quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
snap het wel als mensen dat leuk vinden met mij hoor
LOL
ik voelde me ook een klein kind toen ik pijn had en hele dag op bankie lagquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:11 schreef supersof het volgende:
Ik ben de laatste tijd zo vermoeid. Voel me echt een klein kind als ik weer ga slapen tussendoor.![]()
Ik ken wel veel die diepe gym kasten hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
De meeste homos die ik ken sporten sowieso niet echt. Meer dan beetje hardlopen of fitness
Maar dan mag hetquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik voelde me ook een klein kind toen ik pijn had en hele dag op bankie lag
hoezo zou mij dat boeienquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:13 schreef Etsu het volgende:
oh wacht
Identiek klopt niet
uniek bedoelde ik
Zou er in de gym meer taboesfeer rond homozijn heersen dan op de voetbal?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken wel veel die diepe gym kasten hoor.
Minder denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou er in de gym meer taboesfeer rond homozijn heersen dan op de voetbal?
Daarom is denken ook niet strafbaarquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen moet vooral zelf weten wat ie denkt.
Nou als ik af e ntoe lees wat jij denkt dan mag dat wel veranderenquote:
Nu nog?quote:
Logisch dat je geen vriendin hebt met die stomme opmerkingen van jequote:Op zaterdag 16 april 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als ik af e ntoe lees wat jij denkt dan mag dat wel veranderen
doei sofje babyquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
even friet halen en boodschappen doen ofzo
doeg
ja doe ik vaak rond dit tijdstipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |