je bent wel echt een halve tamme als je je club nodig hebt als excuus om met je vrienden in het oostblok te gaan zuipen...quote:Op donderdag 21 april 2016 17:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar dan kan je je favoriete club niet als excuus gebruiken.
Wel om er ook nog een robbertje te gaan matten.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je bent wel echt een halve tamme als je je club nodig hebt als excuus om met je vrienden in het oostblok te gaan zuipen...
Jammer.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op donderdag 21-04-2016 om 16:31:50Tuchtzaak Kramer uitgesteld naar dinsdag. Reijnen is ziek. Bij beroep kon Kramer de Bekerfinale sowieso spelen: https://t.co/HGyrJmdeG1. reageer retweet
Ja, want Feyenoord in Europa is wél een garantie voor succes.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:31 schreef Vasion het volgende:
Mensen die willen dat Utrecht wint.![]()
Nog meer NL punten verkloten en gegarandeerd 6 zaadwedstrijden voorgeschoteld krijgen.
Laten we niet over Ajax beginnen he.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord in Europa is wél een garantie voor succes.
We werden in elk geval niet door Luxemburgers uitgeschakeld in de voorronde.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou in een vergelijking van Utrecht en Feyenoord vrij debiel zijn inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laten we niet over Ajax beginnen he.
Dat was kut maar daar tegenover staan meerdere goeie wedstrijden van Utrecht. Met de huidige selectie kun je weer zulke wedstrijden spelen.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We werden in elk geval niet door Luxemburgers uitgeschakeld in de voorronde.
Moeten we eerst effe Manu terughalenquote:Op donderdag 21 april 2016 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar met de huidige selectie ga je die voorrondes niet spelen. Is het verhaal van clubs als Utrecht: zijn in de voorrondes hun beste spelers al kwijt en hebben nog geen nieuwe spelers kunnen inpassen.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat was kut maar daar tegenover staan meerdere goeie wedstrijden van Utrecht. Met de huidige selectie kun je weer zulke wedstrijden spelen.
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op donderdag 21-04-2016 om 16:31:50Tuchtzaak Kramer uitgesteld naar dinsdag. Reijnen is ziek. Bij beroep kon Kramer de Bekerfinale sowieso spelen: https://t.co/HGyrJmdeG1. reageer retweet
twitter:FCGOnline twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:32:07@televoetbal Reijnen is zelfs zó ziek dat hij vandaag gewoon met FC Groningen kon meetrainen @KNVB reageer retweet
Dit kan niet. KNVBquote:Op donderdag 21 april 2016 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]twitter:FCGOnline twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:32:07@televoetbal Reijnen is zelfs zó ziek dat hij vandaag gewoon met FC Groningen kon meetrainen @KNVB reageer retweet
fixedquote:
Wat een debiele opmerking en dat nog wel van Vaison.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:31 schreef Vasion het volgende:
Mensen die willen dat Utrecht wint.![]()
Nog meer NL punten verkloten en gegarandeerd 6 zaadwedstrijden voorgeschoteld krijgen.
Hetzelfde geld toch voor Feyenoord? Alleen hebben die weinig tot geen goeie spelers waar interesse voor is gok ik zo. Vermeer misschien.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar met de huidige selectie ga je die voorrondes niet spelen. Is het verhaal van clubs als Utrecht: zijn in de voorrondes hun beste spelers al kwijt en hebben nog geen nieuwe spelers kunnen inpassen.
Vilhena vertrekt ook natuurlijk. En ik zie nog minstens 1 middenvelder weggaan. Misschien Kongolo nog en heel misschien Elia.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hetzelfde geld toch voor Feyenoord? Alleen hebben die weinig tot geen goeie spelers waar interesse voor is gok ik zo. Vermeer misschien.
Elia zal je niet missen denk ik?quote:Op donderdag 21 april 2016 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vilhena vertrekt ook natuurlijk. En ik zie nog minstens 1 middenvelder weggaan. Misschien Kongolo nog en heel misschien Elia.
Goed punt.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie er voor in de plaats komt
Feyenoord wordt toch wat minder leeg gekocht dan Utrecht, maar op zich heb je wel een punt ja. Uiteindelijk is er voor elke speler wel interesse, anders kan ik het niet verklaren dat Kazim bijvoorbeeld een andere club heeft gevonden.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hetzelfde geld toch voor Feyenoord? Alleen hebben die weinig tot geen goeie spelers waar interesse voor is gok ik zo. Vermeer misschien.
Mijn god.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:04 schreef Slobeend het volgende:
Waarschuwing: extreem eng geleuter van Toine. Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |