Die patat is ook goor. Boeren friet bij de mac is wel oke. TWISTER FRIES.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind een big tasty dan ook wel genoeg voor een hele avondmaal.
En die patat hoef ik er zeker niet bij
Ik kan vrij erg doorschieten in eten.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
8....k.... Wat.
Bij mij gaat het juist zo heel voorzichtig richting meer geprocessed food. Ik ga gewoon meer ongezond eten en voor ik het weet... BAM zit ik weer aan 2500kcal per dag.
Die boeren friet hebben ze goed gedaan jaquote:Op donderdag 21 april 2016 13:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die patat is ook goor. Boeren friet bij de mac is wel oke. TWISTER FRIES.
Als ik ongezond eet wel ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan vrij erg doorschieten in eten.
Het is zo easy. Aan de andere kant, ik vind veel gezond eten ook echt vet lekker. Als ik gewoon kip thuis heb, is alles k.quote:
Ik las laatst een keer mijn foodlog van een cheat dag toen ik 2 maanden had gecut toen ik in topvorm was.quote:
Mag ik zien? Show me senpaiquote:Op donderdag 21 april 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las laatst een keer mijn foodlog van een cheat dag toen ik 2 maanden had gecut toen ik in topvorm was.
8k kcal aan fastfood
wowquote:Op donderdag 21 april 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las laatst een keer mijn foodlog van een cheat dag toen ik 2 maanden had gecut toen ik in topvorm was.
8k kcal aan fastfood
Zal straks als ik tijd heb even gaan uitzoeken op MFPquote:
"Sir, we have nothing left."quote:Op donderdag 21 april 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik toen sushi luste en naar zo'n all-you-can-eat tent was geweest.
Was groot probleem geworden
Ik vroeg me dat laatst af. Hoeveel je bij zo`n allyou can eat sushi eet + Warm dishesquote:Op donderdag 21 april 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik toen sushi luste en naar zo'n all-you-can-eat tent was geweest.
Was groot probleem geworden
Makkelijk ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel zou dat zijn? Wel veel meer dan 2/3k toch als je beetje dooreet?
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal straks als ik tijd heb even gaan uitzoeken op MFP
Toe maar, zo gezond!quote:Op donderdag 21 april 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
Alleen nog maar smoothie op vandaag met mint, peer en mango plus 2 bammetjes smeerkaas.
Zo even yoghurtje
Niet? Is sushi dan zo ongezond?quote:Op donderdag 21 april 2016 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Makkelijk ja.
Zeker omdat ze daar niet echt gezond bereiden.
Meeste mensen gooien er 300 liter soja-saus overheenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet? Is sushi dan zo ongezond?
Zie je wel eens hoe ze die all-you-can eat zooi bereiden.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet? Is sushi dan zo ongezond?
Mayotje erinquote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste mensen gooien er 300 liter soja-saus overheen
Ahhhhquote:Op donderdag 21 april 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste mensen gooien er 300 liter soja-saus overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |