abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161513738
Je wint er wel karma mee.
pi_161513743
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 22:28 schreef Deceptio het volgende:
Ik neig eigenlijk gewoon om het anoniem aan hem te vertellen, ik heb geen zin in gezeik of geconfronteerd te worden door hem.
Maar ze gaat er zowiezo achter komen dat ik het hem vertelt heb, in ieder geval is elke situatie slecht voor mij heb ik het idee
Als ik jou was zou ik willen dat zij weet dat ik het was.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 18 april 2016 @ 01:43:09 #53
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_161513750
Hun relatie gaat jou geen reet aan. Ik ken wel een paar mensen ("toevallig" allemaal wijven) die in een vergelijkbare situatie verkeerden en contact hebben opgenomen met die ander. Dat werd overigens niet eens altijd gewaardeerd door die persoon, dus bespaar je de moeite, wees niet zo'n rancuneuze bitch en ga verder met je leven.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_161513836
Mwah beetje wraakspelletjes zijn wel leuk. Het is jammer dat jullie al uit elkaar zijn. Anders was het wel leuk geweest haar mee uit te nemen, een vriend van haar vriend te tippen en die naar de zelfde tent toe te lokken.
Ben jij ook niet het bokje. Je komt elkaar "toevallig" tegen.
pi_161513846
In soortgelijke situatie gezeten (zie ook pohi) en heb het niet verteld. Zelf zou ik het willen weten maar ik hield ook rekening met het feit dat ze het niet wilde weten. Volgens mij moet je niet onderschatten hoeveel mensen in een relatie leven en ergens wel weten dat de ander niet trouw is maar toch kiezen voor een bepaalde "zekerheid", vastigheid of te bang zijn om een keuze te maken. Wellicht weet die gast het ook wel maar heet hij ook zo zijn redenen om toch te blijven.

In mijn geval is de vrouw er overigens zelf achter gekomen; vaak komt dat soort dingen toch wel uit.
  maandag 18 april 2016 @ 09:08:37 #56
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_161514807
quote:
Ze hebben geen open relatie, hij word echt gewoon gebruik om voor de hond te zorgen en de hypotheek te betalen.
Ik ben erachter gekomen omdat ik van nature achterdochtig ben,toen ik haar confronteerde ontkende we het niet iig..
quote:
Ze houd niet meer van hem, ze zijn geen match. Ze wil door haar situatie de relatie niet opgeven omdat die op het moment haar meer voordeel bieden om hem in de waan te laten.
quote:
Ik weet zeker dat hij dat gedrag van haar niet accepteert en haar de deur uit gooit, zij houd hem voor de gek al heel wat langer dan ik vermoed
Als je dit echt zeker weet, dan heeft hij recht om dit te weten, deze dame zal met de billen bloot moeten.
Dus ik pas mijn standpunt aan en zeg ja vertel het hem, niemand verdient het om misbruikt te worden.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_161514968
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2016 01:09 schreef vera166 het volgende:
Ik zou het wel vertellen. Zo iemand mag best eens flink op haar/zijn bek gaan. Ik zou daar wel een handje mee helpen, eigenlijk.

Die uitspraken als 'wat win ik ermee', snap ik ergens wel, maar ik doe dagelijks dingen waar ik niks mee win. Je hoeft m.i. niet overal iets mee te winnen. En ik denk dat die man in kwestie het wél heel graag wil weten.

Ik zou mensen die zo ernstig gebruik van iemand maken echt geen hand boven het hoofd houden. Achterlijke mensen. Walgelijk.
Wat je er mee 'wint' hoeft niet persé iets goeds te zijn natuurlijk. Kan ook een berg stront zijn.
pi_161515037
Ik zou er niets meer mee te maken willen hebben en je inmengen in hun relatie kan alleen maar voor gedoe en ellende zorgen. Vaak word je niet eens geloofd en dat is ook nog eens frustrerend.

En wie zegt dat het allemaal waar is wat zij zegt en hoe ze over hem praat :D Ze lijkt me nou niet het meest betrouwbare type.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161515607
Gewoon vertellen, die gast verdiend het om te weten dat zn vriendin er op los ligt te neuken.
pi_161515624
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 22:15 schreef Bananenpap het volgende:
Ligt er aan hoe je er achter bent gekomen. Als ze jou naait zou ik niet schromen om een actie terug te doen.
:')

Wow, jij hebt wel eens anders beweerd.
pi_161516068
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
Je wint er wel karma mee.
Nee hoor :N

Ik denk dat het inlichten van die man in de categorie 'eigenbelang' valt. De TS wil blijkbaar van zijn frustratie af. Of hij wil zijn ex-vriendin een hak zetten. Of hij hoopt dat zowel de ex-vriendin als haar vriend uit elkaar gaan en heel ongelukkig worden, want zelf is hij ook ongelukkig, dus dat is wel zo terecht.

Allemaal non-argumenten.

En het argument 'ik zou het zelf óók willen weten als ik genaaid werd', waardoor het dus een nobele daad wordt, is ook niet steekhoudend, want ten eerste ken je die hele man niet, en ten tweede geloof ik helemaal niet dat wij (als in: wij, mensen) zo begaan zijn met wildvreemden. Wij mensen zijn vooral begaan met onszelf w/
  maandag 18 april 2016 @ 10:42:33 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161516131
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 10:39 schreef Nadine26 het volgende:

Ik denk dat het inlichten van die man in de categorie 'eigenbelang' valt. De TS wil blijkbaar van zijn frustratie af. Of hij wil zijn ex-vriendin een hak zetten. Of hij hoopt dat zowel de ex-vriendin als haar vriend uit elkaar gaan en heel ongelukkig worden, want zelf is hij ook ongelukkig, dus dat is wel zo terecht.

Allemaal non-argumenten.

En het argument 'ik zou het zelf óók willen weten als ik genaaid werd', waardoor het dus een nobele daad wordt, is ook niet steekhoudend, want ten eerste ken je die hele man niet, en ten tweede geloof ik helemaal niet dat wij (als in: wij, mensen) zo begaan zijn met wildvreemden. Wij mensen zijn vooral begaan met onszelf w/
Ik kan het er niet méér mee eens zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161516183
Nee inderdaad, laat die gast nog maar denken dat alles lekker zit tussen hem en zn vriendin :')
pi_161516230
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2016 10:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan het er niet méér mee eens zijn.
We staan wel een beetje alleen in dit topic, geloof ik O-) Zou het de leeftijd zijn?
pi_161516266
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 10:12 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Wow, jij hebt wel eens anders beweerd.
Niet helemaal, elke situatie is ook anders vind ik. Als het om een gezinnetje met kinderen ging zou ik er niet aan komen, anders zou ik er geen problemen mee hebben om haar terug te naaien.

Ik snap best dat mensen zo iets hebben van 'wat win ik er mee?', maar tegelijkertijd heb ik zo iets van 'waarom zou je het laten?' Dit soort mensen komen echt overal mee weg en altijd wordt de hand boven hun hoofd gehouden. Ik zou het ook geen probleem vinden dat zo'n iemand dan eens keihard op haar/zijn bek gaat.
pi_161516343
quote:

[..]

Allemaal non-argumenten.

Eens met het laatste, maar je kunt heus wel wat voor een vreemde doen. Een oud vrouwtje helpen met oversteken, iemand die valt helpen opstaan, iets geven aan een goed doel.

En ik vind het nogal een aanname om te stellen dat iemand die de partner inlicht dit doet uit frustatie. Misschien kun je jezelf niet voorstellen dat je zoiets doet uit nobele overwegingen, maar dat wil niet zeggen dat dit voor anderen niet het geval kan zijn. Je kent andermans intenties niet.
pi_161516538
Tja zoiets kan ook enorm terug slaan, ik zou er ver bij uit de buurt blijven, wat mensen doen moeten ze allemaal zelf weten. Daarbij wat je goed kan bedoelen kan een grote berg stront worden, zo'n man kan flippen en die vrouw kan nog meer gaan flippen en uiteindelijk krijg je het op je bord omdat mensen soms heel kwaad worden en zich gaan afreageren op op iemand en dan kun je soms degene zijn wie het maar moet voelen.
pi_161516744
quote:

Allemaal non-argumenten.

Kijk, wijze woorden, TS! Lees ze eens goed, zou ik zeggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161516932
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 10:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Eens met het laatste, maar je kunt heus wel wat voor een vreemde doen. Een oud vrouwtje helpen met oversteken, iemand die valt helpen opstaan, iets geven aan een goed doel.

En ik vind het nogal een aanname om te stellen dat iemand die de partner inlicht dit doet uit frustatie. Misschien kun je jezelf niet voorstellen dat je zoiets doet uit nobele overwegingen, maar dat wil niet zeggen dat dit voor anderen niet het geval kan zijn. Je kent andermans intenties niet.
Oude vrouwtjes helpen oversteken en iets geven aan een goed doel is zeker nobel, maar ook daarvan is bekend dat wij (als in, alweer: wij mensen) dat óók een beetje doen om ons beter te voelen. Je schijnt er zelfs gelukkiger van te worden als je iets voor een ander doet (zo maar een kop koffie weggeven, of een compliment). Dus tel uit je winst.

Maar dan vind ik dit verhaal toch iets anders. Je duwt dat oude vrouwtje feitelijk onder een vrachtwagen, om even bij die vergelijking te blijven. Je doet haar (of hem, in dit specifieke geval) moedwillig pijn en verdriet. Terwijl je de beste man niet eens kent en hem misschien wel over een grens heen duwt - hij kan wel depressief zijn, gewelddadig of God weet wat. Dus: niet mee bemoeien, zelf laten oplossen.

Het is zijn leven. Daar hoor je je als wildvreemde niet mee te bemoeien. Is ook een kwestie van privacy.
pi_161516937
Ik zou het overigens uit frustratie doen, daar ben ik heel eerlijk in.
  maandag 18 april 2016 @ 11:20:25 #71
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_161516941
Altijd vertellen. Stukje onrecht in de wereld rechtzetten is bijkans je morele plicht in deze situatie.
pi_161517071
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:20 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Oude vrouwtjes helpen oversteken en iets geven aan een goed doel is zeker nobel, maar ook daarvan is bekend dat wij (als in, alweer: wij mensen) dat óók een beetje doen om ons beter te voelen. Je schijnt er zelfs gelukkiger van te worden als je iets voor een ander doet (zo maar een kop koffie weggeven, of een compliment). Dus tel uit je winst.

Maar dan vind ik dit verhaal toch iets anders. Je duwt dat oude vrouwtje feitelijk onder een vrachtwagen, om even bij die vergelijking te blijven. Je doet haar (of hem, in dit specifieke geval) moedwillig pijn en verdriet. Terwijl je de beste man niet eens kent en hem misschien wel over een grens heen duwt - hij kan wel depressief zijn, gewelddadig of God weet wat. Dus: niet mee bemoeien, zelf laten oplossen.

Het is zijn leven. Daar hoor je je als wildvreemde niet mee te bemoeien. Is ook een kwestie van privacy.
Dat weet je niet. Het kan ook gewoon een normale man zijn die net als TS wordt genaaid en voorgelogen. Misschien bewijs je hem juist een dienst door het te vertellen.

Niet dat ik het zou vertellen om die man een dienst te bewijzen, je wilt gewoon dat kut wijf op haar bek zien gaan. :')
pi_161517232
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:25 schreef Bananenpap het volgende:

Niet dat ik het zou vertellen om die man een dienst te bewijzen, je wilt gewoon dat kut wijf op haar bek zien gaan. :')
Dat is tenminste eerlijk, toegeven dat het gewoon banale wraak zou zijn. Is ook prima. Beter dan al die smoezen met nobele bedoelingen verzinnen.
pi_161517294
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is tenminste eerlijk, toegeven dat het gewoon banale wraak zou zijn. Is ook prima. Beter dan al die smoezen met nobele bedoelingen verzinnen.
Ik geloof ook niet dat je dit zou doen vanuit 'morele verplichtingen'. Het enige wat je hier uit haalt is wraak, iets met 'wie het laatst lacht'.
  maandag 18 april 2016 @ 11:38:18 #75
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_161517389
Ja, omdat ik hetzelfde zou willen.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 18 april 2016 @ 11:39:45 #76
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_161517430
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 22:21 schreef Deceptio het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat hij dat gedrag van haar niet accepteert en haar de deur uit gooit, zij houd hem voor de gek al heel wat langer dan ik vermoed
Ik denk dat hij een topic zou openen op Fok om te vragen wat hij zou moeten doen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_161517480
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 10:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Niet helemaal, elke situatie is ook anders vind ik. Als het om een gezinnetje met kinderen ging zou ik er niet aan komen, anders zou ik er geen problemen mee hebben om haar terug te naaien.

Ik snap best dat mensen zo iets hebben van 'wat win ik er mee?', maar tegelijkertijd heb ik zo iets van 'waarom zou je het laten?' Dit soort mensen komen echt overal mee weg en altijd wordt de hand boven hun hoofd gehouden. Ik zou het ook geen probleem vinden dat zo'n iemand dan eens keihard op haar/zijn bek gaat.
Je vond mij achterbaks, rancuneus, ik had me er niet mee te bemoeien, schoot er niks mee op, et cetera et cetera. Nu raad jij TS aan om rancuneus te zijn, om "haar op haar bek te zien gaan" en "terug te naaien".
Ja elke situatie is anders, maar het komt op hetzelfde principe neer..
  maandag 18 april 2016 @ 11:49:03 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161517637
In principe zou ik het gewoon laten voor wat het is maar in deze situatie zie ik wel goede redenen voor een uitzondering. Als het echt zo'n koude bitch is die haar vriend gebruikt als geldvoorziening en hondenverzorger en verder echt ook helemaal niets meer dan heeft hij wel het recht om het te weten denk ik. Maar alsnog is het wel zijn probleem en niet die van jou en als je er zelf ook daadwerkelijk gezeik mee kan krijgen zou ik het wel mee laten wegen in je conclusie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_161518230
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 11:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Je vond mij achterbaks, rancuneus, ik had me er niet mee te bemoeien, schoot er niks mee op, et cetera et cetera. Nu raad jij TS aan om rancuneus te zijn, om "haar op haar bek te zien gaan" en "terug te naaien".
Ja elke situatie is anders, maar het komt op hetzelfde principe neer..
Helemaal niet. In dat vorige topic ging het om een persoon die al heel lang in de gaten had dat het niet pluis was, maar besloot dat gevoel te negeren. Daarnaast had die persoon in kwestie een gezin met jonge kinderen. Een hele andere kwestie.
  maandag 18 april 2016 @ 12:25:43 #80
456251 Deceptio
Just another day..
pi_161518545
Bedankt voor de vele uiteenlopende reacties.

Ik was enorm verliefd op haar en ben heel erg gekwetst, ik ben niet ongelukkig, maar het doet je natuurlijk niet veel goeds.

Ik zou ook geen relatie met zo iemand willen hebben aangezien ze niet te vertrouwen is. Dus het argument dat ik het zou doen om haar voor mij te winnen klopt niet.

Ik denk dus dat ik enigszins uit frustratie zou doen, persoonlijk zou ik het ook willen weten en dat zouden mij twee drijfveren zijn.

Anderzijds wil ik me helemaal niet bemoeien met wat er tussen hun gaande is, zoals andere al aangeven misschien heeft hij al lang een vermoeden en zal er niet mee geconfronteerd willen worden. Ik heb ook geen zin in dat ze hun woede op mij gaan afreageren of dat ik hierdoor in de problemen kom.

Ik vind het moeilijk, maar ik neig eigenlijk gewoon om het hier van me af te schrijven
  maandag 18 april 2016 @ 12:33:14 #81
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_161518737
Verstandig. ^O^
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_161519341
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:12 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Helemaal niet. In dat vorige topic ging het om een persoon die al heel lang in de gaten had dat het niet pluis was, maar besloot dat gevoel te negeren. Daarnaast had die persoon in kwestie een gezin met jonge kinderen. Een hele andere kwestie.
Al heel lang in de gaten? Ik was die "persoon" en had slechts een week of twee mijn twijfels na maanden afspreken. Ik heb het niet genegeerd maar ben op onderzoek uitgegaan.Toen ik het zeker wist, meteen een punt erachter gezet. Jij bent echt koning van de aannames want het is me een raadsel hoe je bij dat heel lang weten komt.

Je zei dat het mijn zaak niet meer is, dat ik er niks mee te winnen heb etc. Ik zie niet hoe het van deze TS wel de zaak zou zijn volgens die redenering. En hoe rancuneuze gevoelens hier wel oke zijn.

TS, goede keuze. Ik snap de drang maar als je het eenmaal hebt verteld, kun je niet meer terug. Ben zelf blij dat ik de partner van de bezette man waar ik reeds een tijd mee omging, niet heb ingelicht. Ze weet het wel maar niet van mij.

Over een tijdje is je frustratie gezakt en ben je vast blij dat je je handen eraf hebt getrokken.
  maandag 18 april 2016 @ 13:06:59 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161519505
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 22:28 schreef Deceptio het volgende:
Maar ze gaat er zowiezo achter komen dat ik het hem vertelt heb, in ieder geval is elke situatie slecht voor mij heb ik het idee
Want? Jij spreekt haar neem ik aan niet meer? Dus waarom is het erg dat zij weet dat jij het verteld hebt?
pi_161519601
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Al heel lang in de gaten? Ik was die "persoon" en had slechts een week of twee mijn twijfels na maanden afspreken. Ik heb het niet genegeerd maar ben op onderzoek uitgegaan.Toen ik het zeker wist, meteen een punt erachter gezet. Jij bent echt koning van de aannames want het is me een raadsel hoe je bij dat heel lang weten komt.

Je zei dat het mijn zaak niet meer is, dat ik er niks mee te winnen heb etc. Ik zie niet hoe het van deze TS wel de zaak zou zijn volgens die redenering. En hoe rancuneuze gevoelens hier wel oke zijn.

TS, goede keuze. Ik snap de drang maar als je het eenmaal hebt verteld, kun je niet meer terug. Ben zelf blij dat ik de partner van de bezette man waar ik reeds een tijd mee omging, niet heb ingelicht. Ze weet het wel maar niet van mij.

Over een tijdje is je frustratie gezakt en ben je vast blij dat je je handen eraf hebt getrokken.
Ik heb dat topic van je even terug gelezen en ik blijf er bij dat het een hele andere kwestie was. Jij zat al een tijdje(twee weken dan) met vraagtekens, het ging om een getrouwd stel en zij was nota bene zwanger. Ik adviseerde je om het niet te vertellen omdat die vrouw dus zwanger was en je je daar beter niet in kunt mengen. Hoe is dat volgens het zelfde principe als in dit topic?
pi_161519706
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:10 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik heb dat topic van je even terug gelezen en ik blijf er bij dat het een hele andere kwestie was. Jij zat al een tijdje(twee weken dan) met vraagtekens, het ging om een getrouwd stel en zij was nota bene zwanger. Ik adviseerde je om het niet te vertellen omdat die vrouw dus zwanger was en je je daar beter niet in kunt mengen. Hoe is dat volgens het zelfde principe als in dit topic?
Nogmaals, hoe kom je dan bij "heel lang"? En hoe kom je erbij dat ik het gevoel negeerde, aangezien ik er meteen een punt achter zette toen ik duidelijkheid had? Had twijfels maar wist het niet zeker, dus ging op onderzoek uit. je interpreteerde alles van mij super negatief :')

Je zei dat hetmijn zaak niet was, maar dit is dan toch ook niet de zaak van TS. Het principe is dat TS er niks mee te maken heeft zoals ik er destijds niets mee te maken had. En dat frustratie/rancune geen goede grond is voor zulke acties
pi_161519721
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 00:12 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ja, zo zou ik het ook bekijken.

Trouwens, dit verhaal zal ook wel twee kanten hebben, hè? Die 'hoer' die haar arme vriend financieel leegschudt en op zijn kosten vreemdgaat, terwijl hij na zijn loodzware werkdag met gebogen rug de hond uitlaat en bij thuiskomst ook nog de afwas moet doen... sorry, maar dat scenario klinkt niet heel realistisch >:)
nee, inderdaad, hij zal haar wel mishandelen of op z'n minst niet vaak genoeg zeggen dat ie van haar houdt.
compact en kleverig.
pi_161520033
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:14 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nogmaals, hoe kom je dan bij "heel lang"? En hoe kom je erbij dat ik het gevoel negeerde, aangezien ik er meteen een punt achter zette toen ik duidelijkheid had? Had twijfels maar wist het niet zeker, dus ging op onderzoek uit. je interpreteerde alles van mij super negatief :')
quote:
Drie maanden terug leerde ik een jongeman (31) kennen met wie ik ging daten. Naar zijn zeggen was hij gescheiden van de moeder van zijn kind. Gaandeweg kreeg ik hier steeds meer vraagtekens bij en deze bleken gegrond.
Dit is waar ik destijds op reageerde, met name op dat 'gaandeweg'. Dat insinueert wel naar een langere periode. De reden dat ik mij voor de rest negatief uitte naar jou was omdat jij uit 'morele plicht naar een medevrouw' vond dat je het moest zeggen. Zoals ik ook al in dit topic aangaf vind ik dat gewoon bullshit. Als je het wil zeggen prima, maar kom er dan gewoon voor uit dat het voor wraak is.

quote:
Je zei dat hetmijn zaak niet was, maar dit is dan toch ook niet de zaak van TS. Het principe is dat TS er niks mee te maken heeft zoals ik er destijds niets mee te maken had. En dat frustratie/rancune geen goede grond is voor zulke acties
Nogmaals, het ging er mij om dat die vrouw in jouw kwestie zwanger was en je je daar beter niet in kon mengen. Dat maakt het een totaal andere kwestie dan van TS.
pi_161520255
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:28 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[..]

Dit is waar ik destijds op reageerde, met name op dat 'gaandeweg'. Dat insinueert wel naar een langere periode. De reden dat ik mij voor de rest negatief uitte naar jou was omdat jij uit 'morele plicht naar een medevrouw' vond dat je het moest zeggen. Zoals ik ook al in dit topic aangaf vind ik dat gewoon bullshit. Als je het wil zeggen prima, maar kom er dan gewoon voor uit dat het voor wraak is.

[..]

Nogmaals, het ging er mij om dat die vrouw in jouw kwestie zwanger was en je je daar beter niet in kon mengen. Dat maakt het een totaal andere kwestie dan van TS.
Toegeven dat je misschien niet helemaal gelijk hebt met je aannames is lastig he. je maakte er zelfs van dat ik het bewust rondbazuinde bij kennissen :')

Jij stelt dat ik wist dat het niet klopte en dat gegeven negeerde, terwijl ik vermoedens had dat er iets niet klopte (wist niet precies wat) en dat heb onderzocht.

Waarom moet TS zich hier wel in mengen?
pi_161520472
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Toegeven dat je misschien niet helemaal gelijk hebt met je aannames is lastig he. je maakte er zelfs van dat ik het bewust rondbazuinde bij kennissen :')

Jij stelt dat ik wist dat het niet klopte en dat gegeven negeerde, terwijl ik vermoedens had dat er iets niet klopte (wist niet precies wat) en dat heb onderzocht.
Joh, doe gewoon niet zo moeilijk. Jij wilde gewoon de moraalridder uit hangen terwijl je gewoon op zoek was naar wraak. Jullie hadden gemeenschappelijke kennissen die er ook van wisten, dus zo onterecht zou die opmerking ook niet zijn geweest van mij.

Heb je nog meer uitspraken van mij van maanden geleden die je dwars zitten, dan kun je die beter dm'en. Het gaat hier niet om jou.

quote:
Waarom moet TS zich hier wel in mengen?
Ik heb het nog maar vijf keer uitgelegd, maar die vrouw in jouw kwestie was zwanger wat het allemaal wel iets zwaarder beladen maakt dan een simpele wraakactie. Dat je dat verschil niet snapt. :')
pi_161520599
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:47 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Joh, doe gewoon niet zo moeilijk. Jij wilde gewoon de moraalridder uit hangen terwijl je gewoon op zoek was naar wraak. Jullie hadden gemeenschappelijke kennissen die er ook van wisten, dus zo onterecht zou die opmerking ook niet zijn geweest van mij.

Heb je nog meer uitspraken van mij van maanden geleden die je dwars zitten, dan kun je die beter dm'en. Het gaat hier niet om jou.

[..]

Ik heb het nog maar vijf keer uitgelegd, maar die vrouw in jouw kwestie was zwanger wat het allemaal wel iets zwaarder beladen maakt dan een simpele wraakactie. Dat je dat verschil niet snapt. :')
Ik vraag nu niet waarom ik het niet moest vertellen, maar waarom TS het WEL moet vertellen, wast hij er dan zelf mee opschiet. Het verschil in de situaties snap ik wel.

De vrouw heeft me enkele maanden geleden benaderd. Als ik echt op zoek was naar wraak had ik haar toen alles wel verteld of sowieso eerder.
pi_161520707
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
De vrouw heeft me enkele maanden geleden benaderd. Als ik echt op zoek was naar wraak had ik haar toen alles wel verteld of sowieso eerder.
Is het verhaal daarvan nog ergens terug te vinden/lezen? Of was dat al bekend toen?
#off-topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2016 13:58:53 ]
pi_161520754
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:53 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik vraag nu niet waarom ik het niet moest vertellen, maar waarom TS het WEL moet vertellen, wast hij er dan zelf mee opschiet. Het verschil in de situaties snap ik wel.

Er is geen goede of slechte keuze in zo'n kwestie (ook in de jouwe niet), de slechte keuze is namelijk gemaakt door degene die vreemd is gegaan. Als je je genaaid voelt en daar heel logisch gefrustreerd van loopt zou ik niet schromen om zo'n persoon op zijn/haar bek te laten vallen. Wie het laatst lacht, lacht het best zeggen ze wel eens. Maar het is niet echt een kwestie van 'moeten'.

In elk geval zit er wel een risico aan vast, het kan verkeerd uitpakken, je bent immers wel 'de derde persoon'. Ik zeg niet dat TS het moet doen, ik zeg dat ik in zijn geval redelijk gefrustreerd zou zijn en niet perse de hand boven haar hoofd zou houden.

Het wel vertellen vanwege morele plicht vind ik dan wel weer enorm tenenkrommend. Dat was destijds ook de reden dat ik mij zo aan jou stoorde.
pi_161521342
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2016 13:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Is het verhaal daarvan nog ergens terug te vinden/lezen? Of was dat al bekend toen?
#off-topic.
BP heeft gelijk dat het niet over mij gaat, dus hier een beknopte samenvatting: Ik heb mijn handen ervanaf getrokken. De vrouw is erachter gekomen en heeft mij benaderd met heel veel vragen. Hoe, wat, waarom, hoe lang etc etc. Ze was eigenlijk erg aardig; ik besef dat dat vast niet vaak het geval is. Ze had, in tegenstelling tot wat hij dacht, al langer haar vermoedens. Heb geen antwoorden gegeven en toen werd ze wel wat minder aardig. Maar nog steeds eigenlijk wel oke.

Ze is toen met haar kindje uit het huis gegaan en zijn enkele weken uit elkaar geweest. Nu is het weer een soort van goed tussen hen.
  Vis een optie? maandag 18 april 2016 @ 14:37:09 #94
70532 loveli
N
pi_161521679
Waarom heb je geen antwoorden gegeven?
crap in = crap out
pi_161521930
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:37 schreef loveli het volgende:
Waarom heb je geen antwoorden gegeven?
Wilde me er eigenlijk helemaal niet meer in mengen, ook niet een beetje. Ik wist ook dat hij alleen zou toegeven als het echt bewijsbaar was en dat zei zij zelf ook. Ze vroeg daarom letterlijk om bewijzen....
  Moderator / Redactie FP maandag 18 april 2016 @ 14:53:08 #96
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161522066
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:10 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dus omdat ze zwanger was is alles vergeten en vergeven? :') "Arme meid is in verwachting, nee, nu kan ik het ECHT niet vertellen!" :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 18 april 2016 @ 14:54:58 #97
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161522120
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 22:27 schreef totalvamp het volgende:
vertel het voordat die bitch nog meer geld uitzuigd.
  Vis een optie? maandag 18 april 2016 @ 14:57:00 #98
70532 loveli
N
pi_161522163
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:47 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wilde me er eigenlijk helemaal niet meer in mengen, ook niet een beetje. Ik wist ook dat hij alleen zou toegeven als het echt bewijsbaar was en dat zei zij zelf ook. Ze vroeg daarom letterlijk om bewijzen....
Dus hij heeft het niet toegegeven? Ik begrijp je overwegingen, maar had zelf wel de antwoorden gegeven als ze erom vroeg. Of willen hebben, als ik in haar schoenen stond.
crap in = crap out
pi_161522247
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dus omdat ze zwanger was is alles vergeten en vergeven? :') "Arme meid is in verwachting, nee, nu kan ik het ECHT niet vertellen!" :')
De zwangere vrouw was het slachtoffer, niet de dader, voor de duidelijkheid. In het geval er (toekomstige) kinderen in het verhaal zitten zou ik mij er niet in mengen. Door het door te vertellen is de kans groot dat zo'n gezin kapot gaat (wat het stiekem natuurlijk al is), je kunt je afvragen of het dat waard is.
pi_161522478
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus hij heeft het niet toegegeven? Ik begrijp je overwegingen, maar had zelf wel de antwoorden gegeven als ze erom vroeg. Of willen hebben, als ik in haar schoenen stond.
Sorry, ik was niet duidelijk. Hij heeft het toegegeven; ze weet dus dat hij wat met mij heeft gehad. Hij gaf echter alleen het deel toe wat ze zeker wist door tastbare bewijzen en heeft verder niks bekend.

Ze wilde heel graag de antwoorden inderdaad en heeft me daar ook meerdere malen om gemaild want uit hem kreeg ze niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')