abonnement Unibet Coolblue
pi_161554457
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161554548
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:37 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dan is de A380 ook een flop. Daarvan werden/worden er minder gebouwd gemiddeld per jaar.
Ik denk dat best veel mensen de A380 in die categorie zullen scharen. ;) Ik bedoel, Emirates heeft in z'n eentje het nog een beetje gered, maar het is verder niet heel super. En ze moeten echt aan de bak met een neo-versie of aanpassingen willen ze nog nieuwe orders binnen gaan harken vrees ik...

Ik vind het geen flop qua plan, ontwerp en engineering, want een machtig ding. Geeft alleen aan dat het ontzettend mazzel en geluk is wanneer je vliegtuig op de markt komt en je orders aanneemt. Succes van de 787/A350 orders komt ook alleen omdat er een tijdelijke downswing was / is op sommige markten / routes of omdat maatschappijen nu een paar jaar later nét toe zijn aan vervanging.

Heeft er iemand al met een 747-800 gevlogen? Daar hoorde ik laatst niet al te denderende verhalen over qua comfort in de cabine enzo en hier staan er alleen 2 op de airport die van de heersende familie zijn en helaas niet voor commercieel gebruik. :')
Jack does it in real time...
pi_161554758
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.

Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.


En iets meer dan 7000 euri voor amsterdam-sydney first class

[ Bericht 16% gewijzigd door Merode32 op 19-04-2016 18:28:45 ]
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 18:25:15 #29
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161554951
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.

Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.
Een cursus Nederlands is goedkoper.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161555038
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.

Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.
Volgens mij interesseert het hier niemand...
pi_161555056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:28 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Volgens mij interesseert het hier niemand...
Dat intresseert mij dan weer niet.....
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:21:17 #32
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161556664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.

Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.

En iets meer dan 7000 euri voor amsterdam-sydney first class
Gast. Donder aub op uit dit topic. Je voegt niets toe. Je wekt alleen maar ergernis hier.
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:25:54 #33
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161556806
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:07 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik denk dat best veel mensen de A380 in die categorie zullen scharen. ;) Ik bedoel, Emirates heeft in z'n eentje het nog een beetje gered, maar het is verder niet heel super. En ze moeten echt aan de bak met een neo-versie of aanpassingen willen ze nog nieuwe orders binnen gaan harken vrees ik...

Ik vind het geen flop qua plan, ontwerp en engineering, want een machtig ding. Geeft alleen aan dat het ontzettend mazzel en geluk is wanneer je vliegtuig op de markt komt en je orders aanneemt. Succes van de 787/A350 orders komt ook alleen omdat er een tijdelijke downswing was / is op sommige markten / routes of omdat maatschappijen nu een paar jaar later nét toe zijn aan vervanging.

Heeft er iemand al met een 747-800 gevlogen? Daar hoorde ik laatst niet al te denderende verhalen over qua comfort in de cabine enzo en hier staan er alleen 2 op de airport die van de heersende familie zijn en helaas niet voor commercieel gebruik. :')
De 787 en de A350 scoren erg goed. Het aantal orders dat open staat is is voor beide types goed te noemen. Grappig detail is dat er momenteel 787 orders open staan voor de A350 :P. Tsja kun je de 747-800 een flop noemen? Qua orders wel maar het is geen volledig nieuw ontworpen vliegtuig maar iets wat door ontwikkeld is. Qua aantal orders doet hij niet veel onder voor de A380 wat wel een compleet nieuw toestel is.
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:26:15 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161556812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.

Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.


En iets meer dan 7000 euri voor amsterdam-sydney first class
Je kunt inderdaad beter in vragen over vliegen of het frequent flyer over de producten praten, daar zijn meer mensen met interesse daarin.

De foto's hierboven zijn de volledige "private suite". Beter boek je bij Etihad, die zijn daar wel vernieuwend. Beter boek je ook met miles en niet met geld, dan kan het veel goedkoper. Zelfs als je miles koopt in sommige gevallen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:34:18 #35
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_161557019
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind die A340's echt fascinerend. Commercieel een gigantische flop voor Airbus
Gigantische flop? In de tijd voor de A330/A340 was Airbus een nikszeggende speler op de longhaul-markt. Ze hebben een commerciele meesterzet gedaan met de A330/A340 familie. Investeren via de A340 in de periode dat ETOPS nog geen gemeengoed was, key player worden in de longhaul markt, wachten totdat etops en twin-engines voldoende ontwikkeld is, en daarna enorm binnenlopen met de A330.
pi_161557181
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:26 schreef XL het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad beter in vragen over vliegen of het frequent flyer over de producten praten, daar zijn meer mensen met interesse daarin.

De foto's hierboven zijn de volledige "private suite". Beter boek je bij Etihad, die zijn daar wel vernieuwend. Beter boek je ook met miles en niet met geld, dan kan het veel goedkoper. Zelfs als je miles koopt in sommige gevallen.
Ik vat algemeen op als algemeen en beslis zelf waar ik post.



Dit noem ik een private suite.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:47:15 #37
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_161557369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Gast. Donder aub op uit dit topic. Je voegt niets toe. Je wekt alleen maar ergernis hier.
Hear hear. Het treinentopic heeft hem ook al uitgekotst, maar binnen 1 dag zijn we hem hier al zat :')
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:50:55 #38
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161557453
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef OEM het volgende:

[..]

Hear hear. Het treinentopic heeft hem ook al uitgekotst, maar binnen 1 dag zijn we hem hier al zat :')
Iemand die 7000 euri voor amsterdam-sydney first class niet veel vindt reist toch niet met de trein?
pi_161557493
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Iemand die 7000 euri voor amsterdam-sydney first class niet veel vindt reist toch niet met de trein?
_O-
pi_161557580
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Iemand die 7000 euri voor amsterdam-sydney first class niet veel vindt reist toch niet met de trein?
Klopt, trein is ook geen serieus alternatief bij woon-werk verkeer.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:57:43 #41
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_161557615
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:15 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

KLM 777: Pitch 31, width: 17,5
Air Eurpa A330: Pitch 31, width: 17,0
Iberia A330: Pitch 31, width: 18,1
Is de width nóg smaller in de A330 van UX :? Hm, niet echt gemerkt, maar dat komt ook omdat je daar gewoon met zijn tweetjes zit en niet met een wildvreemde naast je. En ik boek bij UX altijd de nooduitgang stoelen, dus ik zit sowieso prima daar en die upgrade kost heel wat minder dan bij KLM. Iberia blijft lekker zitten, maar wel ouwe meuk (zowel interieur als personeel).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:58:21 #42
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161557627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:56 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Klopt, trein is ook geen serieus alternatief bij woon-werk verkeer.
Ben jij nog niet financieel onafhankelijk dan?

En nu opbokken idioot. Je bent de eerste in 29 topics over luchtvaart die mij hier zwaar irriteert.
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:59:36 #43
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161557654
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:57 schreef flipsen het volgende:

[..]

Is de width nóg smaller in de A330 van UX :? Hm, niet echt gemerkt, maar dat komt ook omdat je daar gewoon met zijn tweetjes zit en niet met een wildvreemde naast je. En ik boek bij UX altijd de nooduitgang stoelen, dus ik zit sowieso prima daar en die upgrade kost heel wat minder dan bij KLM. Iberia blijft lekker zitten, maar wel ouwe meuk (zowel interieur als personeel).
Dat eerste zal idd wel de reden zijn gewoon voor een wat krapper gevoel. Met een onbekende hou je toch automatisch iets meer rekening.
pi_161557675
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
En nu opbokken idioot. Je bent de eerste in 29 topics over luchtvaart die mij hier zwaar irriteert.
Die kerel is 12 ofzo :') Gewoon negeren.
Als je wilt facepalmen moet je zijn reacties in dit topic eens lezen _O- GC / business lounge

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 20:00:26 ]
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:00:22 #45
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161557680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:34 schreef OEM het volgende:

[..]

Gigantische flop? In de tijd voor de A330/A340 was Airbus een nikszeggende speler op de longhaul-markt. Ze hebben een commerciele meesterzet gedaan met de A330/A340 familie. Investeren via de A340 in de periode dat ETOPS nog geen gemeengoed was, key player worden in de longhaul markt, wachten totdat etops en twin-engines voldoende ontwikkeld is, en daarna enorm binnenlopen met de A330.
De A330 is wel een groter succes dan de A340 toch? :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161557703
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:07 schreef DeeBee het volgende:
Geeft alleen aan dat het ontzettend mazzel en geluk is wanneer je vliegtuig op de markt komt en je orders aanneemt.
Voordat er de eerste plannen van een type vliegtuig aangekondigd wordt in de pers; is er achter de schermen al jarenlang gesproken tussen de fabrikant en luchtvaartmaatschappijen.
Zo gaan er ongetwijfeld heel veel telefoontjes heen en weer tussen Boeing en Emirates (777X).
En Boeing heeft vast ook wel even een telefoontje naar Amstelveen gepleegd over de 747-8. ;)

Het zou natuurlijk wel een bijzonder grote gok zijn van een fabrikant om een type toestel op de markt brengen en dan maar hopen dat er bestellingen binnen zullen komen. :P
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:02:31 #47
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161557739
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Voordat er de eerste plannen van een type vliegtuig aangekondigd wordt in de pers; is er achter de schermen al jarenlang gesproken tussen de fabrikant en luchtvaartmaatschappijen.
Zo gaan er ongetwijfeld heel veel telefoontjes heen en weer tussen Boeing en Emirates (777X).
En Boeing heeft vast ook wel even een telefoontje naar Amstelveen gepleegd over de 747-8. ;)

Het zou natuurlijk wel een bijzonder grote gok zijn van een fabrikant om een type toestel op de markt brengen en dan maar hopen dat er bestellingen binnen zullen komen. :P
Dan zal Dubai wel zijn platgebeld door Airbus voor de A380 werd aangekondigd :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:03:04 #48
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_161557747
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef Blistering het volgende:

[..]

De A330 is wel een groter succes dan de A340 toch? :)
1261 vs. 377 (volgens Wikipedia)
Turkish heeft alleen al 53 A330's + een hoop low-cost in Azie lijkt ook met de A330 te vliegen
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:03:31 #49
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161557759
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

Die kerel is 12 ofzo :') Gewoon negeren.
Als je wilt facepalmen moet je zijn reacties in dit topic eens lezen _O- GC / business lounge
Haha hij heeft net 1 tel geleden na jouw post al zijn reacties verwijderd _O- _O- _O- _O-
pi_161557782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:03 schreef Sunri5e het volgende:
Haha hij heeft net 1 tel geleden na jouw post al zijn reacties verwijderd _O- _O- _O- _O-
:D
Gelukkig is hij overal al gequote, zo blijft het leedvermaak bewaard voor het nageslacht :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')