Formule dr droom komt uitquote:Op woensdag 20 april 2016 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Morgen ochtend komen de pottenbakkersters want ze gaan op vakantie
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Morgen ochtend komen de pottenbakkersters want ze gaan op vakantie
Kim is ook marionet van SBS6quote:Op woensdag 20 april 2016 11:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toevallig weer een BN'er. Heeft JdM niet geregeld hoor.....
Ze hebben ook altijd maar zo de telefoonnummers van de BN'ers.
O das een bekende kop, wie is dat ook weerquote:Op woensdag 20 april 2016 11:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toevallig weer een BN'er. Heeft JdM niet geregeld hoor.....
Ze hebben ook altijd maar zo de telefoonnummers van de BN'ers.
Kim Liam, in loondienst van SBSquote:Op woensdag 20 april 2016 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das een bekende kop, wie is dat ook weer
Nee,deze 2 willen vrijwillig komen helpen tijdens evenementen...quote:
Ze moeten zich echt dood schamen dat ze vrijwilligers willen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,deze 2 willen vrijwillig komen helpen tijdens evenementen...
O die. Tja de stal van John is onuitputtelijkquote:Op woensdag 20 april 2016 11:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kim Liam, in loondienst van SBS
Ach hemel, ze zoeken ze wel uit hequote:Op woensdag 20 april 2016 11:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,deze 2 willen vrijwillig komen helpen tijdens evenementen...
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef Odaiba het volgende:
Ik schrok me rot toen ik de stream aanzette net. Ik dacht zijn dit de 2 nieuwe inwoners
De slaven?quote:
Ditquote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten zich echt dood schamen dat ze vrijwilligers willen.
Yep.quote:
Tante Anne en Petra.quote:
Vrijwilligers op sollicitatie gesprekquote:
Tante Anne...quote:Op woensdag 20 april 2016 11:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Godallemachtig, wat is er nu weer voor schuim binnen?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vrijwilligers..quote:Op woensdag 20 april 2016 11:30 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef Odaiba het volgende:
Ik schrok me rot toen ik de stream aanzette net. Ik dacht zijn dit de 2 nieuwe inwoners
Je verwacht het niet..quote:
Een wc-juffrouw en nog iemand.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:30 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef Odaiba het volgende:
quote:
Als één van de twee zich tijdens de evenementen (quote:Op woensdag 20 april 2016 11:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ook![]()
Maar wat een domme wijven zeg,die willen wel héél graag op tv
Ze is dan ook 72quote:Op woensdag 20 april 2016 11:34 schreef Miek37 het volgende:
Tante Annie ziet er ouder uit als 52, ik zie ze wel achter een schoteltje zitten bij de toiletten.
Deze zijn eerder van de chat, denk ik..quote:
Ze is 72,en werkt als toiletjuffrouw bij een kroeg in Purmerend...quote:Op woensdag 20 april 2016 11:34 schreef Miek37 het volgende:
Tante Annie ziet er ouder uit als 52, ik zie ze wel achter een schoteltje zitten bij de toiletten.
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb mootie nog niet gezien
[ afbeelding ]
die heb ik nooit meegemaakt,maar dat was wel een haaibaai toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:34 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Als één van de twee zich tijdens de evenementen () ontpopt als een nieuwe Palma vind ik het wel prima!
Ik heb niet zo'n mooie brilquote:Op woensdag 20 april 2016 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is dat Pearl net wat tikt....
Voor de evenementen toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
Jezus, gaan ze werksters inhuren?
Mijn god, wat een geldverspilling, want druk hebben ze het daar echt niet!
Inhuren? Dit is vrijwillig,onbetaald dus...quote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
geen geldverspilling, ze komen als vrijwilliger nog ergerquote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
In dat geval ziet ze er juist goed uit, ik had haar begin 60 gedacht. Dus die andere is 52, thanks!quote:
ja dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
En waarom doen Vicky en Rob het gesprek, is dat afgesproken in een centraal?
Vic is de direkteur van de UtopiaBV zij regelt alles, en zij geeft 'n fiat ja of de nee.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die heb ik nooit meegemaakt,maar dat was wel een haaibaai toch?
Iquote:
ze is nog erger dan laura b, en die was ook al het animeermeisje van de regiequote:Op woensdag 20 april 2016 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vic is de direkteur van de UtopiaBV zij regelt alles, en zij geeft 'n fiat ja of de nee.
Als je bv iets wilt hebben oid moet je het eerst aan Vic vragen
te gek voor woorden. Ze zijn met z'n vijftienen. Onvoorstelbaar dit.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gotspe weer, vrijwilligers, omdat ze zelf te beroerd zijn? De wereld op zijn kop ook weer dit. En dan die Rob en Vic die de gespreken voeren. Ironisch!
Ge-wel-dig!!!!! Dat waren nog eens tijden man, damnquote:
nou ik heb er niet zo veel problemen mee die vrouwen willen het graag zelf , mooi toch,quote:Op woensdag 20 april 2016 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gotspe weer, vrijwilligers, omdat ze zelf te beroerd zijn? De wereld op zijn kop ook weer dit. En dan die Rob en Vic die de gespreken voeren. Ironisch!
Misschien tijd voor een 16e bewoner dan i.p.v. een vrijwilliger.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
te gek voor woorden. Ze zijn met z'n vijftienen. Onvoorstelbaar dit.
Hoe zou het nu met haar zijn?quote:
Ik snap je cynisme...quote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik heb er niet zo veel problemen mee die vrouwen willen het graag zelf , mooi toch,
kunnen de bewoners ,de echte sterren, gezamelijk dronken worden en die oude vrouwen het werk laten doen
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een 16e bewoner dan i.p.v. een vrijwilliger.
Ik denk dat dat meer een afspraak van Vicky zelf is; en dat moet voldoende zijn tochquote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
ze willen een sprookje hoog houdenquote:Op woensdag 20 april 2016 11:42 schreef Odaiba het volgende:
In de gouden kooi waren bijna nooit streamlocks..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |