Oh hm ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet werken, vriend.
En dan is Hema nog niet open. En Hema hier heeft geen ontbijt
Ook meestal om 8 toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hm ja.
8 uur is wel beetje vroegjes ja, dan wordt het toch de supermarkt.
Die openen om 7 toch? of half 8
Maar prima inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Michael Jackson was ik nog net te jong omdat echt door te hebben omdat ik Michael Jackson gewoon niet goed kende. Jammer wel.. wel naar die film geweest toen![]()
Robin Williams had ik eigenlijk ook niet zo veel mee, al vond ik dat wel echt zielig en de rest niet eigenlijk
Ja ik twijfel nu. 8 uur kan ook wel jaquote:
ja, dat vond ik ook echt tegenvallen maar kwam ook omdat ik had verwacht dat het warm zou zijn . Ja koud ei, kom nouquote:Op donderdag 21 april 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar prima inderdaad.
Gebakken ei was wel ijskoud, want die houden ze zo slecht warm mja
Hier overal 8 in elk geval.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nu. 8 uur kan ook wel ja
Jumanjigodquote:
8 uur.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nu. 8 uur kan ook wel ja
Nachtwinkel nog even?quote:
Linzen. Hehehe.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan word je slank toch.
Maar heb je helemaal niets meer dat eetbaar is?
Zou kunnen.quote:
Vanaf 10 uur open, dus moet ik paar uurtjes lijden. Is een optie.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Heeft je school niet gewoon kantine dan?
quote:Op donderdag 21 april 2016 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Dat benzinestation naast je huis wil je wel frikandelbroodje verkopen.
weet niet, zie alleen frikandelbroodje en broodje bal daar.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:56 schreef Crack_ het volgende:
Ohh, maar tankstation heeft ook croissantjes
Oh dat zou ik echt niet kunnen uithouden. Zeker niet als ik al vroeg wakker ben en helemaal niet als ik veel zou moeten doen. Dan trillen m`n handjes na een paar uur hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik een dag begin met eten blijf ik de hele dag eten, dus meestal ontbijt ik maar niet uit zelfbescherming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |