quote:Op zondag 17 april 2016 08:51 schreef -AMG- het volgende:
In mijn regio hebben we de Duitse cola. Hey schijnt goedkoper te zijn dan bij een nl leverancier.
In de Duitse supermarkt kost Coca Cola op zijn laagst 50 cent per liter, hier in Nederland betaal je rustig 3x zoveel. Waarom? Omdat genoeg Nederlanders het 'uit gemak' voor die prijs blijven kopen..quote:
Nou, niet echt uit gemak hoor. Als je niet dicht bij de Duitse grens woont is het natuurlijk geen doen (en veel te duur) om voor coca cola helemaal naar Duitsland te gaan.quote:Op zondag 17 april 2016 13:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In de Duitse supermarkt kost Coca Cola op zijn laagst 50 cent per liter, hier in Nederland betaal je rustig 3x zoveel. Waarom? Omdat genoeg Nederlanders het 'uit gemak' voor die prijs blijven kopen..
Een liter duitse coca cola kost 66 cent, 99 cent voor 1.5 liter.quote:Op zondag 17 april 2016 14:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, niet echt uit gemak hoor. Als je niet dicht bij de Duitse grens woont is het natuurlijk geen doen (en veel te duur) om voor coca cola helemaal naar Duitsland te gaan.
Overigens zie ik coca cola in Duitsland meestal voor ongeveer een euro per liter, soms 95 cent, maar eigenlijk nooit voor 50 cent. Dat zie ik alleen bij pepsi.
Ja vandaar...quote:Op zondag 17 april 2016 22:51 schreef Bucketlist het volgende:
Viel mij laatste al op met blikjes uit de automaat op mijn werk; heel veel Deense blikjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |