quote:Op woensdag 20 april 2016 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die probeer ik zoveel mogenlijk te blocken op m'n streams....![]()
[ afbeelding ]
O verhip ja, er komen zo nieuwe bewoners binnen, was het helemaal vergetenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd of Cees straks weer gaat vragen of de aspirant-bewoners hun opleiding wel hebben afgemaakt en of ze er iets nuttigs mee hebben gedaan....
joehoe...ikke is cees en wil aandacht...joehoe....shit niemand die kijktquote:Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cees blij met een kaart waar geluid in zit.
En druk om zich heen kijken of iedereen het wel ziet/hoort...
[ afbeelding ]
quote:
Doe jij dat dan nooit thuis?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:42 schreef kejo het volgende:
Romy gaat haar was doen haalt de machine leeg en propt dus de schone was van een ander in een vieze wasmand
Krap in dr tijd hequote:Op woensdag 20 april 2016 10:48 schreef kejo het volgende:
Gabs heeft straks weer een intervieuw. ...De vorige 2 zijn volgens mij nog niet eens uitgewerkt
En voor 2 week geleden wilde ze 'n typemachine om brieven te tikken naar vrienden/familie wantquote:Op woensdag 20 april 2016 10:55 schreef kejo het volgende:
Do snapt niet hoe een gewone typemachine werkt......computer generatie
dat ding verdwijnt ook weer in de container. ..net als die andere 20quote:Op woensdag 20 april 2016 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En voor 2 week geleden wilde ze 'n typemachine om brieven te tikken naar vrienden/familie want
ze vond dat zo leuk op 'n typmachine tikken
En ze moet wat te kletsen hebben, dus lult ze maar wat in de ruimtequote:Op woensdag 20 april 2016 10:58 schreef kejo het volgende:
[..]
dat ding verdwijnt ook weer in de container. ..net als die andere 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |