Precies, Geerds Leeft is oneindig!quote:
Nee is Pasen. Met Kerstmis vieren we de geboorte van Justin bieber uit het noorden.quote:Op zondag 17 april 2016 18:11 schreef Pharkus het volgende:
Dan vieren we toch de geboorte van Kayne met de drie Kardashians uit het oosten?
beetje marokannen meppen.quote:Op zondag 17 april 2016 19:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje bierklappen bij de olieballenkraam
Welke discussie? Ik geloof wel dat alle argumenten wel op zijn in die discussie.quote:Op zondag 17 april 2016 21:19 schreef renwan het volgende:
In april klagen over kerst mag wel maar TS wordt zeker woest als de zwarte pieten discussie weer los gaat in september?
Dat is hoe de media het noemt, ik pas me daarop aan. Zelf weiger ik me met die "discussie" te bemoeienquote:Op zondag 17 april 2016 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Welke discussie? Ik geloof wel dat alle argumenten wel op zijn in die discussie.
Kunnen we het beter over het kerstdiner hebben.quote:Op zondag 17 april 2016 21:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat is hoe de media het noemt, ik pas me daarop aan. Zelf weiger ik me met die "discussie" te bemoeien
Niet in april. Dit is een tijd om je druk te maken over simpele dingen zoals het weer bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 april 2016 21:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kunnen we het beter over het kerstdiner hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |