oh leuk, ik ookquote:
Ja tuurlijkquote:
Ik denk niet dat ik een carrière ga hebben in mijn vakgebiedquote:Op maandag 18 april 2016 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof, hoe wil je groot gezin combineren met carriere straks?
Nee ik weet al wie mijn bruidsmeisjes wordenquote:Op maandag 18 april 2016 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk
Maar eerst trouwen
Zullen we Etsu als bruidsmeisje vragen?
Mortaxx ceremoniemeester
Gewoon ZZP parttimequote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een carrière ga hebben in mijn vakgebiedBest jammer eigenlijk
Echtquote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik weet al wie mijn bruidsmeisjes worden
Nee dat gaat al helemaal niet met wat ik doequote:Op maandag 18 april 2016 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon ZZP parttime
Ik betaal die rekeningen wel.
Ja en vriendinnenquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik een carrière ga hebben in mijn vakgebiedBest jammer eigenlijk
Vrijwilligerswerk dan.quote:Op maandag 18 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat gaat al helemaal niet met wat ik doe
Ik zou niet weten hoe je in de hulpverlening carrière kan makenquote:
Mag ik niet werken ofzo elanquote:Op maandag 18 april 2016 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk dan.
Genoeg vluchtelingen.
lol zou je sof naar azc laten gaan?quote:Op maandag 18 april 2016 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk dan.
Genoeg vluchtelingen.
Ja in deze tijd welquote:Op maandag 18 april 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
Vanaf hoeveel is het een groot gezin? Vier?
Inso mag iig niet meer komenquote:Op maandag 18 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en vriendinnen
Maar zal wel weer veranderen als ik ooit ga trouwen
Ja maar eerst even werken dan pas gezinquote:Op maandag 18 april 2016 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet als je groot gezin wil. Kan toch niet man.
Drie zou ik ook wel echt zo'n beetje het maximum vinden hoor, liever twee.quote:Op maandag 18 april 2016 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja in deze tijd wel
Ik ken nauwelijks meiden die drie of meer willen tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |