dat moet zo : "IK GA NOOIT MEER OP FORUMS ZITTEN"quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé, ik overweeg hier nooit meer te komen. Maar dan doe ik teveel mensen een groot plezier.
JA IK BEN TERING BOOSquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat moet zo : "IK GA NOOIT MEER OP FORUMS ZITTEN"
Ik heb een keer 2 jaar niet geneuqt en toen ging ik naar Azië was het gelijk 3 x per dag.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog maar een keer geneukt dit jaar.
Ik zou liever twee jaar niet neuken dan dat ik een Aziaat moest doen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 jaar niet geneuqt en toen ging ik naar Azië was het gelijk 3 x per dag.
Eensquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stelling: Haags is een aanwinst voor de KLB SC!
Oneensquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik val juist op aziatisch. Filippijns vind ik het mooist en van Europa vind ik Zweeds het mooist.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou liever twee jaar niet neuken dan dat ik een Aziaat moest doen.
omg van je hele leven maar 2 jaar niet geneukt? je was er vroeg bijquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 jaar niet geneuqt en toen ging ik naar Azië was het gelijk 3 x per dag.
Hagenezen in da house meestal goeie zaak.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op zoek naar de volgende om af te zeiken?
Zo is dat. Laat hen niet winnen!quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hé, ik overweeg hier nooit meer te komen. Maar dan doe ik teveel mensen een groot plezier.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hagenezen in da house meestal goeie zaak.
Russisch, Frans of Italiaans.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik val juist op aziatisch. Filippijns vind ik het mooist en van Europa vind ik Zweeds het mooist.
Was vrij laat eigenlijk. Ontmaagd op m'n 18e op het strand bij een dorpje dat Ballen heet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omg van je hele leven maar 2 jaar niet geneukt? je was er vroeg bij
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb altijd het laatste woord!
rip giannis testikels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |