Ja, hij plukt het uit z'n tanden, met z'n handenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:02 schreef cobain1994 het volgende:
Poetst Cees zijn tanden wel eens?
[ afbeelding ]
Ik heb hem er nooit op betrapt. Andere bewoners wel, die daarna nog eens rustig gaan eten en drinken voordat ze naar bed gaan. Heel apart.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:02 schreef cobain1994 het volgende:
Poetst Cees zijn tanden wel eens?
[ afbeelding ]
Lekker flossen..quote:Op woensdag 20 april 2016 09:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, hij plukt het uit z'n tanden, met z'n handen
Zo naar om hem zo te zien .quote:Op woensdag 20 april 2016 09:01 schreef spapaars het volgende:
GM.
Kijk hem nu, maakt zich druk over wat de kijkers krijgen te zien over de relaties, maar vergeet dat hij op de streams uit z'n neus vreet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat heb ik al als ik zijn kop zie.
Ja, het klinkt niet echt lekkerquote:Op woensdag 20 april 2016 09:41 schreef Juud79 het volgende:
Ik moet altijd wel een beetje lachen om dat oefenen met zingen. Ramona kan nog wel een beetje zingen, maar GJ en Cemal echt niet. Wel leuk dat ze dan toch meedoen.
Jessie zit op de bank te luisteren en kan af en toe zijn lach niet onderdrukken.
Marita heb ik voor gekozen wil de boekhouding en bar gaan doen lijkt mij wel voor conflikten te kunnen gaan zorgenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk die van 48 en die jonge griet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |