Ik wist niet dat jij homo was, ik dacht dat je een echte vrouwenverslinder wasquote:
hoe kom je daarbijquote:Op zondag 17 april 2016 16:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij homo was, ik dacht dat je een echte vrouwenverslinder was
Lekker ding!quote:
Gister mooi weer?quote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lekker ding!![]()
Heb je nou al eens je museum-diploma gehaald. Was gister mooi weer om naar het museum te gaan.
quote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Hetero's bestaan niet.
Mooi weer voor een museum, niet mooi weer om buiten te spelen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gister mooi weer?
Nee, nog 2 bijeenkomsten. Dit weekend vrij.
Volgende week vrijdag én zaterdag weer.quote:Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mooi weer voor een museum, niet mooi weer om buiten te spelen.![]()
Ah, het schiet dus al op, over de helft.
De wereld zou wel gewoon direct 10x zo chill zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]Hehe
Dat zou wel als muziek in m'n oren klinken maar helaas geloof ik er niet in
Oh heerlijk. Geen teleurstellingen meer.quote:Op zondag 17 april 2016 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De wereld zou wel gewoon direct 10x zo chill zijn.
Ach ja.
Omdat ze homo zijn, wil niet zeggen dat ze je allemaal willen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Geen teleurstellingen meer.
Mij wel.quote:Op zondag 17 april 2016 17:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omdat ze homo zijn, wil niet zeggen dat ze je allemaal willen.
Ah joh, over een week ben je klaar. Zo is het ook!quote:Op zondag 17 april 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag én zaterdag weer.
Niet veel zin in. Maar moet even.
Hoezo, alsof homo's niet kunnen teleurstellen. Maar het zou wel minder vaak gebeuren ja.quote:Op zondag 17 april 2016 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Geen teleurstellingen meer.
Ik heb een zwak voor hetero's.quote:Op zondag 17 april 2016 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo, alsof homo's niet kunnen teleurstellen. Maar het zou wel minder vaak gebeuren ja.
Ik was direct om na het zien van je foto, ben dus niet in de positie dit gesprek verder te voeren.quote:
Heb je jezelf alweer opgeraapt?quote:Op zondag 17 april 2016 17:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik was direct om na het zien van je foto, ben dus niet in de positie dit gesprek verder te voeren.
Ik niet.quote:Op zondag 17 april 2016 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Homo's hebben vaak toch leuke vriendinnen
Ik wel, interesse?quote:Op zondag 17 april 2016 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
Homo's hebben vaak toch leuke vriendinnen
Nee.quote:Op zondag 17 april 2016 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
Hadden jullie deze al gelezen?
VBL / Voetbal Inside #1315 Vagina Inside
zit ik voor niets met jullie aan te pappenquote:Op zondag 17 april 2016 17:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik niet.
Nou ja, misschien wel 1 of 2. Maar m'n beste vrouw-vrienden staan niet echt heel dicht in m'n inner circle van vrienden ofzo.
Ik heb wel een homo-vriend.quote:Op zondag 17 april 2016 17:07 schreef Jopie78 het volgende:
Heb veel meer vriendinnen dan vrienden. En helemaal niet 1 homo-vriend.
Nou nou nou beetje roddelen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
Hehehe.quote:Op zondag 17 april 2016 17:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zit ik voor niets met jullie aan te pappen
Waarschijnlijk ben je zelf dan ook best wel een vrouwelijk type.quote:Op zondag 17 april 2016 17:07 schreef Etsu het volgende:
Ik kan juist beter met vrouwen omgaan dan met mannen.
Vrouwen
Definieer vrouwelijk type.quote:Op zondag 17 april 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je zelf dan ook best wel een vrouwelijk type.
Leg eens uit, das best een aanname.quote:Op zondag 17 april 2016 17:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je zelf dan ook best wel een vrouwelijk type.
quote:Op zondag 17 april 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een vrouwelijk type zou vragen om het te definiëren idd.
Jij laat nu doelbewust de context weg om mij in een opmerkelijk daglicht te zettenquote:Op zondag 17 april 2016 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
dan had ik de quote hier wel gezet ipv een link naar het topicquote:Op zondag 17 april 2016 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij laat nu doelbewust de context weg om mij in een opmerkelijk daglicht te zetten
Wat naar
Vooruit dan maarquote:Op zondag 17 april 2016 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan had ik de quote hier wel gezet ipv een link naar het topic
Heb je te hard getraind?quote:Op zondag 17 april 2016 17:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben brak
Mijn linker arm is zo kapot zwak en pijnlijk
Is de penis van je vriend nog wel heel?quote:Op zondag 17 april 2016 17:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben brak
Whehe. Typ je dit nou ook echt zonder grapjes te verwachten?quote:Op zondag 17 april 2016 17:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik liep met mijn hand iets te hard tegen een deurkozijn... Ik denk dat ik echt wel iets heb beschadigdquote:
Ik hoop 't.quote:
alsof ik care.quote:Op zondag 17 april 2016 17:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe. Typ je dit nou ook echt zonder grapjes te verwachten?
jij hebt piemels in je mond gehad weniehorquote:Op zondag 17 april 2016 17:16 schreef Etsu het volgende:
Ik durf te beweren dat ik meer mannelijk ben dan Mortaxx
maakt dat je minder mannelijk?quote:Op zondag 17 april 2016 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij hebt piemels in je mond gehad weniehor
Jij hebt iig meer mannelijkheid in je.quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij hebt piemels in je mond gehad weniehor
Bedankt Bramquote:Op zondag 17 april 2016 17:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Jij hebt iig meer mannelijkheid in je.
Zien mensen aan jou direct dat je hommo bent?quote:Op zondag 17 april 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou trouwens wel lachen als ik nu gewoon een beetje zat te lurken in ONZ als hetero en dan ineens zie hoe de hommo's in hun hommotopic over mannelijkheid discussiëren.
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 17 april 2016 17:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zien mensen aan jou direct dat je hommo bent?
Dat heb ik dus ook niet. Niet aan uiterlijk en niet aan gedrag.quote:
bij jou verwachte ook niemand hetquote:Op zondag 17 april 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had vorige week ook weer iemand die wel een beetje verbaasd was toen ik het vertelde
Klopt wel ja...quote:
In Rotterdam. Waarom zou jij het over mij hebben? Je hebt helemaal geen idee wie ik ben.quote:Op zondag 17 april 2016 17:27 schreef Etsu het volgende:
Woon je nou in Groningen, Kaas? Of in het zuiden?
Van de week had ik met iemand over jou...
Omdat ik weet dat jij bij het bierfestival was laatst.quote:Op zondag 17 april 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Rotterdam. Waarom zou jij het over mij hebben? Je hebt helemaal geen idee wie ik ben.
Ik kon wel aan je horen dat je een Groninger bent trouwens. Beetje zo iemand die totaal niet Gronings spreekt, maar aan wie je het toch hoort. Maar dat is wel leuk hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had vorige week ook weer iemand die wel een beetje verbaasd was toen ik het vertelde
Voor wie was dat zo interessant om het erover te hebben dan?quote:Op zondag 17 april 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij bij het bierfestival was laatst.![]()
Voor mij.quote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor wie was dat zo interessant om het erover te hebben dan?
Ik kom origineel wel uit Groningen btw.
Het is veel makkelijker als men het aan je ziet. Als je hetero lijkt zullen homo's ook nooit op jou afstappen om te regelen. Maakt het alleen maar lastiger.quote:Op zondag 17 april 2016 17:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook niet. Niet aan uiterlijk en niet aan gedrag.
Toch heb ik vaak het idee dat je het aan de meeste wel kan zien. Er is iets met het gezicht wat afwijkt. Weet niet wat, het is net als met down syndroom, dat zie je ook. Alleen weet ik dan wel te benoemen wat de specifieke kenmerken zijn.![]()
Edit: Hoezo helaas? Je kan het toch altijd zeggen.![]()
Haha Mani zei ook al mijn Groningse roots te kunnen herkennenquote:Op zondag 17 april 2016 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kon wel aan je horen dat je een Groninger bent trouwens. Beetje zo iemand die totaal niet Gronings spreekt, maar aan wie je het toch hoort. Maar dat is wel leuk hoor.
Takes one to know one.quote:Op zondag 17 april 2016 17:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha Mani zei ook al mijn Groningse roots te kunnen herkennenBest grappig, heb het zelf nooit door namelijk.
Tja, maar jij hebt een vriend.quote:Op zondag 17 april 2016 17:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is veel makkelijker als men het aan je ziet. Als je hetero lijkt zullen homo's ook nooit op jou afstappen om te regelen. Maakt het alleen maar lastiger.
quote:
dat stuk bedoel ikquote:Op zondag 17 april 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Grotendeels. Maar niet dat dikke uiteinde waar er geen bosjes meer aangroeien.
Dat is ook weer zo. Op het werk is het misschien net iets minder.quote:Op zondag 17 april 2016 17:34 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Tja, maar jij hebt een vriend.![]()
Ben er tijdens mijn werk wel blij mee dat het er niet zo dik bovenop ligt. Weet ook niet of dat in mijn voordeel gewerkt had, maar dat kan ook mijn eigen bekrompen geest zijn.
Nee joh. Als je die bosjes eraf snijdt zitten er stukjes stronk aan, wat prima is, maar de rest flikker je weg.quote:
lekker zegquote:Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, ik moet nu ff koken.
Kogelbiefstuk met asperges yeahhh
Maar in die situaties kan je toch je gedrag er iets dikker bovenop leggen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Op het werk is het misschien net iets minder.
Maar in uitgaansgelegenheden zoveel chiller hehe.
heb het geschild en is nu aan het kokenquote:Op zondag 17 april 2016 17:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh. Als je die bosjes eraf snijdt zitten er stukjes stronk aan, wat prima is, maar de rest flikker je weg.
Wat moet jij nou met een kerel van bijna 40.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2016 17:38 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met een kerel van bijna 40.Ik heb nog nooit een kerel van bijna 40 gehad, en je moet alles meegemaakt hebben in je leven hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zal je pis stinken vanavond.quote:Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, ik moet nu ff koken.
Kogelbiefstuk met asperges yeahhh
Alles is wel veel!? Maar verder roerend met je eens!quote:Op zondag 17 april 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kerel van bijna 40 gehad, en je moet alles meegemaakt hebben in je leven hè.
Er is wel een max hoor. 1978 is de grens.quote:Op zondag 17 april 2016 17:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Alles is wel veel!? Maar verder roerend met je eens!
Tref ik het even dat ik deze gebruikersnaam heb gekozen en niet Jopie76..quote:Op zondag 17 april 2016 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is wel een max hoor. 1978 is de grens.
xtc is toch speed met mdma?quote:Op zondag 17 april 2016 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
zegt hij met zijn xtc en speed in 1 avond
heb nooit speed gebruiktquote:Op zondag 17 april 2016 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
zegt hij met zijn xtc en speed in 1 avond
Zou ik de 27 nog halen denk jequote:Op zondag 17 april 2016 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb nooit speed gebruikt
En eens per drie maanden een pilletje is heel anders dan dagelijks blowen. Je weet wat er met ama gebeurd is
Dacht het wel, anders had het wel gewoon mdma geheten.quote:
Ik heb het nooit gebruikt.quote:Op zondag 17 april 2016 17:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dacht het wel, anders had het wel gewoon mdma geheten.![]()
Ben ook geen grootverbruiker. Ga 1 x per jaar naar een feest, Dance Valley of Mysteryland, hangt van het weer af.
Haha, herkenbaar.quote:Op zondag 17 april 2016 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gebruikt.Ga het ook niet doen, want ik ken mezelf. Ik ben nogal verslavingsgevoelig
Wat is wel verslavend dan?quote:Op zondag 17 april 2016 17:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar.
Maar dit is niet echt verslavend, althans niet bij mij. Het werkt ook niet echt meer de 2e of 3e dag. Hoe langer je weer wacht, des te beter de volgende keer is.
Dat is toch ziek duurquote:Op zondag 17 april 2016 17:56 schreef Etsu het volgende:
Ik heb sinds kort een nieuwe verslaving bij.Koffie/cafeïne.
![]()
Morgenochtend om 09:00 college, dan even vlak ervoor Starbucks halen![]()
Koffie
seks, mannenquote:Op zondag 17 april 2016 18:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
ketamine, benzo, amfetamine, methadon
1 kop per dag, 5 dagen per week, 4,4 week in een maand = 53,90 p/m voor 1 bak koffie per dag en meneer noemt het niets.quote:Op zondag 17 april 2016 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Filterkoffie niet. Grote beker voor 2,45 ofzo? Is niks.
Je moest eens weten hoeveel ik uitgeef per maand en waaraan.quote:Op zondag 17 april 2016 18:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
1 kop per dag, 5 dagen per week, 4,4 week in een maand = 53,90 p/m voor 1 bak koffie per dag en meneer noemt het niets.
in de bios koppeltjes aanstaren ook?quote:Op zondag 17 april 2016 18:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
sporten, suiker, vet, vrouwen, FB profielen afstruinen
Mwah, zat mannen die een gat in hun hand hebben.quote:Op zondag 17 april 2016 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel ik allemaal uitgeef per maand en waaraan.
Wat dat betreft ben ik wel écht vrouwelijk.![]()
Oeh. Positief of negatief?quote:Op zondag 17 april 2016 18:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mwah, zat mannen die een gat in hun hand hebben.
Begin een aardig beeld te krijgen van hoe jouw leven eruit ziet.
quote:Op zondag 17 april 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
pax is wel de meest vrouwelijke gay van de SC
Zoveel mogelijk van genieten en als het moment daar is, de bijstand trekken, jatoch.quote:Op zondag 17 april 2016 18:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Had graag willen ruilen, op die leeftijd!
Die ga jij nooit meemaken..quote:Op zondag 17 april 2016 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk van genieten en als het moment daar is, de bijstand trekken, jatoch.
Mocht het gebeuren, stuur je maar een dm!quote:Op zondag 17 april 2016 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Als ik de bijstand ga trekken? Huh?quote:Op zondag 17 april 2016 18:19 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mocht het gebeuren, stuur je maar een dm!
Geurkaarsjes.quote:Op zondag 17 april 2016 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of heb jij ook kaarsjes en geurstokjes in huis staan?
Gratis en voor niks?quote:Op zondag 17 april 2016 18:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een kamer over. En vast ook wel wat zakgeld voor je.
Das een waar woord. Af en toe koken zou wel gewaardeerd worden!quote:Op zondag 17 april 2016 18:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Waardering valt ook in andere dingen uit te drukken dan alleen in geld toch?
Ik laat wel bezorgen. Op jouw kosten uiteraard.quote:Op zondag 17 april 2016 18:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Das een waar woord. Af en toe koken zou wel gewaardeerd worden!
Ist terug?quote:Op zondag 17 april 2016 18:29 schreef Renesite het volgende:
Pat? Jawel. Heeft nieuwe behandelingen. Lijkt daardoor langere tijd beter te gaan
Ik wil Bob kriebelenquote:Op zondag 17 april 2016 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de schutting.
Ja cute hequote:Op zondag 17 april 2016 18:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Niet verkeerd! Ik heb dezelfde bloemen in de tuin staan, die klokjes.
Mn man heeft een vorm van non-hodgkin. Lymfesieten of zo heet het. Zit in de huid wat praktisch gezien alleen op de hoofd een rode plek veroorzaakt. Normaliter werd er twee bestralingen gedaan. Nu krijgt hij 'Retuktimab' waardoor er (hopelijk) 1,5 jaar niks terugkomt. Maar het blijft in principe altijd er zitten tot de medische wereld denkt een oplossing te hebben. Die is er voorlopig nog niet.quote:Op zondag 17 april 2016 18:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geen idee wat er precies is, maar sterkte man!
Halverwege september. Zelf geregeld dit jaar (appartementje, vluchtje, transfer. Zit in het centrumquote:
Lekker heur.quote:Op zondag 17 april 2016 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Halverwege september. Zelf geregeld dit jaar (appartementje, vluchtje, transfer. Zit in het centrum! )
Jij dan! Amerika toch?
Hoe lang danquote:Op zondag 17 april 2016 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker heur.
Ja ben nog bezig.Kom je op bezoek?
aug 16 tm mei 17quote:
Goffer, wat een kutzooi. Weet nooit zo goed wat ik moet zeggen in dit soort situaties, behalve veel wijsheid en kracht te wensen.quote:Op zondag 17 april 2016 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja cute he!
[..]
Mn man heeft een vorm van non-hodgkin. Lymfesieten of zo heet het. Zit in de huid wat praktisch gezien alleen op de hoofd een rode plek veroorzaakt. Normaliter werd er twee bestralingen gedaan. Nu krijgt hij 'Retuktimab' waardoor er (hopelijk) 1,5 jaar niks terugkomt. Maar het blijft in principe altijd er zitten tot de medische wereld denkt een oplossing te hebben. Die is er voorlopig nog niet.
nu pas?quote:Op zondag 17 april 2016 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu ik heb eindelijk mn vloer schoongemaakt
Coolquote:Op zondag 17 april 2016 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
aug 16 tm mei 17![]()
maar ik heb vanaf juni vrij, dus misschien ga ik wel op rondreis een maand ergens. lijkt me wel leuk.
Hij heeft het al 2,5 jaar als ik het zo even snel reken. Dus op zich is de angst en verdrietperiode wel wat verder. Daarmee zeg ik niet dat ik het lief vind hoorquote:Op zondag 17 april 2016 18:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Goffer, wat een kutzooi. Weet nooit zo goed wat ik moet zeggen in dit soort situaties, behalve veel wijsheid en kracht te wensen.![]()
Vond alleen dit (maar dat zal je zelf ook al wel gezocht hebben)
Purpose Vitamin D insufficiency is common in the United States, with low levels linked in some studies to higher cancer incidence, including non-Hodgkin's lymphoma (NHL). Recent data also suggest that vitamin D insufficiency is related to inferior prognosis in some cancers, although there are no data for NHL.
heb je nog een vrouw gevonden? vorige keer kreeg je die tipquote:Op zondag 17 april 2016 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet trap en slaapkamer ook nog doen maar echt geen zin meer in
nee helaasquote:Op zondag 17 april 2016 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je nog een vrouw gevonden? vorige keer kreeg je die tip
Wat hebben jullie nu weer verbouwdtdtdt.quote:Op zondag 17 april 2016 18:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cool!
Heb alleen geen tijd voor vakantie! Druk met werk en pat met studie en we hebben net verbouwd thuis en wil alleen nog een nieuwe badkamer..
[..]
Hij heeft het al 2,5 jaar als ik het zo even snel reken. Dus op zich is de angst en verdrietperiode wel wat verder. Daarmee zeg ik niet dat ik het lief vind hoor!
En nee, nog eerlijker: je stopt op den duur met googlen. Zal het nog even bekijken tho
aim for the stars bbyquote:Op zondag 17 april 2016 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien moet je minder kieskeurig zijn
Die aspergetips kookte ik ff 2 minuten, daarna die Parmaham eromheen gewikkeld (4 rolletjes per persoon gemaakt) en dat nog een minuut of 6 gebakken. Was echt sensationeel, zo smaakvol.quote:
Was:quote:Op zondag 17 april 2016 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nu weer verbouwdtdtdt.
Dat wordt een aspergemeet bij Kaas thuis.quote:Op zondag 17 april 2016 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die aspergetips kookte ik ff 2 minuten, daarna die Parmaham eromheen gewikkeld (4 rolletjes per persoon gemaakt) en dat nog een minuut of 6 gebakken. Was echt sensationeel, zo smaakvol.Biefstukje lukte ook prima, maar iets minder goed. Parmezaanse kaasvlokken eroverheen en gebakken aardappelschijfjes erbij. Prima maaltje.
quote:Op zondag 17 april 2016 18:49 schreef Renesite het volgende:
Hij heeft het al 2,5 jaar als ik het zo even snel reken. Dus op zich is de angst en verdrietperiode wel wat verder. Daarmee zeg ik niet dat ik het lief vind hoor!
En nee, nog eerlijker: je stopt op den duur met googlen. Zal het nog even bekijken tho
Tja.. Vitamine D tekort. Hij is roodharig dus niet zo gek.quote:
Ik wil altijd ergens het gevoel hebben dat ik controle uitoefen. Het is in ieder geval iets wat je kan laten meten bij de huisarts.quote:Op zondag 17 april 2016 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja.. Vitamine D tekort. Hij is roodharig dus niet zo gek.
Nee maar hij verbrandt bij 't leven dus gelijk insmerenquote:Op zondag 17 april 2016 19:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik wil altijd ergens het gevoel hebben dat ik controle uitoefen. Het is in ieder geval iets wat je kan laten meten bij de huisarts.
Niets mis met roodharigen.
Klinkt als een prima maal voor de sc-meet!quote:Op zondag 17 april 2016 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die aspergetips kookte ik ff 2 minuten, daarna die Parmaham eromheen gewikkeld (4 rolletjes per persoon gemaakt) en dat nog een minuut of 6 gebakken. Was echt sensationeel, zo smaakvol.Biefstukje lukte ook prima, maar iets minder goed. Parmezaanse kaasvlokken eroverheen en gebakken aardappelschijfjes erbij. Prima maaltje.
Ik weet. Ben zelf ook glow in teh dark.quote:Op zondag 17 april 2016 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee maar hij verbrandt bij 't leven dus gelijk insmeren!
Tja, ik denk dat het per saldo wel prima is dat niemand het aan je merkt. Maar ik kom op mensen vaak eerder over als een homohater dan als een homo en dat vind ik in het uitgaansleven soms gewoon wel kut, Mja. Niet zo erg verder ook.quote:Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar in die situaties kan je toch je gedrag er iets dikker bovenop leggen.
Meid, van de week zo hard gelachen..
Sta je dan in je politieke debat met je nichtenstemmetje. Wees blij man.
Ama?quote:Op zondag 17 april 2016 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb nooit speed gebruikt
En eens per drie maanden een pilletje is heel anders dan dagelijks blowen. Je weet wat er met ama gebeurd is
Mdma kan je niet verslaafd aan raken.quote:Op zondag 17 april 2016 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gebruikt.Ga het ook niet doen, want ik ken mezelf. Ik ben nogal verslavingsgevoelig
Geloof er niets van, man-die-goed-met-geld-om-kan-gaan. Zie net nog een vakantie voorbij komen.quote:
En een nieuwe badkamer.quote:Op zondag 17 april 2016 19:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geloof er niets van, man-die-goed-met-geld-om-kan-gaan. Zie net nog een vakantie voorbij komen.
Die gouden ketting van je, komt op mij ook beetje gay basher over.quote:Op zondag 17 april 2016 19:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat het per saldo wel prima is dat niemand het aan je merkt. Maar ik kom op mensen vaak eerder over als een homohater dan als een homo en dat vind ik in het uitgaansleven soms gewoon wel kut, Mja. Niet zo erg verder ook.
Ik heb ooit twee planten plus twee plantenbakken gekocht. Ging megasnel dood, dus heb ik de ene maar weggegooid en de ander op m'n balkon geflikkerd en die is toen compleet opgeleefd.quote:Op zondag 17 april 2016 18:21 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een keer echte bloemen gekocht en op de tafel neergezet. En daar is het bij gebleven.
Ik heb echt niks met kaarsjes, bloemen, weet ik allemaal wat, van die vrouwendingen.
En dan zit er ook nog zo'n chagrijnige bakkes boven met hele donkere ogen/haar etc.quote:Op zondag 17 april 2016 19:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die gouden ketting van je, komt op mij ook beetje gay basher over.
Tjaquote:Op zondag 17 april 2016 19:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geloof er niets van, man-die-goed-met-geld-om-kan-gaan. Zie net nog een vakantie voorbij komen.
Kaas- isquote:Op zondag 17 april 2016 19:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan zit er ook nog zo'n chagrijnige bakkes boven met hele donkere ogen/haar etc.
Ik liet vorige week dinsdag een glas kapot vallen en dat glas ligt ook nog steeds op de keukenvloer.quote:Op zondag 17 april 2016 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
Etsu ik heb eindelijk mn vloer schoongemaakt
Ja, heb ik wel eens van gehoord. Helaas staat de boel hier ongeveer tot aan de eerste verdieping onder water.quote:Op zondag 17 april 2016 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja! Gelukkig bestaat er overwaarde
Dat klinkt heftig.quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel eens van gehoord. Helaas staat de boel hier ongeveer tot aan de eerste verdieping onder water.
Klinkt een beetje viezig.quote:Op zondag 17 april 2016 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat wordt een aspergemeet bij Kaas thuis.
Haha, ik een beetje koken voor tien man zeker.quote:Op zondag 17 april 2016 19:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Klinkt als een prima maal voor de sc-meet!
Een niet verbouwd huis staat te koop en is verkocht onder voorbehoud voor 20k meer dan wat mijn hypotheek mét verbouwingsdepot etc. is.quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel eens van gehoord. Helaas staat de boel hier ongeveer tot aan de eerste verdieping onder water.
Ik ben van binnen altijd ontzettend vrolijk, maar heb gewoon vaak een chagrijnig uitziende bakkes. Snap het ook niet.quote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Kaas- is![]()
Waarom doe je niet gezellig lachend door het leven gaan?
Wil best helpen om de asperge in de ham te rollen hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 19:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, ik een beetje koken voor tien man zeker.
Kapitalistquote:Op zondag 17 april 2016 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een niet verbouwd huis staat te koop en is verkocht onder voorbehoud voor 20k meer dan wat mijn hypotheek mét verbouwingsdepot etc. is.
Ik heb een verdieping meer
quote:Op zondag 17 april 2016 19:18 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wil best helpen om de asperge in de ham te rollen hoor.
quote:
Neuh, een uitgeleefd huis kopen die niemand anders wiltquote:
Omhoog met die mondhoeken!quote:Op zondag 17 april 2016 19:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben van binnen altijd ontzettend vrolijk, maar heb gewoon vaak een chagrijnig uitziende bakkes. Snap het ook niet.
Ik ben de reinheid zelve.quote:
Leuk huisje!quote:Op zondag 17 april 2016 19:20 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)lper-weststraat-9-a/
Ik wil eigenljk dees. Maar Pat wil niet want vindt dat we na de kozijnen hier eerst jaren moeten blijven wonen.
quote:Op zondag 17 april 2016 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuh, een uitgeleefd huis kopen die niemand anders wilt!
Dan stap je van je eigen geloof af. Denk dat je beter dit trucje nog een paar keer kan uitoefenen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:20 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)lper-weststraat-9-a/
Ik wil eigenljk dees. Maar Pat wil niet want vindt dat we na de kozijnen hier eerst jaren moeten blijven wonen.
Achhhh we blijven hier nog wel. Ben in zoverre wel tevredenquote:Op zondag 17 april 2016 19:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[..]
Dan stap je van je eigen geloof af. Denk dat je beter dit trucje nog een paar keer kan uitoefenen.
Leuk huis! Wat een prijs trouwens.Mijn huis is niet veel groter, maar was wel iets duurder.
Mijn huis is kleiner en duurderquote:Op zondag 17 april 2016 19:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[..]
Dan stap je van je eigen geloof af. Denk dat je beter dit trucje nog een paar keer kan uitoefenen.
Leuk huis! Wat een prijs trouwens.Mijn huis is niet veel groter, maar was wel iets duurder.
Beter Selwerdquote:
Ik moest net nog lachen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:21 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omhoog met die mondhoeken!
[..]
Ik ben de reinheid zelve.
Tja. Had even overlegd toen je er ging wonen. Had je meer tips kunnen geven.quote:Op zondag 17 april 2016 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn huis is kleiner en duurder
[..]
Beter Selwerd
Mwoah.quote:Op zondag 17 april 2016 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Had even overlegd toen je er ging wonen. Had je meer tips kunnen geven.
Mwoah.quote:Op zondag 17 april 2016 19:27 schreef Peter het volgende:
Ik voel een HOMO-SC-meet aankomen, dat is al weer veel te lang geleden.
Ik denk trouwens dat als je een ontmoetingswolk zou tekenen van deze SC dat 2 streepjes van elkaar verwijderd zijn wel echt het maximum is dat je gaat ziet (1 streepje = hebben elkaar gemeet).quote:Op zondag 17 april 2016 19:27 schreef Peter het volgende:
Ik voel een HOMO-SC-meet aankomen, dat is al weer veel te lang geleden.
Niet veel duurder hoor.quote:
Niets mis met dromen, toch!?quote:Op zondag 17 april 2016 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Achhhh we blijven hier nog wel. Ben in zoverre wel tevreden!
quote:Op zondag 17 april 2016 19:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat als je een ontmoetingswolk zou tekenen van deze SC dat 2 streepjes van elkaar verwijderd zijn wel echt het maximum is dat je gaat ziet (1 streepje = hebben elkaar gemeet).
Hoezo heb je nou weer 3 slaapkamers als student?quote:Op zondag 17 april 2016 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet veel duurder hoor.
Ligt er ook n beetje aan hoe je het bekijkt. Ik heb drie slaapkamers, dat huis twee. Keuken en woonkamer zitten apart van elkaar maar qua grootte zal het niet veel verschillen. Badkamer is wel wat groter. En ik heb ook nog vitrage.
Omdat ik een huis heb.quote:Op zondag 17 april 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo heb je nou weer 3 slaapkamers als student?
Ik ook, alleen heet m'n huis 1-persoons studio.quote:
Mijne heet drieslaapkamersmettuin.quote:Op zondag 17 april 2016 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook, alleen heet m'n huis 1-persoons studio.
Hoezo heb je een heel huis als student? Das toch licht ongewoon.
Dat het licht ongewoon is, wil niet zeggen dat het onmogelijk is. En gewoon omdat ik het kan betalen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook, alleen heet m'n huis 1-persoons studio.
Hoezo heb je een heel huis als student? Das toch licht ongewoon.
Of zitten er huisgenoten bij in ofzo? Anders is dat toch gewoon kut en overbodig, allemaal ongebruikte slaapkamers in je studentenhuis?quote:Op zondag 17 april 2016 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat het licht ongewoon is, wil niet zeggen dat het onmogelijk is. En gewoon omdat ik het kan betalen.
Skatjen, je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor. Al woonde je in het Groninger museum.quote:Op zondag 17 april 2016 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet veel duurder hoor.
Ligt er ook n beetje aan hoe je het bekijkt. Ik heb drie slaapkamers, dat huis twee. Keuken en woonkamer zitten apart van elkaar maar qua grootte zal het niet veel verschillen. Die badkamer is wel wat groter. En ik heb ook nog vitrage.
Nee. Het is gewoon een net rijtjeshuis voor mezelf. Een van de slaapkamers heb ik omgebouwd naar een inloopkast, en de andere is een logeerkamer. In de grootste slaapkamer heb ik een boxspring staan.quote:Op zondag 17 april 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of zitten er huisgenoten bij in ofzo? Anders is dat toch gewoon kut en overbodig, allemaal ongebruikte slaapkamers in je studentenhuis?
quote:Op zondag 17 april 2016 19:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Skatjen, je hoeft jezelf niet te verdedigen hoor. Al woonde je in het Groninger museum.
Kost zoiets dan in Grunn?quote:Op zondag 17 april 2016 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon een net rijtjeshuis voor mezelf. Een van de slaapkamers heb ik omgebouwd naar een inloopkast, en de andere is een logeerkamer. In de grootste slaapkamer heb ik een boxspring staan.
Ik heb wel een huisgenoot gehad, maar dan hebben we het over een jaar geleden.
Gewoon, wat een huis kost. Zeker goedkoper dan de Randstad.quote:
Ja, sorry, zo'n type ben ik niet.quote:Op zondag 17 april 2016 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet tevreden zijn met wat je hebt enz
Ik betaal 480 per maand (incl.) voor 24 vierkante meter.quote:Op zondag 17 april 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon, wat een huis kost. Zeker goedkoper dan de Randstad.
Ik betaal geen huur.quote:Op zondag 17 april 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik betaal 480 per maand voor 24 vierkante meter.
misschien moet ik mn huis maar verhuren als ik weg benquote:Op zondag 17 april 2016 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Drie kamers verhuren a 500 per stuk en je loopt binnen etsu
Dat was toch allang wel duidelijk?quote:
Ik maakte daar tijdens m'n uitwisseling dikke winst op, superchill.quote:Op zondag 17 april 2016 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
misschien moet ik mn huis maar verhuren als ik weg ben
ik 500 voor studio van 30quote:Op zondag 17 april 2016 19:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik betaal 480 per maand (incl.) voor 24 vierkante meter.
ik kan 1000+ vragen voor het hele huisquote:Op zondag 17 april 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik maakte daar tijdens m'n uitwisseling dikke winst op, superchill.
Ehhh... Citybox?quote:Op zondag 17 april 2016 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan 1000+ vragen voor het hele huis
maar ik ben bang voor mn spullen
Haal je die d'r uit. Je gaat zo'n huis toch niet een vol jaar leeg laten staan, gooi je 12.000 euro weg.quote:Op zondag 17 april 2016 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom moet hra worden afgeschaftquote:Op zondag 17 april 2016 19:46 schreef Jopie78 het volgende:
jesus, ik betaal nog minder hypotheek dan jullie beide en heb een huis met 5 slaapkamers.
Jij woont ook waar niemand anders wil wonen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:46 schreef Jopie78 het volgende:
jesus, ik betaal nog minder hypotheek dan jullie beide en heb een huis met 5 slaapkamers.
opslaan, en goedkope troep erin zetten. 11 maanden is toch 11K. ding ding dingquote:Op zondag 17 april 2016 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik meer dan 460 maar dan wel bruto. HRA doe ik jaarlijks.quote:Op zondag 17 april 2016 19:46 schreef Jopie78 het volgende:
Dat, maar de rente is ook belachelijk laag. Ben begonnen met 5,5, zit nu op 1,9. Gaat nergens over.quote:
Jij woonde toch in Rotterdam?quote:Op zondag 17 april 2016 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij woont ook waar niemand anders wil wonen.
Indien 1000pm is toch leuk meegenomen. Al zou ik het ook spannend vinden.quote:Op zondag 17 april 2016 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, kan wel idd. Misschien maar toch gewoon 2 dagen voor uitrekken.
Meh. Zoveel gedoe.
dat is niets voor etsuquote:Op zondag 17 april 2016 19:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
opslaan, en goedkope troep erin zetten. 11 maanden is toch 11K. ding ding ding
http://www.jandejong.nl/quote:Op zondag 17 april 2016 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, kan wel idd. Misschien maar toch gewoon 2 dagen voor uitrekken.
Meh. Zoveel gedoe.
Ken mogelijk een iemand. Mogelijk... Maar dat is bijna een excollega.quote:Op zondag 17 april 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:
ik heb gewoon liever een net stelletje dat hier gewoon n tijdje komt wonen, gemeubileerd.
maarja.
of expats
Overigens verhuurde ik m'n huis ook gemeubileerd. Ging prima.quote:Op zondag 17 april 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:
ik heb gewoon liever een net stelletje dat hier gewoon n tijdje komt wonen, gemeubileerd.
maarja.
of expats
Ik maandelijks en beleg ermee.quote:Op zondag 17 april 2016 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik meer dan 460 maar dan wel bruto. HRA doe ik jaarlijks.
issie ok?quote:Op zondag 17 april 2016 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken mogelijk een iemand. Mogelijk... Maar dat is bijna een excollega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |