Laat grijs nu net het nieuwe bruin zijn? Dus we zijn helemaal hot hierquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Het enige probleem waar ik tegenaan loop ik dat als je houten onbewerkte tuinmeubels hebt dat ze een beetje grijzig worden door alle petroleum die erop gedumpt wordt.
Ik heb me nooit geloven dat de trails had wat te maken met depopulatie.Ik denk dat is 'n hoax conspiracy theory. Ik denk dat de trails hebben wel wat te maken met communicatie/radiogolven technologie enz.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu woon ik vlakbij Schiphol en ik zie praktisch elke dag bij helder weer vele chemtrails. Als het zo slecht zou zijn zou dan niet inmiddels de populatie van de omringende dorpen minstens gehalveerd zijn?
Hoe moeilijk kan het zijn om het zogenaamde/veronderstelde effect van zo'n trail te meten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb me nooit geloven dat de trails had wat te maken met depopulatie.Ik denk dat is 'n hoax conspiracy theory. Ik denk dat de trails hebben wel wat te maken met communicatie/radiogolven technologie enz.
Ik heb 't over 'chemtrails' niet 'Mars rock samples'.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:49 schreef nikao het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn om het zogenaamde/veronderstelde effect van zo'n trail te meten?![]()
Laat staan de samenstelling?
[ afbeelding ]
whut?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb 't over 'chemtrails' niet 'Mars rock samples'.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb 't over 'chemtrails' niet 'Mars rock samples'.
Is dat serieus hoeveel junk er om onze planeet heen vliegt?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:43 schreef jogy het volgende:
Maar wat die oorspronkelijke 'chemtrails' betreft, is dat niet gewoon pre-satellieten tech die nu al lang niet meer relevant is?
[ afbeelding ]
Ik vind de Operation Smoke Puff wel 'n interessante artikel/verklaring van 'de trails'.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:43 schreef jogy het volgende:
Maar wat die oorspronkelijke 'chemtrails' betreft, is dat niet gewoon pre-satellieten tech die nu al lang niet meer relevant is?
[ afbeelding ]
Zeggen ze,,...als 't waar is of niet is 'n andere verhaal denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat serieus hoeveel junk er om onze planeet heen vliegt?![]()
Nee, dat zijn alleen de satellieten. Space Junk is nog een stukje dramatischerquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is dat serieus hoeveel junk er om onze planeet heen vliegt?![]()
In ieder geval minder fcked up dan de 'ze willen ons dood hebben' verklaring jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vind de Operation Smoke Puff wel 'n interessante artikel/verklaring van 'de trails'.
Jaja en satelliet-tv en telefonie en GPS zijn zeker allemaal een hoax.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zeggen ze,,...als 't waar is of niet is 'n andere verhaal denk ik.
in je brein tot stand gebracht door de matrix!quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jaja en satelliet-tv en telefonie en GPS zijn zeker allemaal een hoax.
Ohja, want je snapt nog steeds niet hoe een raket werkt...quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
agh ja.. je kan het met je eigen ogen zien hequote:Op vrijdag 3 april 2015 15:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op zondag 5 april 2015 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie trails vanmorgen
[ afbeelding ]
Hij doet het niet helaas![]()
Mooi he?quote:Op zondag 5 april 2015 15:20 schreef Charged het volgende:
[..]
Mooi.
Zag er vanochtend ook een paar (regio Cuijk) die best mooi waren.
Geen pics gemaakt.
Ja joh. En het dak heeft gewonnenquote:Op maandag 6 april 2015 13:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Is daar nou een vliegtuig op je dak afgeketst ? [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |