SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:42 schreef DeMolay het volgende:
Wat willen jullie als blanda en ik, de beste "Daginng Rendang " heb gemaakt.........origineeel he met alles !
moest sociaal doen in stad en sochtends weer kerkquote:
Gisteren bij Blauw Bloed mooie filmpjes van Kate in India gezien. Ze wordt wel erg mager hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest sociaal doen in stad en sochtends weer kerk
kort nachtje
Denk anorexia net als diquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren bij Blauw Bloed mooie filmpjes van Kate in India gezien. Ze wordt wel erg mager hoor.
Had toen gelezen na geboorte van Princes Charlotte dat ze 3 uur per dag sportte.quote:Op zondag 17 april 2016 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop het niet maar ze is wel net zo dun.
Hoop wel dat ze zich gelukkiger voelt dan Di.
Nee. Ze ziet er zo breekbaar uitquote:Op zondag 17 april 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had toen gelezen na geboorte van Princes Charlotte dat ze 3 uur per dag sportte.
gaat niet goed
Ik ben trots op je guyver!quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef theguyver het volgende:
zo ff 5 km gedaan onder de 27min!
ondanks weinig training vind ik het best netjes van mezelf
Wat goed! Dat je daar nog tijd (en energie) voor hebt in je drukke leven .quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef theguyver het volgende:
zo ff 5 km gedaan onder de 27min!
ondanks weinig training vind ik het best netjes van mezelf
Ook geen eieren? Anders ff ommeletje makenquote:Op zondag 17 april 2016 18:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb net mijn avondeten op, maar ik heb nog steeds trek. En er is verder echt niets in huis.
Neequote:Op zondag 17 april 2016 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook geen eieren? Anders ff ommeletje maken
Dan zit er niets anders op dan wat halenquote:Op zondag 17 april 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Alleen fruit. Maar daar heb ik geen trek in.
Ik denk dat ik gebakken aardappeltjes bestel. Maar dat vind ik zo asociaal, om alleen dat te bestellen bij een pizzeriaquote:Op zondag 17 april 2016 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan wat halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gifje in de OP.★★★
pokke druk, voor eerst in 2 a 3 maand dat ik mijn mening weer eens goed door ram hier op BNWquote:
Alleen er over lezen is al heerlijkquote:Op zondag 17 april 2016 20:26 schreef DeMolay het volgende:
Had 2 kg riblappen dus moest met mn nieuwe stoofpan koken he ! (gietijzer met emaille zn roode ) dus heb vanmiddag de gehele (700 gr) riblap aangebraden met mosterd en zwarte peper , daarna met thijm en laurier en 5 halve uien slederij en wortlel ,in de blub gezet nu 5 uur later![]()
Als je als kerel toch geen moeder uit die tijd gehad hebt die je het echte koken heeft geleerddank haar en leer nog steeds van haar !
![]()
Ga je het nog een keer proberen BPN? Of is de moed in je schoenen gezakt?quote:
Ja, van de oude stempel. Die weten wat braden is.Slow cooking was toen heel gewoon. Geluk ookquote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef DeMolay het volgende:
die van mij is van 43 dus nog kookles gehad LOL
Dan kom jij een dag van tevoren anders is het vlees niet gaarquote:
Nee, hoe lang?quote:Op zondag 17 april 2016 21:08 schreef DeMolay het volgende:
Boecan oven van Bucaneers
Weet je hoelang je mijn originele rendang buiten de koelkast kunt bewaren ?
soort vleeskrokettenquote:Op zondag 17 april 2016 21:12 schreef DeMolay het volgende:
droge ja, dat is de reden van zoveel kruiden ! geen beest wil daar tussen zitten !
je suddert ook niet aan het eind..je frituurd t laatse in coconut oil !
Vroeger hadden ze op de schepen toch ook gepekeld vlees in tonnen als ze naar Indië gingen?quote:Op zondag 17 april 2016 21:24 schreef DeMolay het volgende:
nee blokjes vlees die drooggekookt zijn vandaar een barriere vormen voor bacillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
SCRUMGODquote:
Friesche Droge worst van de Lidlquote:Op maandag 18 april 2016 13:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik wacht met smart op de Lidl in Hardenberg, dan kom ik daar ook eens.
Haha, een echte stad hequote:Op maandag 18 april 2016 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
SCRUMGOD
[..]
Friesche Droge worst van de Lidl![]()
oh wacht..
Spul van de Lidl
't is wel een eindje fietsen kwam ik achtermaar goed, da's gezond! Het verkeer hier in Groningen is wat minder gezond
godver, dat is echt flink wennen
En dan ben ik nog niet eens op de fiets naar het centrum geweestquote:Op maandag 18 april 2016 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, een echte stad he. Vieze auto's. Iedereen op de fiets (behalve ik)!
Hahaha, ik krijg daar ook de kriebels van in bijv. Amsterdam ofzo. Stelletje hipsters met hun kutfietsen, overal door en langs, kijken nergens naar, en allemaal fietsen ze alsof ze zoveel haast hebben dat hun vrouw of vriendin op springen staat.quote:Op maandag 18 april 2016 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
En dan ben ik nog niet eens op de fiets naar het centrum geweest![]()
Dat doet Div mooi met de benenwagenwant op de fiets.. Dat durf ik niet hoor
Eigenlijk zijn de auto's het probleem ook niet, al die fietsers! Koptelefoon op, kop in de telefoon, links/rechts inhalend. Gadverdamme
quote:Op maandag 18 april 2016 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, ik krijg daar ook de kriebels van in bijv. Amsterdam ofzo. Stelletje hipsters met hun kutfietsen, overal door en langs, kijken nergens naar, en allemaal fietsen ze alsof ze zoveel haast hebben dat hun vrouw of vriendin op springen staat.
Oeh. Ik zag gister een oud collega die schijnbaar de verpleging in is gegaan! Je zou er *bijna* pijn voor gaan lijdenquote:Op maandag 18 april 2016 13:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal levensmoe! En allemaal zo assertief als de pest. Ik laat gerust een fietser voorgaan, ff wachten tot 't veilig is om over te steken. Maar dan sta je zo een kwartier stil!Wil ook zo zijn dat ik mezelf overal voorgooi
dan maar gewond naar het ziekenhuis, in de watten laten leggen door zo'n mooi zustertje
ofzo. Zul je zien dat er zo'n oude tante wordt opgetrommeld om voor je te laten zorgen, heb je je voor niks aan laten rijden! Man man man.
/ratel
quote:Op maandag 18 april 2016 13:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oeh. Ik zag gister een oud collega die schijnbaar de verpleging in is gegaan! Je zou er *bijna* pijn voor gaan lijden.
Chirurg? Hm.quote:Op maandag 18 april 2016 13:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, doe maar nietBeter weer haar collega worden
Dat is dan wel weer een positief iets ja ;Pquote:Op maandag 18 april 2016 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon bij Big Pharma gaan werken. Komt het geldschip vanzelf binnen
Big Pharma dusquote:Op maandag 18 april 2016 14:04 schreef Divje het volgende:
Ik ga later de verslavingszorg in denk ik.
kek. jaquote:
Groningen staat zowiezo stil, er gaat niets boven groningen ...nee inderdaad de wereld houdt daar echt op. Man man man hoe verzin je het om in groningen te gaan wonenquote:Op maandag 18 april 2016 13:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal levensmoe! En allemaal zo assertief als de pest. Ik laat gerust een fietser voorgaan, ff wachten tot 't veilig is om over te steken. Maar dan sta je zo een kwartier stil!Wil ook zo zijn dat ik mezelf overal voorgooi
dan maar gewond naar het ziekenhuis, in de watten laten leggen door zo'n mooi zustertje
ofzo. Zul je zien dat er zo'n oude tante wordt opgetrommeld om voor je te laten zorgen, heb je je voor niks aan laten rijden! Man man man.
/ratel
Sowieso*quote:Op maandag 18 april 2016 14:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Groningen staat zowiezo stil, er gaat niets boven groningen ...nee inderdaad de wereld houdt daar echt op. Man man man hoe verzin je het om in groningen te gaan wonen
quote:Op maandag 18 april 2016 14:10 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Groningen staat zowiezo stil, er gaat niets boven groningen ...nee inderdaad de wereld houdt daar echt op. Man man man hoe verzin je het om in groningen te gaan wonen
Had een verlies moeten zijn. KNJB ditdatquote:Op maandag 18 april 2016 14:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja kut ajax ook , gelijkspel man man man.
ja houd je mond maar weer , op je groningse wifi-verbinding.quote:Op maandag 18 april 2016 14:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Had een verlies moeten zijn. KNJB ditdat
van een ajaciedquote:Op maandag 18 april 2016 14:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja houd je mond maar weer , op je groningse wifi-verbinding.
Zeg, 1 goeie ajacied maakt nog niet dat ze allemaal zo zijn he.quote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Die lui zijn ook veel te goed voor deze wereld
Grapjas, ik gok dat Div de rekening nog wel krijgtquote:Op maandag 18 april 2016 14:20 schreef Dance99Vv het volgende:
Die lui zijn ook veel te goed voor deze wereld
Dat moet ik maar ff voor zijnquote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapjas, ik gok dat Div de rekening nog wel krijgt
optimistquote:Op maandag 18 april 2016 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapjas, ik gok dat Div de rekening nog wel krijgt
Weet niet hoe het nu is maar kan me nog herinneren dat toen ik vroeger vaak in grunn kwam vooral de bussen een enorm asociaal drama waren.quote:Op maandag 18 april 2016 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
SCRUMGOD
[..]
Friesche Droge worst van de Lidl![]()
oh wacht..
Spul van de Lidl
't is wel een eindje fietsen kwam ik achtermaar goed, da's gezond! Het verkeer hier in Groningen is wat minder gezond
godver, dat is echt flink wennen
Bussen zijn sowieso (Dance, let je opquote:Op maandag 18 april 2016 14:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet niet hoe het nu is maar kan me nog herinneren dat toen ik vroeger vaak in grunn kwam vooral de bussen een enorm asociaal drama waren.
M'n neef trapte nog een keer zo'n buschauffer met 1 trap tegen de vlakt nadat deze een vrouw had aangereden en toen ook nog al schelend op die vrouw de bus uit kwam.
ik doelde meer op hoe de bussen zich gedroegen in het verkeer niet wat er in de bus aan de hand is.quote:Op maandag 18 april 2016 14:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Bussen zijn sowieso (Dance, let je op) klote. Maar hoef hier gelukkig weinig met de bus dus heb geen idee hoe asociaal het is
Leuk neef heb jij
Nouja, buschauffeurs rijden volgens mij altijd alsof ze the king of the road zijnquote:Op maandag 18 april 2016 14:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik doelde meer op hoe de bussen zich gedroegen in het verkeer niet wat er in de bus aan de hand is.
Bij dat incident werden wij zelf ook bijna geschept op de fiets door die bus.
haha en dan maar hopen op een crash?quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja, buschauffeurs rijden volgens mij altijd alsof ze the king of the road zijn
Weet wel dat het hier in de binnenstad echt een ramp is. Maar dat geldt voor alles wat zich daar in het verkeer begeeft. Fietsers, automobilisten, bussen, scooters, alles gaat dwars door elkaar heen. En dan heb je nog de wandelaars die niet uitkijken voor ze oversteken.
Wel prachtig om te zien vanaf een terras
Noujaaa, hopen niet natuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha en dan maar hopen op een crash?
haha ja net als op werk als we buiten eten met zicht op de speeltuin. Prachtig hoe dat kleine grut af en toe op de bek slaat. (jiskefet)quote:Op maandag 18 april 2016 15:14 schreef Scrummie het volgende:
Mensen kijken doen we toch allemaalSchitterende real life TV als er dan ook nog wat gebeurt ook. Ruzie's, vechtpartijen, huwelijksaanzoeken, ontsnapte mensen uit het gesticht, allemaal heerlijk vanaf een terras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is only one religion
Dankquote:Op maandag 18 april 2016 16:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Plaatjes kijken is ook "leerzaam"
Voor Scrummie! BNW / Post hier BNW-strips en plaatjes #7
quote:Op maandag 18 april 2016 16:24 schreef Dance99Vv het volgende:
He jongens het is feest in waalwijk
Feest in Waalwijk? Watdan?Wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even praktijklessen nemen.quote:Op zondag 17 april 2016 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je het nog een keer proberen BPN? Of is de moed in je schoenen gezakt?
Als je nu eens echt hard gaat studeren zal het heus wel een keer lukken.
Hartstikke goed. Nooit de moed opgeven. Het gaat je een keer lukkenquote:Op maandag 18 april 2016 17:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Even praktijklessen nemen.
Zeker.quote:Op maandag 18 april 2016 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hartstikke goed. Nooit de moed opgeven. Het gaat je een keer lukken
En je theorie 4 uur per dagquote:Op maandag 18 april 2016 17:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zeker.
(in 1 weektijd basisvaardigheden gitaar leren,3 uurtjes per dag)![]()
Auto rijden en theorie is wat anders dan wat op een gitaar tokkelenquote:Op maandag 18 april 2016 17:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zeker.
(in 1 weektijd basisvaardigheden gitaar leren,3 uurtjes per dag)![]()
quote:Op maandag 18 april 2016 17:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Auto rijden en theorie is wat anders dan wat op een gitaar tokkelen
De benenwagen is minder gevaarlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 17:44 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Mja....ga jij maar fietsen in grunn
quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 17:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Auto rijden en theorie is wat anders dan wat op een gitaar tokkelen
Programmahtjuh Windoowsquote:Op dinsdag 19 april 2016 00:32 schreef DeMolay het volgende:
Tja die Oohm he !het rokersfeestje ken 't van Vroegah vooral belinda !![]()
Hoe gaat het hier?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Kijk is wie daar weer zijn kop om de hoek steekt, hello Tsjacka
Geen idee, ben net wakker en de koffie is op, lijkt wel kooten en deBiel hierquote:
je moet toch instellen of je man of vrouw bentquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
na een tijdje vanzelf , niet na 23 min
Oh dat pionnetje ach past wel in de GBLT tijdperk van 2016 je bent een het-je dusquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:19 schreef Nouri het volgende:
[..]
je moet toch instellen of je man of vrouw bent
quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Oh dat pionnetje ach past wel in de GBLT tijdperk van 2016 je bent een het-je dus
Ik ga morgen niet voor Jan Lul naar Heerenveen dus ik heb nog hoop. Ik heb het echt ineens bizar druk met allemaal dingen waarvan ik voor FOK! niet eens wist dat ze überhaupt bestonden. Dus wel tof.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook!
Al genoegen genomen met de 2e plek of nog hoop?
Haha, dat klinkt goed, een leven! En veel plezier morgen alvast. Ik zit dan in Almeloquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:29 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik ga morgen niet voor Jan Lul naar Heerenveen dus ik heb nog hoop. Ik heb het echt ineens bizar druk met allemaal dingen waarvan ik voor FOK! niet eens wist dat ze überhaupt bestonden. Dus wel tof.
Heb je ineens een leven ? OMG wat ergquote:Op dinsdag 19 april 2016 15:29 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik ga morgen niet voor Jan Lul naar Heerenveen dus ik heb nog hoop. Ik heb het echt ineens bizar druk met allemaal dingen waarvan ik voor FOK! niet eens wist dat ze überhaupt bestonden. Dus wel tof.
Zo kan je het noemen ja. Kom ook achter kwaliteiten waarvan ik niet eens wist dat ik ze bezat.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Heb je ineens een leven ? OMG wat erg
Wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt goed, een leven! En veel plezier morgen alvast. Ik zit dan in Almelo
Goed goedquote:
Jaaaa.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed goed
Tof dat je er weer benten mooi om te horen dat het goed gaat
Oooh beter!quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed goedvandaag dagbesteding geregeld
Weer ritme opbouwen en structuur inbouwen
Tof dat je er weer benten mooi om te horen dat het goed gaat
Vriend van mij gaat zich kwalificeren voor het Jeugd WK Darts.quote:
Zekerquote:
Ohh nicequote:Op dinsdag 19 april 2016 15:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
Vriend van mij gaat zich kwalificeren voor het Jeugd WK Darts.
Hij vroeg of ik mee ging. Nou een weekendje Essen of Düsseldorf sla ik niet over.
Het enige wat ik hoefde te doen was het onderkomen voor hem regelen. Ach dat vind ik altijd veruit het leukste van vakanties.quote:Op dinsdag 19 april 2016 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Zekerzie het eigenlijk als een noodzakelijk kwaad, heb nog steeds een hekel aan het woord
[..]
Ohh niceGroot gelijk dat je mee gaat
Is dat zo'n kwaliteit van je? Start een eigen reisbureau!quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
Het enige wat ik hoefde te doen was het onderkomen voor hem regelen. Ach dat vind ik altijd veruit het leukste van vakanties.![]()
Als je weer helemaal ´back to business´ bent laat je het dan even weten. Misschien dat ik wat voor je kan betekenen.
Ik wist niet dat ze moesten spelen.quote:
is het combi ? Omwissel geneuzel altijdquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:06 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze moesten spelen.
Een Ajax-vriend van mij en mijn broertje heeft op het laatste moment afgezegd. Dat gaat een gezeik worden met omwisselen.
Daar droom ik ook wel van hoor. Maar behoorlijk weinig werk in natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat zo'n kwaliteit van je? Start een eigen reisbureau!![]()
I'll keep that in mindwat voor diensten bied je aan?
autocombi jaquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
is het combi ? Omwissel geneuzel altijdBah.
Ja daar zal tegenwoordig steeds minder werk in te vinden zijn lijkt me. Maar goed, geen verstand van dus kan ook helemaal mis zittenquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:07 schreef Nouri het volgende:
[..]
Daar droom ik ook wel van hoor. Maar behoorlijk weinig werk in natuurlijk.
Ach ik spreek op mijn stage nu heel veel bedrijven dus het ligt eerder aan jou natuurlijk welke kant je op zou willen gaan.
Beter dan de bus maar nog steedsquote:
De helft van de Heerenveenseizoenskaarthouders heeft ook gewoon een zwak voor Ajax natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter dan de bus maar nog steedsx 1000. Heerenveen uit zou toch gewoon vrij moeten zijn. Stelletje gekken.
Ook dat nog ja, kansloos dusquote:Op dinsdag 19 april 2016 16:19 schreef Nouri het volgende:
[..]
De helft van de Heerenveenseizoenskaarthouders heeft ook gewoon een zwak voor Ajax natuurlijk.
Ach dit Ajax verspeelt tegen het G-team van de plaatselijke voetbalclub nog punten hoor.quote:
Ik ben mijn email en ww vergeten ja.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:24 schreef theguyver het volgende:
Nouri is tjacka?
Welcome back![]()
Divje ook al klaar met verhuizen merk ik, of hij is gewoon niet toegelaten in Groningen omdat hij Feyenoord supporter is![]()
Middag peeps
Danny doet ook vrij moeilijk met terug geven. Dus dan ga ik maar voor deze optie.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah herkenbaar.
in ieder geval welkom terug
Ook kijken naar PSV, hopen dat het 9-0 gaat wordenquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:42 schreef Nouri het volgende:
Ik ga vanavond sporten en HoC kijken en hopen op het wonder van Eindhoven.
En jullie?
ben met maatje van me de game Kingdoms of Amalur: Reckoning aan spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:42 schreef Nouri het volgende:
Ik ga vanavond sporten en HoC kijken en hopen op het wonder van Eindhoven.
En jullie?
Stukje van gezien ja, tenenkrommendquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:31 schreef schommelstoel het volgende:
Hebben jullie dit ook gezien?
Wat een vervelend mannetje waar Derksen mee in discussie is.
De KNVB is een lachertje tegenwoordig zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stukje van gezien ja, tenenkrommend. Maar tenenkrommender was de KNVB, die gaven aan dat er 'niets aan de hand' is. Dan word er naar cijfers gevraagd; 'die houden we niet bij'
En men is tegenwoordig te snel op hun pik getrapt. Zelfkritiek is er totaal niet meer bij. Oh wee als je een groep aanpakt, dan ben je de lul. Zie zwarte piet, de negerzoen, de bokkepootjes, etc. Kan er zo moe van worden, al dat geneuzel om he-le-maal niets, dat daardoor wel eens denk om gewoon weg te gaan uit de EU (en serieus, ik zie mijzelf niet oud worden in dit landquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De KNVB is een lachertje tegenwoordig zeg.
Ook is dit hele gebeuren weer een goed voorbeeld dat je beter maar niets over Marokkanen kan zeggen.
Hans Teeuwen zei dit een aantal jaar geleden ook al.
Oftewel, een belediging is voor sommigen(iedereen) een waarheid die ze niet willen horen.
Vertel, leg uit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:51 schreef Nouri het volgende:
Waren er maar allemaal mensen zoals mij op deze wereld. Dat zou de wereld een stuk beter maken.
Dit is waarheid.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:51 schreef Nouri het volgende:
Waren er maar allemaal mensen zoals mij op deze wereld. Dat zou de wereld een stuk beter maken.
- Alle voetbalcalimero´s moeten naar een gaskamerquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vertel, leg uit.
We hangen aan je lippen.
De enige gaskamer die ik support is mijn schijthok thuis.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
- Alle voetbalcalimero´s moeten naar een gaskamer
- Domme mensen die reageren op van die facebookberichten moeten naar de gaskamer
- Geert Wilders en zijn aanhang moeten naar de gaskamer
- Vrouwen die persé een gesprek willen in plaats van seks moeten naar de gaskamer
- Mensen die niet duidelijk zeggen wat ze nu willen moeten naar de gaskamer
Ik ben de laatste tijd er achter gekomen dat de wereld dus beter als mij kan zijn.
Dat zijn toch alle Feyenoordersquote:Op dinsdag 19 april 2016 18:57 schreef Scrummie het volgende:
Schommel vind dat ik een voetbal calimero ben.
Ik hoor je niet, heb een eierschaal op m'n hoofd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat zijn toch alle Feyenoorders
Ik ben fan van het ongelooflijke overschatte talent Nouri.quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De enige gaskamer die ik support is mijn schijthok thuis.
Geen Daley Blind UI meer?![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoor je niet, heb een eierschaal op m'n hoofd.
Is ie overschat ja?quote:Op dinsdag 19 april 2016 18:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik ben fan van het ongelooflijke overschatte talent Nouri.
Ik ben wel onder de indruk van Donny.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn er nog echt goeie talenten in jullie jeugd? Wat echt top is?
Nee wij kopen alleen alle talenten bij andere clubs weg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zijn er nog echt goeie talenten in jullie jeugd? Wat echt top is?
Dat is die van de Beek toch? Die liet wel aardige dingen zien in elk geval, maar die invalbeurtjes is het enige wat ik heb gezien.quote:
Hehe, beetje jammer is dat. Maar hoort er ook bij. Ik moest vanochtend wel lachen dat jullie Huntelaar willen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee wij kopen alleen alle talenten bij andere clubs weg.
En neen, dit is geen sarcasme.
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is die van de Beek toch? Die liet wel aardige dingen zien in elk geval, maar die invalbeurtjes is het enige wat ik heb gezien.
Ik snap daar werkelijk helemaal niks van.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, beetje jammer is dat. Maar hoort er ook bij. Ik moest vanochtend wel lachen dat jullie Huntelaar willen.
Ik ook niet. Vooral niet omdat ie (las ik ergens) schijnbaar niet meer veel speelt en het ook niet echt meer heeft in de wedstrijden die ie wel speelt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:05 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ik snap daar werkelijk helemaal niks van.
Is dat echt serieus een overweging dan?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, beetje jammer is dat. Maar hoort er ook bij. Ik moest vanochtend wel lachen dat jullie Huntelaar willen.
Milik is in potentie drie klasse beter.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral niet omdat ie (las ik ergens) schijnbaar niet meer veel speelt en het ook niet echt meer heeft in de wedstrijden die ie wel speelt.
Dat denk ik dus ook, sowieso voetballend. Weet niet of dat dé spits is voor Ajax, maar beter dan de ouwe 33 jarige Huntelaar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:06 schreef Nouri het volgende:
[..]
Milik is in potentie drie klasse beter.
Volgens media wel. Afwachten maar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat echt serieus een overweging dan?
Achja, liever Huntelaar weer naar Ajax dan dat Van der Vaart hier zijn RTL boulevard leventje voort zet.
Geen enkele spits zou de spits voor Ajax zijn. Zelfs Pelle of Luuk de Jong zou faliekant mislukt zijn bij Ajax.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, sowieso voetballend. Weet niet of dat dé spits is voor Ajax, maar beter dan de ouwe 33 jarige Huntelaar.
Maar ligt dat aan de tactiek? Of bedoel je het anders?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
Geen enkele spits zou de spits voor Ajax zijn. Zelfs Pelle of Luuk de Jong zou faliekant mislukt zijn bij Ajax.
Ja. De aanvoer is er totaal niet bij Ajax. Hoe moet een spits in godsnaam scoren zonder dat hij de bal krijgt? Dat lijkt mij toch een redelijk groot probleem.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de tactiek? Of bedoel je het anders?
Ja dat klopt. Maar dat is bij elke club dat 4-3-3 speelt waarbij de vleugels alleen maar naar binnen komen en nooit een bal afgeven. En zonder een goeie 10 met (wat jij zegt) een dosis creativiteit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja. De aanvoer is er totaal niet bij Ajax. Hoe moet een spits in godsnaam scoren zonder dat hij de bal krijgt? Dat lijkt mij toch een redelijk groot probleem.
Dat is alleen Ajax toch?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar dat is bij elke club dat 4-3-3 speelt waarbij de vleugels alleen maar naar binnen komen en nooit een bal afgeven. En zonder een goeie 10 met (wat jij zegt) een dosis creativiteit.
Mwah. Kramer kan er geen klote van, maar ik zou wel willen zien op hoeveel goals hij zou eindigen met een echte linksbuiten ipv die Elia, en een echte rechtsbuiten ipv Toornstra.quote:
Al een echte Groninger aan het wordenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
Genieten van Groningen - Roda. Terwijl ik een peuk rook op m'n balkon.
Zónder beeld!
Allang klaar johquote:Op dinsdag 19 april 2016 17:24 schreef theguyver het volgende:
Nouri is tjacka?
Welcome back![]()
Divje ook al klaar met verhuizen merk ik, of hij is gewoon niet toegelaten in Groningen omdat hij Feyenoord supporter is![]()
Middag peeps
Nee, horen. Zie het stadion welquote:
Neen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Al een echte Groninger aan het worden
Is dit je lijflied tegenwoordig?![]()
Al een echte Groninger aan het wordenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef Divje het volgende:
Genieten van Groningen - Roda. Terwijl ik een peuk rook op m'n balkon.
Zónder beeld!
Dit is een veul beter lijflied!quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, horen. Zie het stadion wel
[..]
Neen.![]()
Mijn lijflied blijft
quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Al een echte Groninger aan het worden
Is dit je lijflied tegenwoordig?![]()
[..]
Dit is een veul beter lijflied!
Hans de Booij![]()
Kende hem alleen van dat nummer met Sefquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:33 schreef schommelstoel het volgende:
Hans de Booij is baas zeggen we dan tegenwoordig toch![]()
En het niet te vergeten nummer Annabel
Annabel ken je toch wel?quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Kende hem alleen van dat nummer met SefDiamanten
Aw wat lief van je Divquote:
Anders was ik wel in Emmen blijven wonenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Aw wat lief van je Div![]()
Wacht...je doelde natuurlijk op de tekst
Ah, dus ik ben de reden van alles, ik heb nooit geweten dat ik zo'n uitwerking heb op mensenquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Anders was ik wel in Emmen blijven wonen![]()
Trauma's, verslaving, ruzie met m'n deur, de dood van m'n favoriete bromvlieg, gat in m'n plafond. Allemaal jouw schuldquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben de reden van alles, ik heb nooit geweten dat ik zo'n uitwerking heb op mensen![]()
Hier nog een nummer wat ik als kind geweldig vond, kleine schommel: Dunt wurry bie heppie!
Ah dat bedoelde je toen je destijds zei, hit the road!quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Trauma's, verslaving, ruzie met m'n deur, de dood van m'n favoriete bromvlieg, gat in m'n plafond. Allemaal jouw schuld
I won't come back no more no more no more no more. I won't come back no moooooooore.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah dat bedoelde je toen je destijds zei, hit the road!
Maar ik luisterde nooit naar je en heb gewacht tot jij je koffers pakte![]()
Mooie naam.quote:Op dinsdag 19 april 2016 19:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah dat bedoelde je toen je destijds zei, hit the road!
Maar ik luisterde nooit naar je en heb gewacht tot jij je koffers pakte![]()
Het spijt me, blijf bij me alsjeblieftquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef Divje het volgende:
[..]
I won't come back no more no more no more no more. I won't come back no moooooooore.
Dat passief-agressieve gedrag van jou!
No morequote:Op dinsdag 19 april 2016 19:53 schreef schommelstoel het volgende:
Zat ik daar laatst alleen aan de pier zonder Div
![]()
Oké, nu is mijn DeMolay muziek-momentje wel weer over
Standing across the room, I saw you smilequote:
Haha, ik vond dat altijd tof toen ik in Enschede woonde. Raampje open en publiek horenquote:
Vind het stiekem wel genieten jaquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik vond dat altijd tof toen ik in Enschede woonde. Raampje open en publiek horenBlijft iets magisch.
Wait.. na al die jaren bedenk ik mij nu pas, gaat dit over anale seks?quote:
quote:And if you cry out
I'm gonna push it
Push it, push it some more
Best song about rape everquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wait.. na al die jaren bedenk ik mij nu pas, gaat dit over anale seks?
[..]![]()
Het maakt het nog anders als iemand er zelf om vraagtquote:
Heerlijk nummer datquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het maakt het nog anders als iemand er zelf om vraagt![]()
Nirvana heeft een hele zooi aan lekkere nummersquote:
Zoveel waarheid in een postquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nirvana heeft een hele zooi aan lekkere nummers
De tijd in de jaren negentig dat alles kon, qua soorten muziek en hoe je erbij liep.![]()
Van wijde pijpen broeken tot en met trainings pakken en baggy jeans.
Ook lekker nummer.
Haha damn zo ging dat hier ook.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Nirvana![]()
Mijn eerste kennismaking met echte muziek. Voor Nirvana was ik een gabbertje dat meeliep met grote zus van Scrummie. Met Nirvana begon mijn echte jeugd, mijn vriendengroep, mijn leven
Ik nu ook niet meer hoor, ik luister wat ik fijn vind klinken. Dat kan dance zijn, rock, soft gedoe zoals Adele, whatever, maar inderdaad niet die zooi hollandse troep. Echte Nederlandse muziek kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha damn zo ging dat hier ook.
Mijn oudste zus was ook een 'gabber' met trainings pak en al, haartjes trak kauwgum in anders keek ze waarschijnlijk te strak![]()
Maar heel eerlijk, ik heb niet specifiek één muziek keuze/smaak.
En geef de meeste muziek ook een kans voor ik het afschrijf als bagger, oftewel een muziek junk.
Maar er is een uitzondering en dat is de categorie hollandstalige muziek met artiesten zoals een Frans Bauer en Marianne Weber ect ect.
Acda en de Munnik zijn dan wel weer bazen.
Waarschijnlijk heeft dat ook puur met leeftijd te maken, alleen zijn er ook figuren die blijven hangen in hetzelfde heel hun leven.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer hoor, ik luister wat ik fijn vind klinken. Dat kan dance zijn, rock, soft gedoe zoals Adele, whatever, maar inderdaad niet die zooi hollandse troep. Echte Nederlandse muziek kan ik dan wel weer waarderen.
Bij mij ging het zo: van gabberzooi naar Nirvana, vervolgens punk, toen hiphop (Osdorp Posse), toen die 3 stijlen door elkaar, en sinds mijn 20e ofzo ben ik niet meer gebonden aan wat dan ook.
Had de grote zus van scrum een opgeschoren gabber kapsel?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Nirvana![]()
Mijn eerste kennismaking met echte muziek. Voor Nirvana was ik een gabbertje dat meeliep met grote zus van Scrummie. Met Nirvana begon mijn echte jeugd, mijn vriendengroep, mijn leven
Hahaha, waarheid. Hoeveel muziek ik destijds heerlijk vond om te luisteren maar het niet deed omdat "te commercieel! boeeee". Leven was simpel destijds. Heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dat ook puur met leeftijd te maken, alleen zijn er ook figuren die blijven hangen in hetzelfde heel hun leven.
Maar dat moeten ze vooral blijven doen, als de muziek je maar goed doet voelen.
Als ik als puber Adele had gehoord was het waarschijnlijk een schaamplaat, niet toegeven dat je het een goed nummer is omdat het niet stoer is tegenover je skate mattie's.
Nu geef ik al lang geen Fck meer en gaat het puur omdat die dame gewoon een stem heeft van hier tot aan Tokio
Dat had ze zeker ja. Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Had de grote zus van scrum een opgeschoren gabber kapsel?
Foto? Foto van divje in ajax trui![]()
Of was jij dat?
WAT. NEE. HOAXquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Had de grote zus van scrum een opgeschoren gabber kapsel?
Foto? Foto van divje in ajax trui![]()
Of was jij dat?
Photoshop. Ik zal 'm naar CAD mailen, die heeft er verstand van.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Photoshop. Ik zal 'm naar CAD mailen, die heeft er verstand van.
Dat was een snelle en zorgelijke ninja editquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat had ze zeker ja. Ik ook.
Zo, deze heeft er lang genoeg gestaan
Als dat werkt tenminste.
Maar nee, geen ajax trui voor mij. Die schande kent alleen Div geloof ik. Tenzij Tjacka vroeger een Feyenoord trui heeft aangehad.
Heeft er toch een minuutje of wat gestaan toch?quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat was een snelle en zorgelijke ninja edit![]()
ik was even weg bij de laptop, dus zag het echt maar 5 secquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft er toch een minuutje of wat gestaan toch?.
Ik heb hem nogquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft er toch een minuutje of wat gestaan toch?.
Een ongelukje.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:38 schreef schommelstoel het volgende:
Trouwens, ik heb Rotterdams bloed en ben toch voor Ajax.
Heeft dat ook een naam?
What has been seen can not be unseen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:38 schreef schommelstoel het volgende:
Trouwens, ik heb Rotterdams bloed en ben toch voor Ajax.
Heeft dat ook een naam?
[..]
ik was even weg bij de laptop, dus zag het echt maar 5 sec
Daarom ben ik enthousiast over VRquote:We haven’t yet fully absorbed the enormous benefit that the internet of information has brought to the world. And yet we are about to recapitulate this accomplishment with the advent of synthetic realities. With a VR platform we will create a Wikipedia of experiences, potentially available to anyone, anywhere, anytime. Travel experiences—terror at the edge of an erupting volcano, wonder at a walking tour of the pyramids—once the luxury of the rich (like books in the old days), will be accessible to anyone with a VR rig. Or experiences to be shared: marching with protesters in Iran; dancing with revelers in Malawi; how about switching genders? Experiences that no humans have had: exploring Mars; living as a lobster; experiencing a close-up of your own beating heart, live.
You’ve seen a lot of this in movies and on TV or read about it in books. But you haven’t experienced it, felt it below your intellect, had it lodge in your being in a way that you can call your own. Kent Bye, founder of the podcast Voices of VR, has conducted over 400 interviews with the people creating VR and has seen almost every possible prototype of VR there is. “VR talks to our subconscious mind like no other media,” he says.
Hij is hier wel eens gepost. De schande van twente....ehhh grunn....eehh feyenoordquote:
Zit nu m'n jeugdfoto's door te spitten. Kan 'm niet vindenquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hij is hier wel eens gepost. De schande van twente....ehhh grunn....eehh feyenoord
Dit lijkt mij ook wel tof eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:42 schreef Scrummie het volgende:
VR:
[..]
Daarom ben ik enthousiast over VRDe volgende stap in hoe we media gaan consumeren
Posten of geen internet. Zeg het maar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit nu m'n jeugdfoto's door te spitten. Kan 'm niet vinden
Da's een makkelijke keus he.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Posten of geen internet. Zeg het maar.
Dat onderschrift doet mij denken aan Need for Speed Underground op de PS2quote:
skeet skeet mothafuckaaaquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat onderschrift doet mij denken aan Need for Speed Underground op de PS2
Haha, bizar vetquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook wel tof eigenlijk![]()
Staat wel los van wat jij zei.
In het stadion, maar toch thuis op de bank
En dan iemand die voor Sparta is met zo'n oculus op..THIS IS SPARTA!quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, bizar vet. Dat, maar dan heel de VBL SC in zo'n hok. Dat zou rellen worden.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan iemand die voor Sparta is met zo'n oculus op..THIS IS SPARTA!![]()
En zonder oculus voelt het weer heel knullig dan
Maar oke, speciaal voor jou dan..quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Posten of geen internet. Zeg het maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja! Echt zo'n lief schattig joch, precies wat je verwacht bij Scrumquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi schatjes. Heb ik een foto van Scrum gemist?
He verdoriequote:Op dinsdag 19 april 2016 21:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja! Echt zo'n lief schattig joch, precies wat je verwacht bij Scrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |