Ik heb er zelfs op gereageerd en jij weer op mij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet of dat bericht ook bij jou aangekomen was.
Ja dat krijg je dus met alzheimer light.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs op gereageerd en jij weer op mij.
Ik gister nog.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog maar een keer geneukt dit jaar.
blessure en alzheimer light, sterkte.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dus met alzheimer light.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wilt graag dat jij hem komt verzorgen.
zorg dat je een diploma haalt dan..quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
Weer een hopeloos dagje school. Ben het mbo zó zat.
Ben nog nooit zo makkelijk aan een diploma gekomenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ooit les gegeven op een mbo. Mijn god...quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb ooit stage gelopen op een mbo opleiding. Mijn god......
Eerste dag thuis met een gescheurde enkelband. Nog teveel pijn. Netflix al hele ochtend op maar ben het nu al weer zat.quote:
Doe wo dan. Is heel makkelijk lees ik hierquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
Die stage was voor mij genoeg om te beseffen dat ik niks in die kant zou gaan doen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ooit les gegeven op een mbo. Mijn god...
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben die hele Etsu nu al weer meer dan zat. Die jongen denkt alleen met zijn piemel. Heeft 0,0 medeleven.
Ja 10 juni ben ik klaar. Biiiiiiijjnaquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorg dat je een diploma haalt dan..
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste dag thuis met een gescheurde enkelband. Nog teveel pijn. Netflix al hele ochtend op maar ben het nu al weer zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |