hoihoi, hier een blog van mij

ik stapte vanochted uit bed en toen ging ik de toaster aanzetten voor een lekker broodje. ondertussen ging ik naar de badkamer en deed ik de douche aan en ging ik poepen en plassen terwijl ik mijzelf ging wassen in de douche. na de douche wil je naar het toilet maar dat gaat niet zo makkelijk want je billen zijn nog een beetje nat. dan ga je zitten en dan haal je je hand nog even door je billen heen en lik je je hand af. ik ben niet vies van mezelf, dus ja.
vervolgens ging ik naar de toaster en haalde ik het broodje eruiut. net op tijd, 3 minuten vind ik lekker want het broodje is dan een beetje bruin geworden en dat is fijn want dan is het zo krokant. nouja, lekker met kaas en suiker erop..mjam mjwam

wel lekker en de kat naar binnen gehaald want die was de hele nacht abuis. dus ja, ..weer opgelost en lekker gedoiuched en gegeten tot zover. wel ontzettend chill want dan hoef je je alleen nog maar aan te kleden en met de televisie aan met jan de hoop is dat een feestje, ..die man kan ontzettend leuk en informatief praten vind ik. maja, ik snap niet waarom ie niet een keer een leuk petje ofzo op heeft..zou hem leuk staan hij is net zo oud als mijn vader (?) dus dan kan dat..
toen met de bus gegaan en 2x overstappen bij het station en nu werk ik weer bij sociale werplaats. haha, ali hier heeft zijn broodje verbrand vanochtend dus die moet nu naar de kantine om voor 3 euro een plaat brood te halen. wat een afzetters

en je verdient hier al een habbekrats.
meer updates volgen nog