SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Geen ideequote:
Geen grap. Ze zijn met hun geheime boomhut bezigquote:
Wel he, ik dacht dat al.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geen grap. Ze zijn met hun geheime boomhut bezig
met de Bomhut nu um deze tijd? straks komt cees naar buitenquote:Op woensdag 20 april 2016 03:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel he, ik dacht dat al.
Maar omdat ze ook nog een grap met Rob uit zouden halen dacht ik even dat ze daar wel mee bezig waren.
quote:Op woensdag 20 april 2016 03:32 schreef Zeyina het volgende:
Do 'durft' de caravan niet weer te verlaten ze denkt dat Rob in de loods zit te kijken of zij weer de caravan uitkomt. Maar Rob ligt al weer in bed
[ afbeelding ]
Ze gaat nu door het luik onderin de caravan naar buiten kruipen
[ afbeelding ]
Dank je. Ben er wel vaak maar schrijf vrijwel niet meerquote:Op woensdag 20 april 2016 03:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel he, ik dacht dat al.
Maar omdat ze ook nog een grap met Rob uit zouden halen dacht ik even dat ze daar wel mee bezig waren.
WB trouwens, tijdje niet gezien.![]()
Jammer, ik hoop dat je weer wat vaker mee gaat posten.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dank je. Ben er wel vaak maar schrijf vrijwel niet meer
Even wat ik denk dat er gebeurde.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik niet maar en Fles heeft ze in het Bos gedaan bij de Loods
quote:Op woensdag 20 april 2016 03:36 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Even wat ik denk dat er gebeurde.
Ze hadden voor de boomhut een schaar nodig.
Do ging dus niet naar de stal maar naar Baas Beach om een schaar te halen die er volgens Bas moest liggen.
Bij terugkomst zag ze Rob en heeft dus denk ik gewoon de schaar verstopt.
Om even het verhaal uit de wereld te helpen dat ze met een fles drank liep of zo
Volgens mij ligt Gert Jan op 'de zolder' en Cees heb ik nog niet zien lopenquote:Op woensdag 20 april 2016 03:34 schreef mario390 het volgende:
ze vergeten op Cees, en Gert-Jan is in de Studio
Google translate. Ooit van gehoord?quote:
Mocht dat ooit afkomen, dan zullen er heel snel camera's hangen.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef Zeyina het volgende:
Talpa zal er toch camera's bij moeten plaatsen. Zo niet dan hebben ze daar een mooi cameravrij boomneukhutje
[ afbeelding ]
Met een beetje fantasie:quote:Op woensdag 20 april 2016 03:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mocht dat ooit afkomen, dan zullen er heel snel camera's hangen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 03:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jammer, ik hoop dat je weer wat vaker mee gaat posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Hij ziet genoeg. Wij alleen niet met die camerabeelden.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:49 schreef mario390 het volgende:
hij kann doch vannacht daar boven niks doen,hij ziet er toch helemal niks
ach toch? maar het is gevarlijkquote:Op woensdag 20 april 2016 03:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij ziet genoeg. Wij alleen niet met die camerabeelden.
Het is daar buiten altijd een zee van licht 's nachts
Klopt, lijkt wel klaarlichte dag daar.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij ziet genoeg. Wij alleen niet met die camerabeelden.
Het is daar buiten altijd een zee van licht 's nachts
quote:Op woensdag 20 april 2016 03:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, lijkt wel klaarlichte dag daar.
Zelfs de vogels daar denken dat het overdag is daar nu.
Kloptquote:
Maar dat hele finance is toch ook peanuts ?quote:Op woensdag 20 april 2016 03:55 schreef Zeyina het volgende:
Cees is ook al een uur te laat vannacht.
Geen zorgen over de finance meer zeker waar hij van wakker ligt zeker
Klopt. Heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 20 april 2016 03:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat hele finance is toch ook peanuts ?
Laats zei alweer iemand het op de streams (volgens mij Cees zelf) dat hun administratie er niet toe deed, dat alles geregeld werd door achter.
Gaat toch Cees weg? Daarom dat in de verhaallijn de finance overgedragen moest worden?quote:Op woensdag 20 april 2016 03:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat hele finance is toch ook peanuts ?
Laats zei alweer iemand het op de streams (volgens mij Cees zelf) dat hun administratie er niet toe deed, dat alles geregeld werd door achter.
Joran vd Sloot was vd week weer es op tv, zo doet Rob me echt aan hem denken met die vieze grijns en die bolle toet.quote:
Nee, Bronno gaat weg.quote:Op woensdag 20 april 2016 04:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gaat toch Cees weg? Daarom dat in de verhaallijn de finance overgedragen moest worden?
Net als Gio en Robin toen in dat springkussen.quote:Op woensdag 20 april 2016 03:43 schreef Zeyina het volgende:
Talpa zal er toch camera's bij moeten plaatsen. Zo niet dan hebben ze daar een mooi cameravrij boomneukhutje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 04:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als Gio en Robin toen in dat springkussen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 04:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als Gio en Robin toen in dat springkussen.
Leuk dat je weer wat meetikt uwe oplettendheid.
SS ?quote:Op woensdag 20 april 2016 04:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ik heb Cossen niet allemaal goed terug gelezen, maar vroeg me af of het hier wel iemand is opgevallen dat Do gisteren in de caravan tegen Bas zei dat ze dat kussen eerlijk zelf gestolen had, toen Bas haar kussen wilde hebben.
Eerder werd er gezegd dat Ramona dat had gedaan met een SS als bewijs.
Maar het was dus Do
Screenshotquote:
quote:
Kon mij al niet voorstellen dat Zeyina dat andere bedoelde, maar ik kon SS ff niet plaatsen.quote:Op woensdag 20 april 2016 04:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Screen Shot (game taal?)
Cees weer op terugweg
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 04:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Kon mij al niet voorstellen dat Zeyina dat andere bedoelde, maar ik kon SS ff niet plaatsen.![]()
Welterustenquote:Op woensdag 20 april 2016 04:22 schreef Zeyina het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging tot slapen doen.
Bas en Do zijn weer bezig met de boomhut. Druk bezig met een katrol.
Ik ben heel benieuwd of ze de caravan weer inkomen.
Do heeft voordat ze door het luik in de vloer naar buiten kroop de deur op slot gedaan en ook het raam in de kast heeft ze dicht gedaan zei ze daarstraks.
Wel weer terug komen hier he !quote:Op woensdag 20 april 2016 04:26 schreef Zeyina het volgende:
Nog eentje dan
Cees weer in bed dus
[ afbeelding ]
Wow, thnx!quote:Op woensdag 20 april 2016 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 03:32 schreef Zeyina het volgende:
Do 'durft' de caravan niet weer te verlaten ze denkt dat Rob in de loods zit te kijken of zij weer de caravan uitkomt. Maar Rob ligt al weer in bed
[ afbeelding ]
Ze gaat nu door het luik onderin de caravan naar buiten kruipen
[ afbeelding ]
Klopt .,..Do zei dat eergisteren toen ze met Bas aan het stoeien was over de kussensquote:Op woensdag 20 april 2016 04:12 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
Ik heb Cossen niet allemaal goed terug gelezen, maar vroeg me af of het hier wel iemand is opgevallen dat Do gisteren in de caravan tegen Bas zei dat ze dat kussen eerlijk zelf gestolen had, toen Bas haar kussen wilde hebben.
Eerder werd er gezegd dat Ramona dat had gedaan met een SS als bewijs.
Maar het was dus Do
Die actie van Bronno met tape heeft dus totaal geen zin. Ook niet als die alles grondiger zou dicht tapenquote:Op woensdag 20 april 2016 07:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik wist niet dat daar een luik zat
Dootjequote:Op woensdag 20 april 2016 07:13 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Haha je bent me net voor. Die leent zich weer om bewerkt te worden tot een DO snavel
Ben je nu echt verlieft op Do?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 07:13 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Haha je bent me net voor. Die leent zich weer om bewerkt te worden tot een DO snavel
Wel lachen dat ze er via dat luik uit kunnenquote:Op woensdag 20 april 2016 07:14 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die actie van Bronno met tape heeft dus totaal geen zin. Ook niet als die alles grondiger zou dicht tapen
Een andere kandidaat die zijn handjes laat wapperen misschienquote:
Om een shaggie te draaien en ze glas vast te houden niet meer en niet minderquote:Op woensdag 20 april 2016 07:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Een andere kandidaat die zijn handjes laat wapperen misschien
Je bent ´n kanjerquote:Op woensdag 20 april 2016 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
zou ik ook nog wel willen ja,maar ik moet zo gaan "hoereren".quote:Op woensdag 20 april 2016 07:49 schreef PTLe het volgende:
Alles nog in diepe rust![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op woensdag 20 april 2016 07:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel lachen dat ze er via dat luik uit kunnen
dat heb ik ook,wel lekker hoor,dan heb je in ieder geval iets aan je dag.quote:Op woensdag 20 april 2016 07:58 schreef Poezewoes het volgende:
Al zou ik het willen, ik kan niet uitslapen, niet dat ik het niet wil, maar ben gewoon vroeg wakker.
Goedemorgen, hier nog één, 4.57 uur.quote:Op woensdag 20 april 2016 07:58 schreef Poezewoes het volgende:
Al zou ik het willen, ik kan niet uitslapen, niet dat ik het niet wil, maar ben gewoon vroeg wakker.
Rob weer aan het stoken, we weten dat hij Bas niet moet...... naar ventje die zuipende boeddhaquote:Op woensdag 20 april 2016 08:06 schreef PTLe het volgende:
Uit het filmpje van midden in de nacht .
[ afbeelding ]
Ze zegt hier Ow wat erg ik moet bas waarschuwen
[ afbeelding ]
Dit is uit het filmpje Fritsie , Bas is die boomhut aan het maken in de nachtquote:Op woensdag 20 april 2016 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rob weer aan het stoken, we weten dat hij Bas niet moet...... naar ventje die zuipende boeddha
Helaas heeft dr bed geen wieltjesquote:Op woensdag 20 april 2016 08:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rollademona in beweging.....
Die zal de rest van de dag wel weer gaan "afvallen" (Lees op bed liggen)
Behalve als er wat te vreten is natuurlijk.
Oh wacht, om 12 uur komt ze er even uit om de nieuwen te begroeten.
zou jammer zijn,ik heb op die andere gestemd(ben even haar naam vergeten).quote:Op woensdag 20 april 2016 08:29 schreef lonneberga het volgende:
Benieuwd wie ze naar binnen sturen,ik gok op oma en dat meisje.
GMquote:Op woensdag 20 april 2016 08:06 schreef PTLe het volgende:
Uit het filmpje van midden in de nacht .
[ afbeelding ]
Ze zegt hier Ow wat erg ik moet bas waarschuwen
[ afbeelding ]
jouw uiquote:Op woensdag 20 april 2016 08:59 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Whahaha, eendenbek in volle glorie
Ja, hij plukt het uit z'n tanden, met z'n handenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:02 schreef cobain1994 het volgende:
Poetst Cees zijn tanden wel eens?
[ afbeelding ]
Ik heb hem er nooit op betrapt. Andere bewoners wel, die daarna nog eens rustig gaan eten en drinken voordat ze naar bed gaan. Heel apart.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:02 schreef cobain1994 het volgende:
Poetst Cees zijn tanden wel eens?
[ afbeelding ]
Lekker flossen..quote:Op woensdag 20 april 2016 09:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, hij plukt het uit z'n tanden, met z'n handen
Zo naar om hem zo te zien .quote:Op woensdag 20 april 2016 09:01 schreef spapaars het volgende:
GM.
Kijk hem nu, maakt zich druk over wat de kijkers krijgen te zien over de relaties, maar vergeet dat hij op de streams uit z'n neus vreet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat heb ik al als ik zijn kop zie.
Ja, het klinkt niet echt lekkerquote:Op woensdag 20 april 2016 09:41 schreef Juud79 het volgende:
Ik moet altijd wel een beetje lachen om dat oefenen met zingen. Ramona kan nog wel een beetje zingen, maar GJ en Cemal echt niet. Wel leuk dat ze dan toch meedoen.
Jessie zit op de bank te luisteren en kan af en toe zijn lach niet onderdrukken.
Marita heb ik voor gekozen wil de boekhouding en bar gaan doen lijkt mij wel voor conflikten te kunnen gaan zorgenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk die van 48 en die jonge griet
En hopelijk ook haar op de tanden, worden dan leuke beelden met Fikquote:Op woensdag 20 april 2016 09:45 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Marita heb ik voor gekozen wil de boekhouding en bar gaan doen lijkt mij wel voor conflikten te kunnen gaan zorgen
Niet die van de B en B maar een van een vertrekkende bewoner die een goed kussen had. Bas zei ik heb die van de b en b en toen zei Do dat meen je niet vertel en bas zei geintjequote:Op woensdag 20 april 2016 07:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt .,..Do zei dat eergisteren toen ze met Bas aan het stoeien was over de kussens
ze zei toen dat ze een kussen gestolen had
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En hopelijk ook haar op de tanden, worden dan leuke beelden met Fik![]()
Jong is al afgedekt door neukstertjes Do en Room, er moet weer wat ouds in, dat leert de historie nou eenmaal , en Jessie is al met boekhouders bezigquote:Op woensdag 20 april 2016 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk die van 48 en die jonge griet
Zie hem alleen maar aan tafel zitten met z'n kop koffiequote:Op woensdag 20 april 2016 09:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jong is al afgedekt door neukstertjes Do en Room, er moet weer wat ouds in, dat leert de historie nou eenmaal , en Jessie is al met boekhouders bezig
Denk jij de 2 oudere dat die komen?quote:Op woensdag 20 april 2016 09:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jong is al afgedekt door neukstertjes Do en Room, er moet weer wat ouds in, dat leert de historie nou eenmaal , en Jessie is al met boekhouders bezig
Als het goed is komt er vanmiddag eentje pratenquote:Op woensdag 20 april 2016 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zie hem alleen maar aan tafel zitten met z'n kop koffie
Van mij mag het..... en dan die oudste eerst alle ballen op Bronno, daarna dumpen en verder gaanquote:
Ik haw erfan.. en kijken hoe jong&geil omgaan met wéér een ouwe bijdehante erbijquote:Op woensdag 20 april 2016 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van mij mag het..... en dan die oudste eerst alle ballen op Bronno, daarna dumpen en verder gaan
met Cees..... Soort van Collie-taktiek
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik haw erfan.. en kijken hoe jong&geil omgaan met wéér een ouwe bijdehante erbij
Denk dat 'n Rob/Gabs en Fik het niet trekken, wordt binnen de kortste keren heibelquote:Op woensdag 20 april 2016 09:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik haw erfan.. en kijken hoe jong&geil omgaan met wéér een ouwe bijdehante erbij
Volgens mij zie ik maar 1 bandlid van K-oticquote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Volgens een van de bandleden lijkt het wel een sauna resort
De valsigheid straalt gewoon van die kop af van die achterbakse pisnicht...quote:Op woensdag 20 april 2016 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ziet er toch niet uit als iemand van 24?
[ afbeelding ]
Wat eng brrrrrrrrquote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat DOos overstappen op team alcohol?
Wordt nog druk bij boom 5
[ afbeelding ]
rob heeft zijn hoofd wel laten glimmen, is net een biljartbalquote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat DOos overstappen op team alcohol?
Wordt nog druk bij boom 5
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die probeer ik zoveel mogenlijk te blocken op m'n streams....![]()
[ afbeelding ]
O verhip ja, er komen zo nieuwe bewoners binnen, was het helemaal vergetenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd of Cees straks weer gaat vragen of de aspirant-bewoners hun opleiding wel hebben afgemaakt en of ze er iets nuttigs mee hebben gedaan....
joehoe...ikke is cees en wil aandacht...joehoe....shit niemand die kijktquote:Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Cees blij met een kaart waar geluid in zit.
En druk om zich heen kijken of iedereen het wel ziet/hoort...
[ afbeelding ]
quote:
Doe jij dat dan nooit thuis?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:42 schreef kejo het volgende:
Romy gaat haar was doen haalt de machine leeg en propt dus de schone was van een ander in een vieze wasmand
Krap in dr tijd hequote:Op woensdag 20 april 2016 10:48 schreef kejo het volgende:
Gabs heeft straks weer een intervieuw. ...De vorige 2 zijn volgens mij nog niet eens uitgewerkt
En voor 2 week geleden wilde ze 'n typemachine om brieven te tikken naar vrienden/familie wantquote:Op woensdag 20 april 2016 10:55 schreef kejo het volgende:
Do snapt niet hoe een gewone typemachine werkt......computer generatie
dat ding verdwijnt ook weer in de container. ..net als die andere 20quote:Op woensdag 20 april 2016 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En voor 2 week geleden wilde ze 'n typemachine om brieven te tikken naar vrienden/familie want
ze vond dat zo leuk op 'n typmachine tikken
En ze moet wat te kletsen hebben, dus lult ze maar wat in de ruimtequote:Op woensdag 20 april 2016 10:58 schreef kejo het volgende:
[..]
dat ding verdwijnt ook weer in de container. ..net als die andere 20
Formule dr droom komt uitquote:Op woensdag 20 april 2016 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Morgen ochtend komen de pottenbakkersters want ze gaan op vakantie
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Morgen ochtend komen de pottenbakkersters want ze gaan op vakantie
Kim is ook marionet van SBS6quote:Op woensdag 20 april 2016 11:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toevallig weer een BN'er. Heeft JdM niet geregeld hoor.....
Ze hebben ook altijd maar zo de telefoonnummers van de BN'ers.
O das een bekende kop, wie is dat ook weerquote:Op woensdag 20 april 2016 11:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toevallig weer een BN'er. Heeft JdM niet geregeld hoor.....
Ze hebben ook altijd maar zo de telefoonnummers van de BN'ers.
Kim Liam, in loondienst van SBSquote:Op woensdag 20 april 2016 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das een bekende kop, wie is dat ook weer
Nee,deze 2 willen vrijwillig komen helpen tijdens evenementen...quote:
Ze moeten zich echt dood schamen dat ze vrijwilligers willen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,deze 2 willen vrijwillig komen helpen tijdens evenementen...
O die. Tja de stal van John is onuitputtelijkquote:Op woensdag 20 april 2016 11:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kim Liam, in loondienst van SBS
Ach hemel, ze zoeken ze wel uit hequote:Op woensdag 20 april 2016 11:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,deze 2 willen vrijwillig komen helpen tijdens evenementen...
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef Odaiba het volgende:
Ik schrok me rot toen ik de stream aanzette net. Ik dacht zijn dit de 2 nieuwe inwoners
De slaven?quote:
Ditquote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten zich echt dood schamen dat ze vrijwilligers willen.
Yep.quote:
Tante Anne en Petra.quote:
Vrijwilligers op sollicitatie gesprekquote:
Tante Anne...quote:Op woensdag 20 april 2016 11:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Godallemachtig, wat is er nu weer voor schuim binnen?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vrijwilligers..quote:Op woensdag 20 april 2016 11:30 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef Odaiba het volgende:
Ik schrok me rot toen ik de stream aanzette net. Ik dacht zijn dit de 2 nieuwe inwoners
Je verwacht het niet..quote:
Een wc-juffrouw en nog iemand.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:30 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef Odaiba het volgende:
quote:
Als één van de twee zich tijdens de evenementen (quote:Op woensdag 20 april 2016 11:31 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ook![]()
Maar wat een domme wijven zeg,die willen wel héél graag op tv
Ze is dan ook 72quote:Op woensdag 20 april 2016 11:34 schreef Miek37 het volgende:
Tante Annie ziet er ouder uit als 52, ik zie ze wel achter een schoteltje zitten bij de toiletten.
Deze zijn eerder van de chat, denk ik..quote:
Ze is 72,en werkt als toiletjuffrouw bij een kroeg in Purmerend...quote:Op woensdag 20 april 2016 11:34 schreef Miek37 het volgende:
Tante Annie ziet er ouder uit als 52, ik zie ze wel achter een schoteltje zitten bij de toiletten.
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb mootie nog niet gezien
[ afbeelding ]
die heb ik nooit meegemaakt,maar dat was wel een haaibaai toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:34 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Als één van de twee zich tijdens de evenementen () ontpopt als een nieuwe Palma vind ik het wel prima!
Ik heb niet zo'n mooie brilquote:Op woensdag 20 april 2016 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is dat Pearl net wat tikt....
Voor de evenementen toch?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
Jezus, gaan ze werksters inhuren?
Mijn god, wat een geldverspilling, want druk hebben ze het daar echt niet!
Inhuren? Dit is vrijwillig,onbetaald dus...quote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
geen geldverspilling, ze komen als vrijwilliger nog ergerquote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
In dat geval ziet ze er juist goed uit, ik had haar begin 60 gedacht. Dus die andere is 52, thanks!quote:
ja dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
En waarom doen Vicky en Rob het gesprek, is dat afgesproken in een centraal?
Vic is de direkteur van de UtopiaBV zij regelt alles, en zij geeft 'n fiat ja of de nee.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die heb ik nooit meegemaakt,maar dat was wel een haaibaai toch?
Iquote:
ze is nog erger dan laura b, en die was ook al het animeermeisje van de regiequote:Op woensdag 20 april 2016 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vic is de direkteur van de UtopiaBV zij regelt alles, en zij geeft 'n fiat ja of de nee.
Als je bv iets wilt hebben oid moet je het eerst aan Vic vragen
te gek voor woorden. Ze zijn met z'n vijftienen. Onvoorstelbaar dit.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gotspe weer, vrijwilligers, omdat ze zelf te beroerd zijn? De wereld op zijn kop ook weer dit. En dan die Rob en Vic die de gespreken voeren. Ironisch!
Ge-wel-dig!!!!! Dat waren nog eens tijden man, damnquote:
nou ik heb er niet zo veel problemen mee die vrouwen willen het graag zelf , mooi toch,quote:Op woensdag 20 april 2016 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gotspe weer, vrijwilligers, omdat ze zelf te beroerd zijn? De wereld op zijn kop ook weer dit. En dan die Rob en Vic die de gespreken voeren. Ironisch!
Misschien tijd voor een 16e bewoner dan i.p.v. een vrijwilliger.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
te gek voor woorden. Ze zijn met z'n vijftienen. Onvoorstelbaar dit.
Hoe zou het nu met haar zijn?quote:
Ik snap je cynisme...quote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik heb er niet zo veel problemen mee die vrouwen willen het graag zelf , mooi toch,
kunnen de bewoners ,de echte sterren, gezamelijk dronken worden en die oude vrouwen het werk laten doen
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een 16e bewoner dan i.p.v. een vrijwilliger.
Ik denk dat dat meer een afspraak van Vicky zelf is; en dat moet voldoende zijn tochquote:Op woensdag 20 april 2016 11:36 schreef Odaiba het volgende:
ze willen een sprookje hoog houdenquote:Op woensdag 20 april 2016 11:42 schreef Odaiba het volgende:
In de gouden kooi waren bijna nooit streamlocks..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |