SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
http://www.cafethejack.nl/quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:48 schreef Molo het volgende:
Hardrock en koffie samen zjjn een hoax.
Bier bier bier en whisky!
Vertel jij eigenlijk eens iets meer over jezelfquote:
Langharig Tuig Bier Lancering klinkt goedquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.cafethejack.nl/
--------------------------
Ik ga in Mei naar een optreden dichtbij Stratumseind, misschien is dat een mooie gelegenheid om er na het optreden heen te gaan
Ik ben Oscar. Kom uit Sesamstraat. Oorspronkelijk uit Amerika maar al vrij snel naar Nederland verhuisd. Ga vaak op stap met mijn maatje Grover.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Vertel jij eigenlijk eens iets meer over jezelf
Wat is het lekkerste wat er ooit in je bak gestopt is?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben Oscar. Kom uit Sesamstraat. Oorspronkelijk uit Amerika maar al vrij snel naar Nederland verhuisd. Ga vaak op stap met mijn maatje Grover.
Hier kan ook wel een haldolletje inquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben Oscar. Kom uit Sesamstraat. Oorspronkelijk uit Amerika maar al vrij snel naar Nederland verhuisd. Ga vaak op stap met mijn maatje Grover.
Paar pammetjes mixen met de haldolquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier kan ook wel een haldolletje in
Je moest eens weten wat er bij mij in mijn bak kan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier kan ook wel een haldolletje in
Ja nee, ik heb niet zoveel met bakken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er bij mij in mijn bak kan.
De slipjes van Ieniemienie. Of bedoelde je eten?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is het lekkerste wat er ooit in je bak gestopt is?
Wie is het lekkerste wijf jn Sesamstraat?
Ben je besneden?
Was je je handen regelmatig?
Heb je kinderen?
Ben je getrouwd?
Lust je koffie?
Wat is je schoenmaat?
Wat is je favoriete TV programma?
Heeft meneer Aart echt zo'n grote penor als ze zeggen?
Je ging The Revenant nog kijkenquote:
Dat kan. Mijn levensstijl is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja nee, ik heb niet zoveel met bakken.
Jammer. Ben wel benieuwd naar Aartquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De slipjes van Ieniemienie. Of bedoelde je eten?
Voor de Amerikaanse Sesamstraat geniet ik wel van sommige vrouwelijke gasten.
Nee.
Nooit.
Geen alimentatieclaims gehad tot nu toe.
Geen mevrouw Oscar.
Nespresso, what else?
43
Contractueel moet ik Sesamstraat zeggen.
Ik heb Aart nooit naakt gezien. Ik zal het Pino eens vragen.
Die is nog niet zo super interessant..... al is dat beer gevecht wel goed gedaan.quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die is nog niet zo super interessant..... al is dat beer gevecht wel goed gedaan.
Maar de F1 is morgenochtend weer vroeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |