Zijn soms zelfs drijvende eilanden gespot.quote:
ik ben mijn ww kwijt en email kwijtquote:
Nu voel je je kleiner als je uit bed staptquote:Op donderdag 21 april 2016 23:30 schreef Crack_ het volgende:
Mn nieuwe matras lag lekker eerste nacht, goed geslapen. Alleen wennen dat mn bed nu zo hoog is
Ah, okequote:Op donderdag 21 april 2016 23:30 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ben mijn ww kwijt en email kwijt
en danny wilt niet mijn email veranderen
Kan niet meer zo makkelijk uit bed stappen, ga eigenlijk altijd staand uit bed. Hahahah, of misschien is dat al gek!?!?!?!quote:Op donderdag 21 april 2016 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu voel je je kleiner als je uit bed stapt
weet dat jij ook echt op een nieuwe user had gehooptquote:
Dat is al gek, ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan niet meer zo makkelijk uit bed stappen, ga eigenlijk altijd staand uit bed. Hahahah, of misschien is dat al gek!?!?!?!
Heb zo`n gevoel dat hij ook depressief wasquote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef Crack_ het volgende:
Whut, Prince is dood. Waarom hoor ik dit nu pas
Nee, ik heb al vaker gezegd dat wanneer je normaal doet je prima user bentquote:Op donderdag 21 april 2016 23:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
weet dat jij ook echt op een nieuwe user had gehoopt
quote:
dit soort uitspraken moet je gewoon niet doenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb zo`n gevoel dat hij ook depressief was
Waaromgeen idee, maar ik vind het wel een typische artiest ervoor
Ach, fokforum zullen ze wereldwijd niet heel serieus nemen denk ikquote:Op donderdag 21 april 2016 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb al vaker gezegd dat wanneer je normaal doet je prima user bent
[..]ja maar ik slaap tegen muurkant en ja weet niet, dan sta ik maar gewoon meteen op? En eerst kon ik makkelijk uit bed stappen maar nu is dat dus gewoon hoog
[..]
dit soort uitspraken moet je gewoon niet doen
'heb zo'n gevoel dat' ja leuk hou maar voor je. Zo krijg je van die verhaaltjes de wereld in zeg maar
Het gaat toch om alles samen?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, fokforum zullen ze wereldwijd niet heel serieus nemen denk ik
Kan ik toch wel gewoon zeggen?
Doet Loka ook als ze hier is, snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja maar ik slaap tegen muurkant en ja weet niet, dan sta ik maar gewoon meteen op? En eerst kon ik makkelijk uit bed stappen maar nu is dat dus gewoon hoog
dus niet zo gekquote:Op donderdag 21 april 2016 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet Loka ook als ze hier is, snap wat je bedoelt.
As you wishquote:Op donderdag 21 april 2016 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het gaat toch om alles samen?
En als je de vraag omdraait, wat voegt jouw gevoel toe? Het heeft niks te maken met de waarheidWant die weten we niet. Waarom speculeren of iets wat je niet kan weten en niet gewoon zeggen 'oh ja kut' of over zn muziek praten of whatever?
Nee maar ik snap niet echt dat je je dat zo aantrekt, is verder niks schokkends ofzo wat ik zegquote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]niet echt een reactie op wat ik zeg maar bedankt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |