Dus jij hebt tabak gekocht voor een minderjarige?quote:Op maandag 18 april 2016 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Tabak kopen voor minderjarige. 90 eurootjes lichter
Dat kun je niet gebruiken tot je vijftigste oid he.quote:Op maandag 18 april 2016 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal jong geweest Haagse?
30 is het nieuwe 20quote:Op maandag 18 april 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kun je niet gebruiken tot je vijftigste oid he.
Hoop t nietquote:
Zat op muurtje met collega ff broodje te eten in het zonnetje en toen vroeg zo'n lokaal hang-gastje of we ff pakje Camel wilde halen. Why not. Aangezien het aan de overkant van het pleintje was....quote:Op maandag 18 april 2016 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop t niet
Maar hoe gebeurde dat? Heb t nog nooit gehoord dat iemand daar ook echt boete voor kreegvaak zien ze dat toch niet
Gewoon alles keihard ontkennen.quote:Op maandag 18 april 2016 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat op muurtje met collega ff broodje te eten in het zonnetje en toen vroeg zo'n lokaal hang-gastje of we ff pakje Camel wilde halen. Why not. Aangezien het aan de overkant van het pleintje was....
Zelf vanaf 10 gerookt en zo kwam ik ook aan m'n peuken hehe.
10 minuten later verschenen er 2 agenten in burger en die schreven proces-verbaal uit. Aan mij. Omdat ik de transactie had afgehandeld.
Was ook geen kind van 12 ofzo, eerder 16. Magoed wetje zegt blijkbaar tegenwoordig 18.
"blijkbaar"quote:Op maandag 18 april 2016 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat op muurtje met collega ff broodje te eten in het zonnetje en toen vroeg zo'n lokaal hang-gastje of we ff pakje Camel wilde halen. Why not. Aangezien het aan de overkant van het pleintje was....
Zelf vanaf 10 gerookt en zo kwam ik ook aan m'n peuken hehe.
10 minuten later verschenen er 2 agenten in burger en die schreven proces-verbaal uit. Aan mij. Omdat ik de transactie had afgehandeld.
Was ook geen kind van 12 ofzo, eerder 16. Magoed wetje zegt blijkbaar tegenwoordig 18.
Dacht srs dat het 16 wasquote:Op maandag 18 april 2016 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
"blijkbaar"
Alsof je dat daarvoor nog niet wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |