SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 300!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:42 schreef DeMolay het volgende:
Wat willen jullie als blanda en ik, de beste "Daginng Rendang " heb gemaakt.........origineeel he met alles !
moest sociaal doen in stad en sochtends weer kerkquote:
Gisteren bij Blauw Bloed mooie filmpjes van Kate in India gezien. Ze wordt wel erg mager hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moest sociaal doen in stad en sochtends weer kerk
kort nachtje
Denk anorexia net als diquote:Op zondag 17 april 2016 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gisteren bij Blauw Bloed mooie filmpjes van Kate in India gezien. Ze wordt wel erg mager hoor.
Had toen gelezen na geboorte van Princes Charlotte dat ze 3 uur per dag sportte.quote:Op zondag 17 april 2016 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop het niet maar ze is wel net zo dun.
Hoop wel dat ze zich gelukkiger voelt dan Di.
Nee. Ze ziet er zo breekbaar uitquote:Op zondag 17 april 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had toen gelezen na geboorte van Princes Charlotte dat ze 3 uur per dag sportte.
gaat niet goed
Ik ben trots op je guyver!quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef theguyver het volgende:
zo ff 5 km gedaan onder de 27min!
ondanks weinig training vind ik het best netjes van mezelf
Wat goed! Dat je daar nog tijd (en energie) voor hebt in je drukke leven .quote:Op zondag 17 april 2016 14:28 schreef theguyver het volgende:
zo ff 5 km gedaan onder de 27min!
ondanks weinig training vind ik het best netjes van mezelf
Ook geen eieren? Anders ff ommeletje makenquote:Op zondag 17 april 2016 18:44 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb net mijn avondeten op, maar ik heb nog steeds trek. En er is verder echt niets in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |