Daar gaat je trainingsuurtje vandaagquote:
Stelde ook niet zoveel voor. Ik kan niet meer zo goed tegen drankquote:
VA, fokkie en ik gingen vorige week donderdag naar de stadquote:
ik ook nietquote:Op donderdag 21 april 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zo goed tegen drank
leuk dat jc en ik ook mochten komenquote:Op donderdag 21 april 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
VA, fokkie en ik gingen vorige week donderdag naar de stad
maar ik was opeens erg misselijk en wilde geen shotjes meer doen
dus toen gingen we friet eten en moest fokkie naar de wc. Toen zei VA dat hij wel in de biertuin kon plassen. Maar dat bestaat helemaal niet in Arnhem.
Toen gingen we naar de nachtwinkel en haalden we ice tea en snoep (VA haalde goldstrike) en gingen we in het park chillen bij de hertjes.
Lol Hoezo niet gewoon kroeg in danquote:Op donderdag 21 april 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
VA, fokkie en ik gingen vorige week donderdag naar de stad
maar ik was opeens erg misselijk en wilde geen shotjes meer doen
dus toen gingen we friet eten en moest fokkie naar de wc. Toen zei VA dat hij wel in de biertuin kon plassen. Maar dat bestaat helemaal niet in Arnhem.
Toen gingen we naar de nachtwinkel en haalden we ice tea en snoep (VA haalde goldstrike) en gingen we in het park chillen bij de hertjes.
Laat de stad inquote:Op donderdag 21 april 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
even snel wat bieries klappen voor ik naar stad ga #bezuinigen
echt hequote:Op donderdag 21 april 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk dat jc en ik ook mochten komen
was besloten arnhem meetingquote:Op donderdag 21 april 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk dat jc en ik ook mochten komen
2 halve liters en ik had hem al hangenquote:
weet niet meerquote:Op donderdag 21 april 2016 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lol Hoezo niet gewoon kroeg in dan
wel goedkoopquote:Op donderdag 21 april 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 halve liters en ik had hem al hangenStraks ga ik al los op flugels
dat heb ik nog nooit opquote:Op donderdag 21 april 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 halve liters en ik had hem al hangenStraks ga ik al los op flugels
Geen idee.quote:
kan je net zo goed een emmer van het een of ander halenquote:Op donderdag 21 april 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee.
1x op in SPanje, toen nam ik er gelijk 40. Dan is het niet zo cheap meer
Oh ja, dat gebeurde daarna ook welquote:Op donderdag 21 april 2016 22:54 schreef Sked het volgende:
[..]
kan je net zo goed een emmer van het een of ander halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |