Maar wat mag dan wel?quote:Op maandag 18 april 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat kunnen ze dan maar lekker in hun vrije tijd doen.
Is ook een optie.quote:
Ik bepaal niks gelukkig, dat mag de leiding doen. Moeten zij weten.quote:Op maandag 18 april 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wat mag dan wel?
En waarom zou jij moeten bepalen wat de kinderen aan mogen?
[..]
Is ook een optie.
Kennelijk niet, gezien je sterke mening.quote:Op maandag 18 april 2016 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bepaal niks gelukkig, dat mag de leiding doen. Moeten zij weten.
Omdat een directie de regels bepaald (binnen de bakens van de wet)quote:Op maandag 18 april 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
En waarom zou jij moeten bepalen wat de kinderen aan mogen?
Echte invloed heeft de kleding die kinderen dragen toch niet op waar het om gaat op school, vind het maar overdreven.quote:Op maandag 18 april 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een directie de regels bepaald (binnen de bakens van de wet)
Dan is het niet meer normaal om aan zowel leraren als leerlingen bepaalde eisen te stellen
Ik denk dat veel kinderen best wat meer bij mag worden gebracht over welke kleding waar wel en niet kan. En als het ze niet bevalt hebben ze net als in het echte leven de keuze om het te accepteren of te kiezen voor een andere school.quote:Op maandag 18 april 2016 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte invloed heeft de kleding die kinderen dragen toch niet op waar het om gaat op school, vind het maar overdreven.
Ach, dat laatste is natuurlijk zo. Zou liever mijn kinderen naar een wat minder rigide school laten gaan in elk geval.quote:Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat veel kinderen best wat meer bij mag worden gebracht over welke kleding waar wel en niet kan. En als het ze niet bevalt hebben ze net als in het echte leven de keuze om het te accepteren of te kiezen voor een andere school.
Tuurlijk, kun je doen.quote:Op maandag 18 april 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat een directie de regels bepaald (binnen de bakens van de wet)
Dan is het niet meer normaal om aan zowel leraren als leerlingen bepaalde eisen te stellen
Mijn kind zou sowieso niet naar een school zonder uniform gaan.quote:Op maandag 18 april 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, kun je doen.
Zou daar zelf niet willen zitten als leerling. Zal mijn kind daar dan ook nooit op doen.
Dan maar vrije school.
Ik hier alleen 3 jaar op een school met uniform.quote:Op maandag 18 april 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zat ook op een school met dringende kledingvoorschriften.
Komende weken met mijn beentjes omhoog en veel fokken. Enkelbandje gescheurd vanmiddag.quote:
tot hier gestopt met lezenquote:Op maandag 18 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komende weken met mijn beentjes omhoog
balenquote:Op maandag 18 april 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
veel fokken. Enkelbandje gescheurd vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |