abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 5 mei 2016 @ 04:02:27 #101
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_161938692
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:21 schreef Robby87 het volgende:

Sorry, moest het gewoon even delen.
Heb em vanmorgen op de radio gehoord. Was er niet helemaal kapot van. Maar ik ben dan ook geen Radiohead fan
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_161941186
Dyon, Jay, hebben jullie het al gehoord? Max per direct naar RB.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161941976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:06 schreef sasquatsch het volgende:
Dyon, Jay, hebben jullie het al gehoord? Max per direct naar RB.
Geruchten hoorde ik gisteravond al, maar super dat het bevestigd is! Hoewel ik Jenson Button z'n commentaar wel enigszins kan begrijpen...
http://nu.nl/formule-1/42(...)koste-van-kvyat.html

Anywayz, ik denk dat Red Bull ook wel een beetje bang was Max kwijt te raken aan Mercedes of Ferrari dat ze nu alvast zo goed al zeker hem in The pocket voor volgend seizoen hebben.
pi_161942043
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:06 schreef sasquatsch het volgende:
Dyon, Jay, hebben jullie het al gehoord? Max per direct naar RB.
*O* _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_161942212
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:47 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Geruchten hoorde ik gisteravond al, maar super dat het bevestigd is! Hoewel ik Jenson Button z'n commentaar wel enigszins kan begrijpen...
http://nu.nl/formule-1/42(...)koste-van-kvyat.html

Anywayz, ik denk dat Red Bull ook wel een beetje bang was Max kwijt te raken aan Mercedes of Ferrari dat ze nu alvast zo goed al zeker hem in The pocket voor volgend seizoen hebben.
Geruchten las ik ook gisteren al. En nu hebben ze zich aan de optie in het contract gehouden dat hij binnen drie jaar voor RB rijdt, zodat hij ook volgend jaar onderdeel is van RB.

En Kvyat was vorig jaar halverwege het seizoen ook niet zeker van zijn plek. Een podium in Hongarije en een sterke tweede seizoenshelft heeft hem toen gered. Dit jaar begon hij weer minder met het podium in China als enige uitschieter. Hij moet vooral constanter worden en dat kan hij verder leren bij TR. En kunnen ze hem vergelijken met Sainz om te kijken wie van de twee blijft of doorstroomt als Ricciardo weg gaat (naar Ferrari?)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:19:52 #106
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_161943890
Maar is de RedBull dit jaar niet weer net iets beter dan de Torro Rosso? Is het dan niet eigenlijk een verkeerde keus voor Max om naar dat team toe te gaan/willen?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:20:55 #107
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_161943902
Laat maar ik praat onzin. Te weinig geslapen.

Ik bedoelde het natuurlijk andersom. Maar een blik op de punten heeft me geleerd dat ik het fout heb :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:27:14 #108
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_161944003
Zou Vettel het afgelopen weekend al gehoord hebben van Horner dat het over en uit was voor Kvyatt? Ik vond de reactie van Vettel echt zo apart. In China ging hij nog los tegen hem in het kamertje na de race en nu zegt hij heel rustig kan gebeuren.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_161944043
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Zou Vettel het afgelopen weekend al gehoord hebben van Horner dat het over en uit was voor Kvyatt? Ik vond de reactie van Vettel echt zo apart. In China ging hij nog los tegen hem in het kamertje na de race en nu zegt hij heel rustig kan gebeuren.
De vorige race zat hij zelf fout, waardoor hij zo fel reageerde. Nu kon hij er niets aan doen (en Kvyat eigenlijk ook niet).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161945001
Wat vinden jullie trouwens de verassingen van dit F1 seizoen tot nu toe?
Na de wintertests had ik niet verwacht dat Haas met Grosjean het zo goed zou doen. Pascal Wehrlein heeft me ook positief verrast voor waarmee hij het moet doen.
Ferrari deed het in de wintertests erg goed maar ze (lees: Vettel) hebben gewoon de eerste races het geluk niet mee gehad...
pi_161946424
Wehrlein is gewoon goed, dus dat verrast ne niet echt. De resultaten van Haas wel, al had ik ze wel middenmoot geschat, nog voor Sauber en Manor. Maar ze zijn/waren ook beter dan Renault en FI en dat is aan de ene kant verrassend, aan de andere kant ook niet, want de auto is mede door mensen van Ferrari ontwikkeld.

En ook Raikkonen heeft pech gehad de eerste races. Die zit er dit jaar dichter op dan de afgelopen jaren, mede door de veranderde voorwielophanging van Ferrari. Al vond ik ze de afgelopen race tegenvallen, dus qua motorvermogen zijn ze er nog niet. Maar op circuits waar dat minder van belang is hebben ze wel kansen, net als RB.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161946807
Het blijven 2015 onderdelen in de Haas, ook al staat er een "Made in Maranello"-sticker op.
Wehrlein was me in de DTM al opgevallen, maar toch knap wat hij uit die Manor haalt.

Mijn voorspelling voor de GP van Spanje:
Kvyat beukt Max eraf de eerste ronde...
  donderdag 5 mei 2016 @ 18:20:15 #113
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_161947504
Hahah geweldig die afbeelding :D
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_161955509
Volgt iemand van jullie de serie Narcos? Is het een beetje wat?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 01:21:01 #115
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_161956056
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 00:17 schreef Robby87 het volgende:
Volgt iemand van jullie de serie Narcos? Is het een beetje wat?
Waaghals heeft hem gezien, vond het wel een goede serie volgens mij. Zelf weinig van meegekregen behalve veel geweren en cocaine.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_161956087
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 01:21 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waaghals heeft hem gezien, vond het wel een goede serie volgens mij. Zelf weinig van meegekregen behalve veel geweren en cocaine.
Oké klinkt goed, kreeg wel veel lovende reacties op IMDb (als dat wat zegt :') )
pi_161957876
Voor degene die mijn Umfufu referentie heeft gemist, hier een stukje stand up comedy 101
  vrijdag 6 mei 2016 @ 22:00:15 #118
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_161973398
Zoolander 2 wat een geniale film :D :D :D :D
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  vrijdag 6 mei 2016 @ 22:08:30 #119
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_161973781
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 01:28 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Oké klinkt goed, kreeg wel veel lovende reacties op IMDb (als dat wat zegt :') )
En, al begonnen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_161976691
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En, al begonnen?
Ja, halverwege de eerste aflevering :+ . Wat ik tot nu toe heb gezien was prima, maar ik heb niet zoveel motivatie voor een serie. Ben denk ik meer van het filmhuis.
pi_161978260
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Zoolander 2 wat een geniale film :D :D :D :D
Ik durf hem niet te kijken :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_161979315
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 00:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik durf hem niet te kijken :P
Hoe is het Foxje, herstel je een beetje?
pi_161979349
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 01:12 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hoe is het Foxje, herstel je een beetje?
Stapje voor stapje. Duurt nog wel even voordat ik weer de oude ben. Heb nog veel last van hoofdpijn wat soms ten koste gaat van mijn humeur. Maar ik blijf positief :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_161979750
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 01:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Stapje voor stapje. Duurt nog wel even voordat ik weer de oude ben. Heb nog veel last van hoofdpijn wat soms ten koste gaat van mijn humeur. Maar ik blijf positief :)
Ik had het niet helemaal meegekregen, maar was er nou iets aangetast in je hersenen, of ben je helemaal 'functioneel' zeg maar?
pi_161980540
En hoeveel van de schade is veroorzaakt door het 70x kijken van Limitless? :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')