Thanksquote:Op woensdag 20 april 2016 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Politici die gaan snijden in hun eigen salaris of vergoedingen...
Overigens welterusten!
Morgen geer & goor. Even melden aan ties pax en johannesquote:
Dat heb ik via-via gehoord over Wim-Lex als geschiedkundige.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen van wat vrienden dat hij verschrikkelijk gematst werd in zijn opleiding, op het trieste aan af.
hoe laat?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Morgen geer & goor. Even melden aan ties pax en johannes
Wim-Lex hoorde eigenlijk op de ambachtsschool thuisquote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat heb ik via-via gehoord over Wim-Lex als geschiedkundige.
Overigens Epke is toch nog niet afgestudeerd?
Weet er het fijne niet van, dat van Wimpie zal ook wel kloppen.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat heb ik via-via gehoord over Wim-Lex als geschiedkundige.
Overigens Epke is toch nog niet afgestudeerd?
Heeft inderdaad een training gehad achter het stationquote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tofik heeft ook een redelijke opleiding?
Tofik kan echt nietsquote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gymnasium maar gestopt met studie op de Uni.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
"Hij studeerde media en cultuur (richting film) aan de Universiteit van Amsterdam, maar maakte die studie niet af."quote:Op woensdag 20 april 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij zit te liegenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Dibi zit raar te trekken met zijn gezicht.
Hij praat ook heel zenuwachtig.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Dibi zit raar te trekken met zijn gezicht.
Pretstudiegodquote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
"Hij studeerde media en cultuur (richting film) aan de Universiteit van Amsterdam, maar maakte die studie niet af."
eigenlijk zou er een topic moeten zijn waar je iedereen kan lokquotenquote:Op woensdag 20 april 2016 23:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
20:30 denk ik. Stuur wel reminder. Tot morgen
Jouw mening is als dikke stront.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:21 schreef Djoetma het volgende:
Overigens deed hij het in het debat met Sapp verrassend goed. Ik vond hem beter dan haar. Maar als uithangbord van Groenlinks moet je het niet willen. Al geldt dit ook voor Sapp. Denk dat Dibi zich sterker had gehouden.
Goede onderbouwing...quote:Op woensdag 20 april 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jouw mening is als dikke stront.
Ook de deuren van zijn kastje.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Dat boek heeft niet alleen deuren geopend voor Dibi
twitter:EWdeVlieger twitterde op woensdag 20-04-2016 om 23:22:46Je bent de schaamte voorbij @TofikDibi Als je ademt, lieg je al. #pauw reageer retweet
Ik ben het ook met hem eens.. Die Tofik had ofwel geen zin om te gaan werken, of was veel te kieskeurig. Dat kan de rest van Nederland zich ook niet veroorloven.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Helder verhaal van meneer de SP'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |