Ik wist niet dat jij homo was, ik dacht dat je een echte vrouwenverslinder wasquote:
hoe kom je daarbijquote:Op zondag 17 april 2016 16:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij homo was, ik dacht dat je een echte vrouwenverslinder was
Lekker ding!quote:
Gister mooi weer?quote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lekker ding!![]()
Heb je nou al eens je museum-diploma gehaald. Was gister mooi weer om naar het museum te gaan.
quote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal schijn. Hetero's bestaan niet.
Mooi weer voor een museum, niet mooi weer om buiten te spelen.quote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gister mooi weer?
Nee, nog 2 bijeenkomsten. Dit weekend vrij.
Volgende week vrijdag én zaterdag weer.quote:Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mooi weer voor een museum, niet mooi weer om buiten te spelen.![]()
Ah, het schiet dus al op, over de helft.
De wereld zou wel gewoon direct 10x zo chill zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]Hehe
Dat zou wel als muziek in m'n oren klinken maar helaas geloof ik er niet in
Oh heerlijk. Geen teleurstellingen meer.quote:Op zondag 17 april 2016 17:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De wereld zou wel gewoon direct 10x zo chill zijn.
Ach ja.
Omdat ze homo zijn, wil niet zeggen dat ze je allemaal willen.quote:Op zondag 17 april 2016 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Geen teleurstellingen meer.
Mij wel.quote:Op zondag 17 april 2016 17:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omdat ze homo zijn, wil niet zeggen dat ze je allemaal willen.
Ah joh, over een week ben je klaar. Zo is het ook!quote:Op zondag 17 april 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag én zaterdag weer.
Niet veel zin in. Maar moet even.
Hoezo, alsof homo's niet kunnen teleurstellen. Maar het zou wel minder vaak gebeuren ja.quote:Op zondag 17 april 2016 17:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Geen teleurstellingen meer.
Ik heb een zwak voor hetero's.quote:Op zondag 17 april 2016 17:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoezo, alsof homo's niet kunnen teleurstellen. Maar het zou wel minder vaak gebeuren ja.
Ik was direct om na het zien van je foto, ben dus niet in de positie dit gesprek verder te voeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |