgende:
Laat haar naar die gay pride gaan zonder jou, of laat haar eens ontdekken zonder jou.
Dan komt ze er snel genoeg achter of ze lesbo of bi is.
Moet wel zeggen dat ik het top vind dat je zo achter haar staat
Heb je wel eens die indruk bij haar op enig moment gewekt? Dat de relatie dan gevaar zou lopen?quote:Op zondag 24 april 2016 19:41 schreef gfisbi het volgende:
Toch heb ik het idee dat ze nog niet helemaal open kaart speelt, want als ik er goed over nadenk zijn sommige dingen wel een beetje tegenstrijdig. Mijn conclusie na het hele verhaal is dat ze opgewonden kan raken door vrouwen, maar eigenlijk de stap niet zou willen maken omdat ze onze relatie niet in gevaar wil brengen.
Hier ben ik het helemaal niet mee eens. We zien allebei wel een toekomst samen en we zijn gelukkig samen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 07:14 schreef jaha het volgende:
Volgens mij zijn jullie allebei integer en respecteren jullie elkaar. Wat mij betreft kudo's voor TS en zijn vriendin. Je leest heel vaak anders.
Het verhaal lezend, bekruipt mij niet echt het gevoel dat het meisje echt verliefd is op TS of in ieder geval genoeg seksueel tot hem wordt aangetrokken. Ik zou bijna zeggen, misschien tot de conclusie komen dat "friends with benefits" veel beter past dan een relatie. Dan mag je allebei gewoon verder zoeken tot je iemand tegen komt die wel helemaal bij je past.
Precies, dat doe ik. Als ze zich er wat gemakkelijker bij voelt dan zal ze er wel verder met me over willen praten.quote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Milchat het volgende:
Er is bij mij ook een hele tijd overheen gegaan voor ik het echt aandurfde met ander meisje. Dat kwam neer op een date met een stel (en mijn partner erbij), en het was erg leuk, ontspannen en bijzonder. Ondanks dat ben ik totaal niet bi.. Goed mogelijk dusMisschien goed om de wens van je vriendin wel serieus te nemen, maar haar rustig aan het idee te laten wennen?
Je bent wel snel met je conclusies. Ze vindt bepaalde delen van mijn lichaam wel bijzonder aantrekkelijk. Specifieke voorkeur voor vrouwen lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:04 schreef SSJKliko het volgende:
Klinkt alsof ze op z'n minst biseksueel is met een voorkeur voor vrouwen.. Of lesbisch. En dat weet ze zelf waarschijnlijk ook wel, maar durft ze het niet te zeggen. Ik geloof niet dat die trio jullie goed gaat doen, puur omdat ik denk dat ze die andere meid misschien wel aantrekkelijker/leuker/opwindender gaat vinden dan jou, en dan wat?
En dat lesbiennes niet geaccepteerd worden.. Waar komt ze vandaan? Ik ben zelf (openlijk) biseksueel en merk eigenlijk geen problemen. Klinkt meer als iets van onnodige angst, of ze moet uit een boerengat komen waar 't niet oké is.
Het valt wel mee hoe graag ze dat wil.quote:Op zondag 24 april 2016 18:11 schreef ems. het volgende:
Persoonlijk zou ik heel erg snel klaar zijn met iemand die zo nodig met iemand anders naar bed wilt maar ieder z'n meug.
Zou kunnen.quote:Op zondag 24 april 2016 18:14 schreef Sapstengel het volgende:
Het is een fase, waarschijnlijk gewoon nieuwsgierig. Over een half jaartje is ze er wel overheen.
Ik denk niet dat ik dat gedaan heb, maar ik denk wel dat ze dat bij zichzelf denkt. Op zich geen hele gekke gedachte, als er andere personen in het spel komen. Maar ik heb niet actief die indruk gewekt.quote:Op zondag 24 april 2016 19:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je wel eens die indruk bij haar op enig moment gewekt? Dat de relatie dan gevaar zou lopen?
Vanzelfsprekend niet. Maar het hebben van een relatie staat voor mij gelijk aan geen behoefte hebben aan andere bitches. Als ik dat wel zou hebben zou ik in de eerste plaats geen relatie nemen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:59 schreef gfisbi het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoe graag ze dat wil.
Daarnaast, als je een relatie hebt dan is het niet zo dat je opeens geen gevoelens meer kan hebben voor andere mensen.
Oh, tuurlijk. Ik zou dus alleen niets om over te praten hebbenquote:Alleen maar goed als je daar gewoon met elkaar over kan praten.
Waarom is ze bang dat jullie relatie in gevaar komt? Komt dat voort uit de 'angst' dat ze, na zo'n experiment, zich realiseert meer voor vrouwen te voelen dan voor mannen?quote:Op zondag 24 april 2016 19:41 schreef gfisbi het volgende:
Toch heb ik het idee dat ze nog niet helemaal open kaart speelt, want als ik er goed over nadenk zijn sommige dingen wel een beetje tegenstrijdig. Mijn conclusie na het hele verhaal is dat ze opgewonden kan raken door vrouwen, maar eigenlijk de stap niet zou willen maken omdat ze onze relatie niet in gevaar wil brengen.
Ze houdt heel veel van me en dat laat ze vaak blijken. Ze is ook eerlijk en integer dus ik ben er niet bang voor dat ze daadwerkelijk zomaar iets gaat doen. Als ze zegt dat ze het niet wil en sowieso bij mij wil blijven, dan vertrouw ik dat het zo is. Ze lijkt wel nieuwsgierig en ik heb erop gereageerd met een open houding, zodat, als ze er op een later moment toch nog mee zit, ze gewoon naar me toe kan komen en erover kan praten.
Ik vind sommige vrouwen nog steeds wel "aantrekkelijk", zonder dat ik me daadwerkelijk aangetrokken voel omdat ik hartstikke tevreden ben met mijn vriendin. Ik snap andersom ook wel als zij hetzelfde heeft met sommige vrouwen, zonder direct behoefte te hebben aan seks.quote:Op zondag 24 april 2016 20:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend niet. Maar het hebben van een relatie staat voor mij gelijk aan geen behoefte hebben aan andere bitches. Als ik dat wel zou hebben zou ik in de eerste plaats geen relatie nemen.
[..]
Oh, tuurlijk. Ik zou dus alleen niets om over te praten hebben
Ik ook.quote:Op zondag 24 april 2016 20:33 schreef gfisbi het volgende:
[..]
Ik vind sommige vrouwen nog steeds wel "aantrekkelijk", zonder dat ik me daadwerkelijk aangetrokken voel omdat ik hartstikke tevreden ben met mijn vriendin.
Gezien de naam van het topic leek het mij te gaan om een vriendin die seks wil met een meisje.quote:Ik snap andersom ook wel als zij hetzelfde heeft met sommige vrouwen, zonder direct behoefte te hebben aan seks.
Oke de topictitel is wat ongenuanceerd, zeker na de verdere gesprekken met mijn vriendin.quote:Op zondag 24 april 2016 20:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Gezien de naam van het topic leek het mij te gaan om een vriendin die seks wil met een meisje.
droom ja, want het klinkt leuker dan het isquote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Trio is toch voor iedereen man een droom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |