Ik heb er zelfs op gereageerd en jij weer op mij.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet of dat bericht ook bij jou aangekomen was.
Ja dat krijg je dus met alzheimer light.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs op gereageerd en jij weer op mij.
Ik gister nog.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog maar een keer geneukt dit jaar.
blessure en alzheimer light, sterkte.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dus met alzheimer light.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wilt graag dat jij hem komt verzorgen.
zorg dat je een diploma haalt dan..quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
Weer een hopeloos dagje school. Ben het mbo zó zat.
Ben nog nooit zo makkelijk aan een diploma gekomenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ooit les gegeven op een mbo. Mijn god...quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb ooit stage gelopen op een mbo opleiding. Mijn god......
Eerste dag thuis met een gescheurde enkelband. Nog teveel pijn. Netflix al hele ochtend op maar ben het nu al weer zat.quote:
Doe wo dan. Is heel makkelijk lees ik hierquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
Die stage was voor mij genoeg om te beseffen dat ik niks in die kant zou gaan doen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ooit les gegeven op een mbo. Mijn god...
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben die hele Etsu nu al weer meer dan zat. Die jongen denkt alleen met zijn piemel. Heeft 0,0 medeleven.
Ja 10 juni ben ik klaar. Biiiiiiijjnaquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorg dat je een diploma haalt dan..
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste dag thuis met een gescheurde enkelband. Nog teveel pijn. Netflix al hele ochtend op maar ben het nu al weer zat.
Wat voor opleiding doe je nu? Ga je verder studeren?quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja 10 juni ben ik klaar. Biiiiiiijjna
Nee lang niet alles gezien. Maar na 3 uur kijken ben ik er wel even klaar mee.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Alles al gezien zeker op netflix?
Ze helpen je aan een diploma ja. It's all about the money. Ben blij dat er geen stufi meer is.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben nog nooit zo makkelijk aan een diploma gekomenfull stufi blowen ofc. Good times
oh, nog even volhouden dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja 10 juni ben ik klaar. Biiiiiiijjna
International Business Studies. Ja ga hierna naar 't hbo, of havo. Ligt aan mijn vervolg studie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je nu? Ga je verder studeren?
Zou altijd iets doen wat me gelukkig maakt zonder pretentieus geneuzel de hele dag.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:10 schreef JimmyDean het volgende:
Zou altijd doorstuderen als je mbo doet.
Nice.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
International Business Studies. Ja ga hierna naar 't hbo, of havo. Ligt aan mijn vervolg studie.
Ik wil mijzelf niet meer associeren met zulk volk als op t mboquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:10 schreef JimmyDean het volgende:
Zou altijd doorstuderen als je mbo doet.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou altijd iets doen wat me gelukkig maakt zonder pretentieus geneuzel de hele dag.
Zou iets doen waar je een goede en leuke baan mee kan krijgen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou altijd iets doen wat me gelukkig maakt zonder pretentieus geneuzel de hele dag.
True.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Vind het jammer om anders beneden mijn kunnen te blijven.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou iets doen waar je een goede en leuke baan mee kan krijgen.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eindelijk iemand met een beetje verstand hierquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee sorry het was donker.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je nou al een duidelijke foto, ik heb nog een dickpic voor je klaar staan.
Fucked up. Zal voor je bidden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee lang niet alles gezien. Maar na 3 uur kijken ben ik er wel even klaar mee.
Ik was bezig bij mijn ouders in de tuin, zag een kleine kuil over het oog en kwam verkeerd terecht.
Of iemand een goede en leuke baan heeft hangt af van iemand zijn mening. Met LTS kun je ook een goede en leuke baan krijgen. Hangt meer van de persoon af dan de studie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou iets doen waar je een goede en leuke baan mee kan krijgen.
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of iemand een goede en leuke baan heeft hangt af van iemand zijn mening. Met LTS kun je ook een goede en leuke baan krijgen. Hangt meer van de persoon af dan de studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |