Ik denk dat best veel mensen de A380 in die categorie zullen scharen. Ik bedoel, Emirates heeft in z'n eentje het nog een beetje gered, maar het is verder niet heel super. En ze moeten echt aan de bak met een neo-versie of aanpassingen willen ze nog nieuwe orders binnen gaan harken vrees ik...quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan is de A380 ook een flop. Daarvan werden/worden er minder gebouwd gemiddeld per jaar.
Een cursus Nederlands is goedkoper.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.
Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.
Volgens mij interesseert het hier niemand...quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.
Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.
Dat intresseert mij dan weer niet.....quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:28 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
Volgens mij interesseert het hier niemand...
Gast. Donder aub op uit dit topic. Je voegt niets toe. Je wekt alleen maar ergernis hier.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.
Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.
En iets meer dan 7000 euri voor amsterdam-sydney first class
De 787 en de A350 scoren erg goed. Het aantal orders dat open staat is is voor beide types goed te noemen. Grappig detail is dat er momenteel 787 orders open staan voor de A350 . Tsja kun je de 747-800 een flop noemen? Qua orders wel maar het is geen volledig nieuw ontworpen vliegtuig maar iets wat door ontwikkeld is. Qua aantal orders doet hij niet veel onder voor de A380 wat wel een compleet nieuw toestel is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik denk dat best veel mensen de A380 in die categorie zullen scharen. Ik bedoel, Emirates heeft in z'n eentje het nog een beetje gered, maar het is verder niet heel super. En ze moeten echt aan de bak met een neo-versie of aanpassingen willen ze nog nieuwe orders binnen gaan harken vrees ik...
Ik vind het geen flop qua plan, ontwerp en engineering, want een machtig ding. Geeft alleen aan dat het ontzettend mazzel en geluk is wanneer je vliegtuig op de markt komt en je orders aanneemt. Succes van de 787/A350 orders komt ook alleen omdat er een tijdelijke downswing was / is op sommige markten / routes of omdat maatschappijen nu een paar jaar later nét toe zijn aan vervanging.
Heeft er iemand al met een 747-800 gevlogen? Daar hoorde ik laatst niet al te denderende verhalen over qua comfort in de cabine enzo en hier staan er alleen 2 op de airport die van de heersende familie zijn en helaas niet voor commercieel gebruik.
Je kunt inderdaad beter in vragen over vliegen of het frequent flyer over de producten praten, daar zijn meer mensen met interesse daarin.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.
Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.
En iets meer dan 7000 euri voor amsterdam-sydney first class
Gigantische flop? In de tijd voor de A330/A340 was Airbus een nikszeggende speler op de longhaul-markt. Ze hebben een commerciele meesterzet gedaan met de A330/A340 familie. Investeren via de A340 in de periode dat ETOPS nog geen gemeengoed was, key player worden in de longhaul markt, wachten totdat etops en twin-engines voldoende ontwikkeld is, en daarna enorm binnenlopen met de A330.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind die A340's echt fascinerend. Commercieel een gigantische flop voor Airbus
Ik vat algemeen op als algemeen en beslis zelf waar ik post.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:26 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter in vragen over vliegen of het frequent flyer over de producten praten, daar zijn meer mensen met interesse daarin.
De foto's hierboven zijn de volledige "private suite". Beter boek je bij Etihad, die zijn daar wel vernieuwend. Beter boek je ook met miles en niet met geld, dan kan het veel goedkoper. Zelfs als je miles koopt in sommige gevallen.
Hear hear. Het treinentopic heeft hem ook al uitgekotst, maar binnen 1 dag zijn we hem hier al zatquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gast. Donder aub op uit dit topic. Je voegt niets toe. Je wekt alleen maar ergernis hier.
Iemand die 7000 euri voor amsterdam-sydney first class niet veel vindt reist toch niet met de trein?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Hear hear. Het treinentopic heeft hem ook al uitgekotst, maar binnen 1 dag zijn we hem hier al zat
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Iemand die 7000 euri voor amsterdam-sydney first class niet veel vindt reist toch niet met de trein?
Klopt, trein is ook geen serieus alternatief bij woon-werk verkeer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Iemand die 7000 euri voor amsterdam-sydney first class niet veel vindt reist toch niet met de trein?
Is de width nóg smaller in de A330 van UX Hm, niet echt gemerkt, maar dat komt ook omdat je daar gewoon met zijn tweetjes zit en niet met een wildvreemde naast je. En ik boek bij UX altijd de nooduitgang stoelen, dus ik zit sowieso prima daar en die upgrade kost heel wat minder dan bij KLM. Iberia blijft lekker zitten, maar wel ouwe meuk (zowel interieur als personeel).quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
KLM 777: Pitch 31, width: 17,5
Air Eurpa A330: Pitch 31, width: 17,0
Iberia A330: Pitch 31, width: 18,1
Ben jij nog niet financieel onafhankelijk dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:56 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Klopt, trein is ook geen serieus alternatief bij woon-werk verkeer.
Dat eerste zal idd wel de reden zijn gewoon voor een wat krapper gevoel. Met een onbekende hou je toch automatisch iets meer rekening.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Is de width nóg smaller in de A330 van UX Hm, niet echt gemerkt, maar dat komt ook omdat je daar gewoon met zijn tweetjes zit en niet met een wildvreemde naast je. En ik boek bij UX altijd de nooduitgang stoelen, dus ik zit sowieso prima daar en die upgrade kost heel wat minder dan bij KLM. Iberia blijft lekker zitten, maar wel ouwe meuk (zowel interieur als personeel).
Die kerel is 12 ofzo Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
En nu opbokken idioot. Je bent de eerste in 29 topics over luchtvaart die mij hier zwaar irriteert.
De A330 is wel een groter succes dan de A340 toch?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:34 schreef OEM het volgende:
[..]
Gigantische flop? In de tijd voor de A330/A340 was Airbus een nikszeggende speler op de longhaul-markt. Ze hebben een commerciele meesterzet gedaan met de A330/A340 familie. Investeren via de A340 in de periode dat ETOPS nog geen gemeengoed was, key player worden in de longhaul markt, wachten totdat etops en twin-engines voldoende ontwikkeld is, en daarna enorm binnenlopen met de A330.
Voordat er de eerste plannen van een type vliegtuig aangekondigd wordt in de pers; is er achter de schermen al jarenlang gesproken tussen de fabrikant en luchtvaartmaatschappijen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:07 schreef DeeBee het volgende:
Geeft alleen aan dat het ontzettend mazzel en geluk is wanneer je vliegtuig op de markt komt en je orders aanneemt.
Dan zal Dubai wel zijn platgebeld door Airbus voor de A380 werd aangekondigdquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voordat er de eerste plannen van een type vliegtuig aangekondigd wordt in de pers; is er achter de schermen al jarenlang gesproken tussen de fabrikant en luchtvaartmaatschappijen.
Zo gaan er ongetwijfeld heel veel telefoontjes heen en weer tussen Boeing en Emirates (777X).
En Boeing heeft vast ook wel even een telefoontje naar Amstelveen gepleegd over de 747-8.
Het zou natuurlijk wel een bijzonder grote gok zijn van een fabrikant om een type toestel op de markt brengen en dan maar hopen dat er bestellingen binnen zullen komen.
1261 vs. 377 (volgens Wikipedia)quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
De A330 is wel een groter succes dan de A340 toch?
Haha hij heeft net 1 tel geleden na jouw post al zijn reacties verwijderdquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die kerel is 12 ofzo Gewoon negeren.
Als je wilt facepalmen moet je zijn reacties in dit topic eens lezen GC / business lounge
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:03 schreef Sunri5e het volgende:
Haha hij heeft net 1 tel geleden na jouw post al zijn reacties verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |