Dat is wel minder jaquote:Op donderdag 21 april 2016 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Melakka ben ik zo onwijs bezopen geweest.![]()
Voor het eerst in jaren dat ik mij ruim 6 uur van mijn leven niet herinner of weet hoe ik 'thuis' ben gekomen
Maar een behoorlijk toeristische stad. Wel tof en lekker eten maar ook zeer toeristisch. De bussies met Chinezen. Letterlijk
In een communistisch land wordt elke vorm van individueel denken zo ver mogelijk uitgeschakeld.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:00 schreef Flippiee het volgende:
Wat een onwijs hinderlijke mensen zijn dat. En hun vorm van vakantie vieren snap ik oprecht niet/
Ik heb daar per ongeluk iemand een hoek gegeven met de elleboog.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja
Ook bij Grand Palace in Bangkok.
Werd je gewoon overlopenEn dan ook nog met 40 graden, kreeg echt neigingen om een paar te hoeken toen
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb daar per ongeluk iemand een hoek gegeven met de elleboog.
En een Thaise beveiliger smakelijk lachen
Nee die gaven er gewoon een paar met een stok omdat ze foto aan het maken waren.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn ook niet van de chineesjes nee
En dan altijd die vlaggetjes. Bitches pls/quote:Op donderdag 21 april 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja
Ook bij Grand Palace in Bangkok.
Werd je gewoon overlopenEn dan ook nog met 40 graden, kreeg echt neigingen om een paar te hoeken toen
Beste combinatie ever.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In een communistisch land wordt elke vorm van individueel denken zo ver mogelijk uitgeschakeld.
En dan ben je ook nog eens Aziatisch.
Ja joh. En Singaporequote:Op donderdag 21 april 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
Wist niet dat j ook in Maleisië was flippa
heb maar 1 keer massage gedaanquote:Op donderdag 21 april 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Een goede reden om in Thailand te blijven is wel elke dag massage, schijnen matig te zijn in andere landen
hoezoquote:Op donderdag 21 april 2016 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb maar 1 keer massage gedaan
Vond het altijd beetje sketchy
ja wat denk jijquote:Op donderdag 21 april 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van die meisjes die je dan binnen willen halen
westers, aantrekkelijk, geld verdienenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van die meisjes die je dan binnen willen halen
veel concurrentie wel danquote:Op donderdag 21 april 2016 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
westers, aantrekkelijk, geld verdienen
appeltje eitje
was ik maar aziatischs
We gaan gewoon nog dat pannenkoekenhuis beginnen Flippiequote:
Ik ga hier een 7/11 beginnenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan gewoon nog dat pannenkoekenhuis beginnen Flippie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |