Ik kijk tegenwoordig zelfs Feyenoord niet meer 90 minuten.quote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt bizar hoor, ik heb altijd moeite een wedstrijd af te kijken
Aleen CL vind ik wel leuk om te kijken
Zijn je andere plantjes alweer dood?quote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Van de albert Heijn
ik weet niet welke ze daar hebben
Zeker begin van de competitie ongelofelijk saaiquote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig zelfs Feyenoord niet meer 90 minuten.
Klopt.quote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker begin van de competitie ongelofelijk saai
nu laatste speelrondes wel leuker vind ik
Weet ik ook niet maar ik wou even opscheppen over mijn tulpenkennisquote:Op zondag 17 april 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Van de albert Heijn
ik weet niet welke ze daar hebben
ja johquote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn je andere plantjes alweer dood?
Welke soort is het beste jc?quote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet ik ook niet maar ik wou even opscheppen over mijn tulpenkennis
lang welquote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
heb wel anjers gehad, die zijn bijna een maand mooi gebleven
hoezoquote:Op zondag 17 april 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga geen bloemen kopen. Kan ik ze net zo goed meteen voor de deur van de supermarkt kapot trappen.
En een xxl-condoom.quote:Op zondag 17 april 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben niets maar dan ook echt helemaal niets met bloemen. Ik voel er helemaal niets bij, laat staan dat ik ze verzorg.
Als ik dan ooit dood ga, leg dan geen bloemen op mijn kist maar een kratje bier ofzo, met een voetbal ernaast.
Ja en ze waren maar drie euroquote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lang wel
ik mag hier toch wel elke 2 weken nieuwe bloemen kopen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ze waren maar drie euroMaakt een kamer/huis wel gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
goede kennis heb jequote:Op zondag 17 april 2016 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn honderden soorten he
verschillen allemaal van elkaar, en plek waar ze geteeld worden ook
Ja vind ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |