nu ben ik benieuwdquote:
Over jouquote:Op zondag 17 april 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nu ben ik benieuwd
over wie ging het?
oh stuur dan ook eens naar mijquote:
Geintje. Het ging over de randstadrail, waarvan ik dacht dat Mortaxx gezien het punt waar hij ongeveer woont ook wel last van zou hebben. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik liep dus een soort van een blauwtjequote:
Mortaxx reageerde zeker chagrijnigquote:Op zondag 17 april 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geintje. Het ging over de randstadrail, waarvan ik dacht dat Mortaxx gezien het punt waar hij ongeveer woont ook wel last van zou hebben. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik liep dus een soort van een blauwtje
Ik ken ook wat mensen die wonen in de stad en die klagen steen en been over die nieuwe trams.quote:
vindt dat geklaag over stadsgeluiden altijd wat vreemdquote:Op zondag 17 april 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken ook wat mensen die wonen in de stad en die klagen steen en been over die nieuwe trams.
Nou in dit steun ik ze wel. Die tram stopt hier bijna voor mijn deur en die maakt een herrie echt niet normaal meer. Voor de rest eens.quote:Op zondag 17 april 2016 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vindt dat geklaag over stadsgeluiden altijd wat vreemd
Ja maar...quote:Op zondag 17 april 2016 19:32 schreef supersof het volgende:
weet je
er is een heel subforum gewijd aan voetbal
dus![]()
ga daar maar heen!!
ga zelfquote:Op zondag 17 april 2016 19:32 schreef supersof het volgende:
weet je
er is een heel subforum gewijd aan voetbal
dus![]()
ga daar maar heen!!
wat moet ik daarquote:
He bah.quote:Op zondag 17 april 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx ziet je liever terug in KPD denk ik.
daar heb ik geen eens toegang totquote:Op zondag 17 april 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mortaxx ziet je liever terug in KPD denk ik.
Ik ook niet. Ik hoor mensen daar altijd over praten en dan denk ik bij voorbaat al, laat maar.quote:
lolquote:Op zondag 17 april 2016 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb daar een ban dus dm maar gewoon
wel vakerquote:Op zondag 17 april 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, jij kijkt iedere dag in de spiegel.
Neequote:Op zondag 17 april 2016 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden jullie kijken als ik een foto in kpd zou plaatsen?
Nee.quote:Op zondag 17 april 2016 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden jullie kijken als ik een foto in kpd zou plaatsen?
quote:
waarom heb je daar een ban?quote:
Huehuehuequote:Op zondag 17 april 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ab zei daar dat ze foto's wilde gaan posten en dat herhaalde ik buiten kpd en dat was lekken
ohquote:Op zondag 17 april 2016 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ab zei daar dat ze foto's wilde gaan posten en dat herhaalde ik buiten kpd en dat was lekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |